Nyt se turhuus taas alkoi!

osaa ottaa päähän

Taas se paskin mahdollinen aika vuodesta alkoi! Osaa sitten ottaa niin päähän. Ei mitään järkeä jossain jonninjoutavassa kesälomassa. Koulussa on lomaa muutenkin aivan liikaa.

Ja varsinkin tällainen turhanpäiväinen ja turhanpäiväisen pitkä kesäloma. Tuo 10 viikkoa on aivan liian pitkä loma, 3 viikkoa riittäisi aivan hyvin. Aivan hyvin voitaisiin jo juhannuksen jälkeen palata koulunpenkille. Koulussa on tosi kivaa ja hauskaa, mun mielestä kaikki oppiaineet on kivoja, opettajat on kivoja ja läksyt on kivoja. Myös kouluruoka on tosi hyvää, mun mielestä paljon parempaa, kuin mitä kotiruoka ja ennen kaikkea paljon tervellisempää.

No, pitää yrittää lievittää tätä kouluikävää pänttäämällä oppia nuppiin koko kesäloman, kertaamalla jo opittuja asioita ja yrittää oppia myös uusia asioita. Mutta kyllä vain on niin kamalan pitkä aika vielä sinne ihanaan elokuiseen päivään, sitä päivää tulee odotettua kuin kuuta nousevaa.

Onko muita, jotka pitävät koulusta ja vihaavat lomia, etenkin kesälomaa? Uskon, että en ole yksin, meitä taitaa olla itse asiassa aika moniakin. :)

33

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole ei

Kaikki eivät ole hikkejä.

• Paska.

Haista aloittaja paska!!!!!!!!!!!!

• äänimnerkki

Odotan koulun alkamista, "vaan", koska menen lukioon, sitä olen odottanut niin kauan!!=)
      Mutta silti... aion pitää lomaa. Tykkään lukea jotain tiettyjä tieteen alueita, ja luen paljon kesälomalla, haluan myös oppia paljon kaikkea. Mutta silti käyttäisit kesäloman hyväkses, chillaaa!!;)
      Nyt voi mennä nukkumaan kun haluaa, ja herätä kun huvittaa.
      Lukea voi niin paljon kuin haluaa, mutta sen voi tehdä missä tahansa milloin tahansa.
      Saat lukea sitä mikä kiinnostaa... Ei sitä paskaa mitä on paljon kkoulussa, vaikkei kiinosta tippaakaan.
      Vietä kesälomaaaaaa.....älä masenna meitä muitaa.........

• en halua

Ainoa huvini kesälomalla on valmistautua seuraavaa kouluvuotta varten ja lukea ja päntätä opittuja asioita päähän ja oppia jotain uutta.

• jotttkuttt

kuka tykkää koulustA?????? vaik sais hyviii numberoit niin se ei tarkot et ei tykkäis lomista ja rakastais kouluu!! mut sun kohal ilmesest tarkottaa, yök koulu haiseee kakalta!!
      LOMII SAIS OLLA ENEMMÄN

• 5+18

No en minäkään varsinaisesti mikään kesälomien ystävä ole. Ei keksi oikein mitään tekemistä, kun ei huvittaisi hengata jollain rannallakaan 24/7. Mökillä ja lomamatkoilla kyllä viihdyn, mutta kotona on vähän pitkäveteistä.

En kyllä sitten tiedä, olisinko koulussa mieluummin. Se tuo mukanaan tekemistä, mutta ehkä liiankin paljon... :D

• ihme tyyppejä...

koska 1 n. kahestasadasta on tota mieltä, nii ei tarkota et asian pitäis olla näin

• Alottaja

"koska 1 n. kahestasadasta on tota mieltä"

No ei kuule todellakaan ole asia näin. Ainakin meilläpäin on huomattavasti enemmän koulua parempana pitäviä ihmisiä, kuin lomaa parempana pitäviä. Täällä suurin osa käy erittäin mielellään koulua, eikä pidä lomista. Täälläpäin on yleinen huvi päntätä kesäisinkin oppia nuppiin.

• keletin
        Alottaja kirjoitti:

"koska 1 n. kahestasadasta on tota mieltä"

No ei kuule todellakaan ole asia näin. Ainakin meilläpäin on huomattavasti enemmän koulua parempana pitäviä ihmisiä, kuin lomaa parempana pitäviä. Täällä suurin osa käy erittäin mielellään koulua, eikä pidä lomista. Täälläpäin on yleinen huvi päntätä kesäisinkin oppia nuppiin.

jumalauta missä tynnyrissä sä asut?

• mulla on elämä

vedä päähäs hikke! vittu kuka venaa koulun alkamista!? kesä lomal on just rentoo ja se vois olla pidempiki

• Oma kesälomani meni YO-kokeisiin lukiessa. : P ja nyt jo odotan koulun alkua innolla. Tylsää. Ei ole rantojakaan tai muita hengauspaikkoja lähellä, eikä ole kesätöitä.

• ja olisi

tosi kiva palata jo kouluun, tässä on ollut lomaa jo aivan tarpeeksi.

• RÄYH!

haista sinä hikke(mursu) paska! lomaa sais olla 5x enemmän. mene sinä sitte saatana imee munaas niitte koulukirjojes eteen ettäs tiedät!

• ääh

Haluan jo takas kouluun! Menee aivan hukkaan tällaiset hyvät kesäpäivät, kun ei oo koulua. Paras tapa viettää kesäpäivää on opiskelu koulussa.

• aa1222

sun ei kannata ottaa koulua noin hemmetin vakavasti, mitä sitten kun koulu loppuu kokonaan sä oot ihan pulassa.
      kukaan ei kestä iuista pänttäystä, tuttuni on hirveä pänttääjä ja lukee koulua koko kesäloman, ennen hän oli hyvä ihminen, nyt hänestä on tullut vihainen ja muutenkin hyvin agressiivinen ihminen.

