aika hyvin säilynyt kaunokainen ja hyvää musaa
paula
5
577
Vastaukset
- nähnyt Paulaa
ihan läheltä ?
- Mä vaan
Ja järkytyin todella..en yhtään ihmettele ettei sitä saa kuvata telkkarissa kovin läheltä, on kuulemmma antanut sellaisen määräyksen.
- Rolf N.
Näin Paulan eräässä ravintolassa yhdeksänkymmentä-luvulla. Tänä päivänä Paula on paljon nuoremman näköinen kuin siloin. Mistäköhän syystä???
- WW
Onhan se kyllä todella ihmeellistä että nykyisin nuo julkkisakat vaan "nuortuu" kun ikää tulee, rypyt silenee ihmeellisesti. Koivuniemelläkin huomaa siitä suun seudulta että jotain on tehty.
- Flor..
WW kirjoitti:
Onhan se kyllä todella ihmeellistä että nykyisin nuo julkkisakat vaan "nuortuu" kun ikää tulee, rypyt silenee ihmeellisesti. Koivuniemelläkin huomaa siitä suun seudulta että jotain on tehty.
ja nenää on oikaistu.
Kun katsioo Paulan kuvia 70-80 -luvuilta, niinhönen nenänsä on vino,
vaan eipä ole enää ollut moniin vuosiin.
Epäilen, että nenä on oikaistu jo ennen muita "kirurgisia toimenpiteitä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848