vielä apuva:)

huivi

Olen saanut jo niin paljon hyviä neuvoja, mutta päätin kerran vielä vaivata teitä!!
Eli 14.6 osa porukasta hyppää Gdanskissa Varsovaan menevään yöjunaan (lähtö 21.05) onko tämä aikataulu jo voimassa?
Osa meistä lentää LOTin koneella Varsovasta Krakovaan samana iltana klo21.00. Onko Gdanskissa enemmän lentokenttiä, eli lähteehän tämä lento samalta kentältä kuin mihin Wizz air tulee?
15.6 junalla krakovasta keskitysleireille, annatteko aikatauluja niin lähtö kuin tuloajoista?
16.6 Krakovasta Varsovaan..taas neuvoja junamatkustamiseen..aikatauluja, hintoja ja matka-aikoja?
Ja vielä 17.6 Varsovasta Gdanskiin..Taas samat junamatkojen neuvot!
Kiitos kovasti!!! Olen itse jo näitä tietoja etsinyt ja jotain löytänytkin, haluaisi vaan, että joku fiksumpi varmistaisi;)

5

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -S-

      Hei vaan!
      Täältä löydät aikataulut junille http://www.polrail.com/sections/travel/timetable.html ovat ihan paikkansapitävät, juuri viime viikolla matkustin päivällä Gdanskista Krakovaan ja yöjunalla takaisin, suosittelen yöjunaa, saatiin 2 hengen hytti ja vaunussa oli henkilökuntaa jolta sai tarvittaessa apua, herättivät aamulla ja kävi vielä 5minuuttia ennen saapumista ilmoittamassa että kohta ollaan perillä.

      Me tilattiin opastettu kierros Auchwitziin www.krakowshuttle.com palvelusta. Kuljettaja haki hotellilta ja hintaan sisältyi opas, lounas, kyyti Birkenau leirille ja paluumatkalla kuljettaja vei meidät pyynnöstä hotellin sijaan rautatieasemalle. Todella hyvä palvelu ja hinta taisi olla 38e/hlö. Ei viitsitty siihen hintaan alkaa käyttämään aikaa ja vaivaa selvittelemään milloin lähtee juna ja hommaamaan sitten kyytiä asemalta Auchwitziin ja Birkenau leirille, joiden välillä on jokunen kilometri. Jouduin muutamaan otteeseen vaihtamaan noutopaikkaa, kun wizzair muutti lentoaikatauluja ja hyvin toimi sähköpostilla asioiden hoito. Soitin myös toimistoon ja sain hyvää palvelua. Suosittelen!

    • Paa-vo
      • Paa-vo

      • Paa-vo

      • huivi
        Paa-vo kirjoitti:

        Junat Oswiecimiin (Oswiecim = Auschwitz puolaksi) 7.10, 8.23 ja sitten tunnin välein: 9.24, 10.24, 11.24....
        Matka-aika 1 t. 33 min. Hinta 13,00 PLN, eli reilut 3 euroa. Ryhmä-alennus: ensimmäinen maksaa 3 euroa, jokainen seuraava -33% (noin 2 euroa).

        Bussit - katso http://web.pksoswiecim.pl/przewozy_pasazerskie.php?id_strony=18

        Junat Krakovasta Varsovaan ja Gdanskiin - katso aikataulut http://rozklad-pkp.pl/?q=en/node/143

        Ja kaikki muut, jotka olette mua auttaneet!! Nyt meidän reissu alkaa olemaan hanskassa!!
        Kyllä on ollut järjestämistä!! Mutta teistä on ollut korvaamaton apu!!
        Toisin reissulta tuliaisia, jos vaan tietäisin minne;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe