Nyt jäi vaivaamaan Outi Pakkasen päähenkilön Anna Laineen lapsiasiat. Olen lukenut muutamia Pakkasen dekkareita, ja ensimmäisissä Laineella on poika, kun taas myöhemmässä kirjassa (Macbeth on kuollut) hän toteaa, ettei koskaan ole yhtään lasta ollut? Mitä ihmettä?
Onko joku selvillä, miten tämä on mahdollista, vai onko kyseessä joku moka??? Kirjojen tasosta en nyt kaipaa kritiikkiä, mutta tämä asia kiinnostaa.
Anna Laine
4
1383
Vastaukset
- Ida Rähmä
Olisiko mahdollista, että sekoitat altajunnassasi A Laineen keskustelut koiraspuolisen koiransa kanssa ihmislapsiin? Ei kai sun muu auta kun lukea alkupää uudelleen ajatuksella ja referoida tänne asia kommentoitavaksi. Jos aihetta on.
Anna Laineen fyysisellä tosiolevaisella esikuvalla ei ainakaan ole lapsia, eikä enää tule. Muuten hän voi hyvin kun viimeksi tapasimme.- Puuti
Hei,
En nyt tiedä onko tämä mahdollista, mutta Outi Pakkasen ensimmäisissä kirjoissahan ei seikkaillut Anna vaan Katja, muistaakseni Kivinen sukunimeltään. Katjalla oli poika. Osassa kirjoista esiintyvät Anna, Katja ja vielä Antti Viitalakin yhtä aikaa, joten voisiko olla, että muistelet Katjaa Annaksi? Mukavaa, että joku täällä tuntee Annan esikuvan ja vielä mukavampaa tietää, että hän voi hyvin. Mysteereille siis ehkä saadaan jatkoa.
- jokuraja-
Kyllä mä ite muistelisin että sillä on poika, Juriko sen nimi nyt oli. Ei vaan ole mun lukemissa kirjoissa persoonana ikinä esiintynyt, mutta kyllä hänet on mainittu useaankin otteeseen. Mulle on Pakkasen vanhemmat kirjat tuntemattomampia, koska olen vasta ihan lähiaikoina tutustunut hänen tuotantoonsa.
- Anonyymi
Kiinalaisessa aamutakissa kerrotaan että hänellä on nuorena saatu poika joka tosin on kasvanut isänsä kanssa koska Anna ei parikymppisenä tuntenut olevansa valmis äidiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864