• häää

Siis jos ottaa koulun vakavasti niin sit kun koulu loppuu ni eiks sillon just oo helpottunu että pääsee pois ikuisesta pänttäämisestä eikä pulassa? haha mä en saa mitään selvää tosta mu lauseesta mut kumminkin

• asdasdasdasdasdasdas

meen kouluun, odottaa kesälomaa..

No ei ihan niin.. ootan koulua koska sillon saan nähdä ihastustani

• Higari

Samaa mieltä! Loma vois olla jo ohi, haluun opiskelemaan!

• -.-

Koko koulu, syksylläkin menossa johki mihkä en ees halunnu... paskaa. No onhan vielä se täydennyshaku...

• dwedfwd

yhellä sanalla : ei ihme jos sua kiusataan

• holidaylove

ottaisit nyt oikeesti hyvä ihminen chillisti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lomat on sitä varten et sais rentoutuu ja unohtaa koulujutut ainaki hetkeks!! Oikeesti sul on paha ongelma XD lomat on ihanii ku saa nukkuu pitkää jo olla vaan.... ei tarviii kerranki stressata jotain kokeit ja semmosii!!!! oks sul aikaa sun kavereille ees jos sä kokoajan vaan pänttäät päääs täytee paskaa?! OTA CHILLISTI HYVÄ IHMINEN!!!!

• thesummerheat

Joo ,ei mulla mitään koulua vastaan ole, olen hyvä koulussa, nautin siellä olemisesta, opiskelusta ja kavereista yleensä, mutta olen todellakin sitä mieltä, että loma on välttämätön asia. Ainakin itse olen yleensä keväisin ja talvisin niin loppuun palanut koulun kokeiden ja läksyjen kanssa, että tarvitsen lomaa, tai muuten tulen henkisesti ja fyysisesti "sairaaksi" sen stressin takia. Kun kouluun sitten syksyllä palataan, yleensä motivaatio opiskeluun on myös parempi :) Kyllä loma on ihan ihmisen terveyden takia jo välttämätöntä, varsinkin nuorena, kun haluaa kokea ja nähdä maailmaa.

• tiedoksivaan

Maailma ei pyöri ottamalla "chillisti". Chillisti ottaminen pyörittää alakulttuuriin vajonneita huumeissa olevia, yksinhuoltajaäitejä raiskaavia ja niiden 5-vuotiaita lapsia hakkaavia "gangstoja".

• lomaa pitäis olla enemmä ja jos jollakki on tylsää kesälomal hankkikaa niitä kavereita. itse ainaki olen koko ajan kavereitten kanssa kesälomalla paitsi jo olen faijalla sillon toivon et kouluu on mut en muute. nördeil ei oo kamui muutaku jotain ihkuu mennää laskee matikkaa ja kaivetaa nenää tuolla shakki klubilla.

• Idonyymi

Itsekin aikoinaan vihasin koulua, mutta nyt olisi kyllä kiva katsella kun jani-petteri kärsii.

• osaa ottaa päähän

Voi hemmetin hemmetin hemmetin hemmetin hemmetti! Taas se sama turhuus alkoi!

• Nii-i harmin paikka ;)

• shadow_96

ooksä sairas tai jotain, must kesölomat ja muutenki kaikki lomat on liia lyhyit! Ei helvetti koulu on nii kauhee paikka ja kaikki aineet paskoja

• Kirjoittaja

Mitä te valitatte että ei olisi tarpeeksi lomaa? Teillä on vuodessa PALJON enemmän lomaa, kuin monissa muissa maissa. Nauttikaa siitä. Ja lomaa on aivan hirvittävästi. Miettikää 2½kk kesäloma 2½viikon joululoma pääsiäisloma joka on viikon 1viik syyslom viikonloput arkipyhät. Otetaan vielä huomioon että meillä suomessa on vielä pitkät välitunnit. Joten mitä te valitatte. On totta että koulu ottaa päähän, mutta se ottaa vasta kun alkaa olla itse piipussa kaiken pänttääämisen jälkeen, mutta pelkkä opiskelu ilman kokeita on mukavaa. Ja minusta kesäloman pitäisi olla joko lyhempi, tai alkaa hieman myöhemmin ja kestäisi pidemmälle. Enempää en jaksakkaan kirjoittaa joten päätän tämän tähän.

• osaa ottaa päähän

Ääh! Mä haluun jo takaisin kouluun! Tätä kesälomaa on ollut jo aivan tarpeeksi pitkään! Juhannuskin oli jo. Aivan hyvin voisi siis nyt jo palata takaisin kouluun.

• Lisää lomaa

No huhhuh, en vaan pysty ymmärtää tällästä. =D Ite lintsaan aina ekan kouluviikon kesäloman jälkeen, ja sille minuutilla kun jossain vaiheessa sinne kouluun sitte raauhaudun niin alan laskemaan päiviä että millos on seuraava loma. =D

• Lisää lomaa

raahaudun*

• Näin on

Ap:n kouluhimo menee jo yli, ja toi on muutenkin aku ankka/aikuiskieltä.

"Ei mitään järkeä jossain jonninjoutavassa kesälomassa."

"voitaisiin jo juhannuksen jälkeen palata koulunpenkille"

"ja ennen kaikkea paljon tervellisempää."

"lievittää tätä kouluikävää pänttäämällä oppia nuppiin koko kesäloman,"

"kamalan pitkä aika vielä sinne ihanaan elokuiseen päivään, sitä päivää tulee odotettua kuin kuuta nousevaa."

Ei teinit puhu noin, sä oot trollaava aikuinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      367
      3160
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      310
      1508
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1295
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1145
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe