Olisiko kenelläkään vinkkejä. Mulla on ollut vatsa sekasin jo noin kuukauden ajan. Tämä on päivittäistä ja ripulia esiintyy myös. Olen syönyt nyt viikon rela tabseja, mutta ei ole auttanut oikeastaan yhtään. Laktoosi-intoleranssista ei varmasti ole kyse, koska olen vältellyt maitotuotteita pari viikkoa ja silti vatsa on koko ajan sekaisin.
Vatsavaivat eivät ole mitenkään mukavia, koska vatsasta saattaa kuulua outoja ääniä ja vatsa on totaalisen sekaisin. Lisäksi kärsin myös pahasta olosta, jonka uskoisin liittyvän tähän mahavaivaan. Ruokavalioltani olen kasvissyöjä. Onko kellään edes jotain kotikonsteja?
Mahatauti
3
383
Vastaukset
- superwoman1
Mulla on toi sama onglema. Tai no nyt maha on jo paremmassa kunnossa. Terveydenhoitaja selitti minulle että se voi tulla stressistä ja masennuksesta, mutta ei mulla hirvesti ollu niitä kumpaakaan.
Mulla toi ei oo myöskään päivittäistä vaan sellasia tulee aina välillä etenkin aamusin. Se on todella kurjaa ja joskus heräsin yölläkin niin että piti juosta vessaan ja meinasi tulla yrjötkin.
Sori ku ei oo tän parempia vinkkejä. Itselläni epäilin maitoallergiaa, mutta tuskin se on sekään kun ei ole ollut ihottumaa. Mutta sun kannattaa kuitenkin mun mielestä kokeilla jättää kokonaan maito pois, siis ei edes laktoositonta! Ja sitten kaikki viljatuotteet, koska se voi olla myös keliakiaa.- sulku b
Tietysti on tähän pahimpaan vesiripulivaiheeseen lievityslääke, Imodium. Se ainakin enimmiä yrjötyksiä ja pytyllä juoksuja. Näin saa edes nukuttua paremmin.
- njouuw
sulku b kirjoitti:
Tietysti on tähän pahimpaan vesiripulivaiheeseen lievityslääke, Imodium. Se ainakin enimmiä yrjötyksiä ja pytyllä juoksuja. Näin saa edes nukuttua paremmin.
...teille molemmille! Eiköhän se tästä rupee paranemaan näillä keinoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768