Lämpiääkö sauna yhtä hyvin vuolukivikiukaalla kuin tavallisella kivikiukaalla (sähkö)? Kokemuksia ja minkä merkkistä suositte?
Vuolukivikiuas-kokemuksia?
7
1949
Vastaukset
- toimiii123
suosittelen tämmönen kun 8kw linear ja olis myytävänkin,upouusi ja hinta 450
- ostaosta
Hanki sydänkiuas, mainos on jokatapauksessa tulossa tähänkin ketjuun.
- röj e
Itseasiassa ei kivisestä kiukaasta kokemuksia, mutta kivistä kyllä. Kiukaan pitäisi olla normaalia tehokkaampi, kivi lämpiää hitaammin, tiivistä massaa paljon. Kääntöpuolena se, että varaa hyvin lämpöä. Löyly kyllä hyvä, pehmeä. Mutta omien kokemusten mukaan vuolukivi oli vähän tähdenlento kiuas-asioissa. Se kestää kehnosti kovaa kuumuutta. Ei oikein sovi puukiukaisiin ja sähkökiukaissakin se murenee ja siitä irtoaa jotain kalkkia ja töhnää, joka sitten pilasi tavallisen kiukaan vastukset muutamassa vuodessa. Noissa vuolukivisissä ois pakko olla suojat vastusten ympärillä, siis mun mielestä.
- Tyllä Käyttöä Löytyi
Asiaa puhut . Kun laitoin Savukiukaan ," ensikivet " oli vuolukiveä ( takoitus oli saada viellä aamullakin , jonkinmoiset HöyryLöylyt . 55 astetta ei riittänyt . Siispä vaihdoin tavalliset pyöreet kivet . ( murentumista oli jo tapahtunut 2 käyttökerralla . ( Vuolukivi ei saa olla tulenkanssa tekemisissä.
- 10 v.kokemuksella
Tyllä Käyttöä Löytyi kirjoitti:
Asiaa puhut . Kun laitoin Savukiukaan ," ensikivet " oli vuolukiveä ( takoitus oli saada viellä aamullakin , jonkinmoiset HöyryLöylyt . 55 astetta ei riittänyt . Siispä vaihdoin tavalliset pyöreet kivet . ( murentumista oli jo tapahtunut 2 käyttökerralla . ( Vuolukivi ei saa olla tulenkanssa tekemisissä.
vuolukivi oikein käytettynä on paras kiuaskivi.
- SeAlku
10 v.kokemuksella kirjoitti:
vuolukivi oikein käytettynä on paras kiuaskivi.
En puhu kiukaan kivistä vaan valmiista vuolukivisähkökiukaista, joiden alla normaalikivet. Vuolukivet raollaan poikittain päällä ja etuseinässä, vesi valuu rakosista läpi normaalikiville. Onks siis niistä kokemusta? Valmistaa Helo ja Harvia.
- 10 v. kokemuksella
SeAlku kirjoitti:
En puhu kiukaan kivistä vaan valmiista vuolukivisähkökiukaista, joiden alla normaalikivet. Vuolukivet raollaan poikittain päällä ja etuseinässä, vesi valuu rakosista läpi normaalikiville. Onks siis niistä kokemusta? Valmistaa Helo ja Harvia.
juurikin noin vuolukivet on oikein ladottu.normaalit kiuaskivet alle ,kerros vuolukiviä päälle.todella hyvät löylyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197