Mikähän mahtaa olla vikana kun almera vm2001 ei kesälläkään lähde yskimättä käymään moottorin ollessa kylmä. käy huonosti muutaman sekunnin ja sitten sammuu. tekee tätä muutaman kerran jonka jälkeen lähtee käymään... lämpöjen noustessa käynnistys ongelmaa ei ole...
Almeran kylmäkäynnistys ongelma
3
1539
Vastaukset
- exo-????
ongelmaa oli minun entisessä almerassa. Kävin sitten liikkeessä vaihdattamassa 01 almukan pois. Toivottavasti ei ole sama auto. Ongelman ratkaisin sillai, että auto oli pistokkeen päässä ympäri vuoden.
- onko
Lahdesta?
- Oma allu
Itellä on 03 almera 1.8 bensa konelela ja mittarissa 150tkm. ite olen ajan nyt tuolla 40 tkm ja ainoo käynistys ongelma minkä olen huomennut niin on että jos kone sammuu kylmänä liikkelle lähdössä et on pyörinä esim. 30s - 2 min niin seuraavassa startissa voip työtää liikaa bensaa koneeseen ja tukehtuu siihen ja sit saapi starttailla ja kauan et lähtee käyntiin. Mut tähän on niin yksin kertainen ratkaisu että jos tällein käy et auto sammuu niin seuraavaan starttiin vaan hieman kaasua ja käynistää niin ei pääse tukehtuun bensaan ja hyvin käy ja kukkuu. ei tee tätä lähellekkän aina. Ja vaik sanotaan ettei ruiskukonetta sais käynistää kaasulla mut empä usko että se siitä miksikään menee jos ihan satunnaisii kertoi käynistää kaasun kera. Ps ei ole kertaakaan enään tehnä tuota vikaa kun olen noin tehnä varalta aina kun on noin sattuna käymään et kylmällä koneella on liikkeelle lähössä sammuna.
Muuten on ihan ok auto omasta mielestä. Mitä nyt ehkä hieman ruoste arka ja no ajettavuus ei nyt tietenkään ole ihan mistään parhaasta päästä mitä on paljon kalliimmissa merkeissä mutta kyl tuol olen pärjännä ja meinaan ajaa viel monet vuodet. Ja kulutus on hyvin vähäistä eli alle 6l menee maantiellä ja yhistetty on siinä 7l tienoilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2111431Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa463974Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1163197Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1522503Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1012230Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2001834Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3111096Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18885- 58813
Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143805