Almeran kylmäkäynnistys ongelma

almu

Mikähän mahtaa olla vikana kun almera vm2001 ei kesälläkään lähde yskimättä käymään moottorin ollessa kylmä. käy huonosti muutaman sekunnin ja sitten sammuu. tekee tätä muutaman kerran jonka jälkeen lähtee käymään... lämpöjen noustessa käynnistys ongelmaa ei ole...

3

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exo-????

ongelmaa oli minun entisessä almerassa. Kävin sitten liikkeessä vaihdattamassa 01 almukan pois. Toivottavasti ei ole sama auto. Ongelman ratkaisin sillai, että auto oli pistokkeen päässä ympäri vuoden.

• onko

Lahdesta?

• Oma allu

Itellä on 03 almera 1.8 bensa konelela ja mittarissa 150tkm. ite olen ajan nyt tuolla 40 tkm ja ainoo käynistys ongelma minkä olen huomennut niin on että jos kone sammuu kylmänä liikkelle lähdössä et on pyörinä esim. 30s - 2 min niin seuraavassa startissa voip työtää liikaa bensaa koneeseen ja tukehtuu siihen ja sit saapi starttailla ja kauan et lähtee käyntiin. Mut tähän on niin yksin kertainen ratkaisu että jos tällein käy et auto sammuu niin seuraavaan starttiin vaan hieman kaasua ja käynistää niin ei pääse tukehtuun bensaan ja hyvin käy ja kukkuu. ei tee tätä lähellekkän aina. Ja vaik sanotaan ettei ruiskukonetta sais käynistää kaasulla mut empä usko että se siitä miksikään menee jos ihan satunnaisii kertoi käynistää kaasun kera. Ps ei ole kertaakaan enään tehnä tuota vikaa kun olen noin tehnä varalta aina kun on noin sattuna käymään et kylmällä koneella on liikkeelle lähössä sammuna.

Muuten on ihan ok auto omasta mielestä. Mitä nyt ehkä hieman ruoste arka ja no ajettavuus ei nyt tietenkään ole ihan mistään parhaasta päästä mitä on paljon kalliimmissa merkeissä mutta kyl tuol olen pärjännä ja meinaan ajaa viel monet vuodet. Ja kulutus on hyvin vähäistä eli alle 6l menee maantiellä ja yhistetty on siinä 7l tienoilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7765
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1016
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe