Nyt jäi vaivaamaan Outi Pakkasen päähenkilön Anna Laineen lapsiasiat. Olen lukenut muutamia Pakkasen dekkareita, ja ensimmäisissä Laineella on poika, kun taas myöhemmässä kirjassa (Macbeth on kuollut) hän toteaa, ettei koskaan ole yhtään lasta ollut? Mitä ihmettä?
Onko joku selvillä, miten tämä on mahdollista, vai onko kyseessä joku moka??? Kirjojen tasosta en nyt kaipaa kritiikkiä, mutta tämä asia kiinnostaa.
Anna Laine
4
1420
Vastaukset
- Ida Rähmä
Olisiko mahdollista, että sekoitat altajunnassasi A Laineen keskustelut koiraspuolisen koiransa kanssa ihmislapsiin? Ei kai sun muu auta kun lukea alkupää uudelleen ajatuksella ja referoida tänne asia kommentoitavaksi. Jos aihetta on.
Anna Laineen fyysisellä tosiolevaisella esikuvalla ei ainakaan ole lapsia, eikä enää tule. Muuten hän voi hyvin kun viimeksi tapasimme.- Puuti
Hei,
En nyt tiedä onko tämä mahdollista, mutta Outi Pakkasen ensimmäisissä kirjoissahan ei seikkaillut Anna vaan Katja, muistaakseni Kivinen sukunimeltään. Katjalla oli poika. Osassa kirjoista esiintyvät Anna, Katja ja vielä Antti Viitalakin yhtä aikaa, joten voisiko olla, että muistelet Katjaa Annaksi? Mukavaa, että joku täällä tuntee Annan esikuvan ja vielä mukavampaa tietää, että hän voi hyvin. Mysteereille siis ehkä saadaan jatkoa.
- jokuraja-
Kyllä mä ite muistelisin että sillä on poika, Juriko sen nimi nyt oli. Ei vaan ole mun lukemissa kirjoissa persoonana ikinä esiintynyt, mutta kyllä hänet on mainittu useaankin otteeseen. Mulle on Pakkasen vanhemmat kirjat tuntemattomampia, koska olen vasta ihan lähiaikoina tutustunut hänen tuotantoonsa.
- Anonyymi
Kiinalaisessa aamutakissa kerrotaan että hänellä on nuorena saatu poika joka tosin on kasvanut isänsä kanssa koska Anna ei parikymppisenä tuntenut olevansa valmis äidiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303471Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81524Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131463Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241255Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130848Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808