Pitäisi hankkia muutamalla tonnilla "järki"pyörä, sikäli kun niitä on edes olemassa. Viimeksi mulla on ollut moottoripyörä 15 vuotta sitten, joten ajattelin ihan alkeista aloitella uudestaan enkä mitään tehotykkiä tarvitsekaan. Tarkoitus olisi ajella hiljaisia maanteitä töihin ja kotiin ja välillä ihan vain huvinkin vuoksi. Yksin tulisi yleensä ajettua eli kevyellä kuormalla (60 kg).
Tällä hetkellä vaihtoehdot on karsittu enää kahteen; vuosituhannen vaihteen Yamaha 600 Diversioniin ja Honda NTV Deauvilleen (650).
Käsittääkseni aika erilaisia pyöriä ovat (rivinelonen vs. V2, ketjuveto vs. kardaani ym. ym.).
Onko kellään antaa mielipiteitä ko. menopeleistä, olisin kovasti kiitollinen...
Divari vai Deauville
3
366
Vastaukset
- virkamies too
Itsellä tollanen honda. Malli ennen Deauvilleä. Sama erittäin varma ja vääntävä V2 kone. Ei sammu vaikka lähtis kakkosella liikkeelle(tai kolmosella kokemusta on ;) ) Öljyt, suodattimet vaihtaa ja taas mennään...
Yamaha ( ei kokemusta) ja Honda sopinevat samanlaiseen ajeluun, asfalttitietä auringonlaskuun.
Hondan bensa- ja vakuutuslaskut kohtuullisia, jammun luultavasti vastaavat (n. 4l/100km) Kardaaniin pitää tottua, nostaa perää moottorijarrutuksessa, ei paljon mutta kuitenkin.(ns. hissiefekti) Veikkaisin kuitenkin että suurin valintaan vaikuttavat osiot on henk. koht. mieltymys ja oston kohteena olevan yksilön kunto.
Kumpi vaan eiku potta päähän ja paanalle!- Uusiomotoristi
Mistä tiesit, että mäkin olen virkamies...? :)
- Virkamies too
Uusiomotoristi kirjoitti:
Mistä tiesit, että mäkin olen virkamies...? :)
Sopivia pyöriä ;) Jäi mainitsematta viranhoito paikalla suosittu Suzuki GTX-F 750. Ketjuveto, kunnon katteet ja ryhdikäs asento.( F = matka, R = köyhälle (kyykky) ).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815