Kirjasen tulostus?!

Clueless

Apuva! Mitä tulostusasetuksia pitää olla Word 2007:ssa kun tulostaa kirjasen? Yritän tulostaa yhden kaksipuolisen paperin kirjaseksi (asiakirja sisältää siis 4 palstaa), mutta en millään saa sitä tulostumaan oikein. Tulostusominaisuuksiin olen laittanut asetteluun "kirjanen" ja "2 sivua arkilla". Paperin suunta on pysty (tulostusasetuksissa siis, asiakirja on muokattaessa kyllä vaaka, olen kyllä koittanut tulostusasetuksiin laittaa myös vaaka, mutta ei ole vaikutusta lopputulokseen). Tulostaa ihmeellisesti kaksi palstaa kauhean pienenä vain puolikkaalle A4-kokoiselle sivulle ja toinen puolikas jää paljaaksi, sama paperin toisella puolella. Word 2003:lla ei ollut ongelmaa tulostaa kirjasta, eli olen sen ennenkin tehnyt, mutta tästä 2007:sta ei ota mitään selvää... Eli mitä ihmettä siellä tulostusasetuksissa pitää olla ruksattuna, että saisin sen pirun kirjasen tulostumaan oikein? Eli siis A5-kokoiseksi. Kertokaa joku viisaampi.

4

1711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12121222

neuvoa kuin: Laitapa wordin hakuun Kirjasen tulostus tms., wordissähän on ohje. Ja ainakin 2003 antaa hakuun tulokseksi Taitetun kirjasen tulostaminen ja siellä sitten on kaikenlaista säätöä, sivun asetuksia ynnä muuta. Kokeilepa ohjetta, jos löytyisi jotain apua.

• xpvöörtisti

• Clueless
        xpvöörtisti kirjoitti:

ohjeissa mainitaan sana kirjanen (kirjataitto). Katsoppas onko siitä mitään apua. On vähän vieras tuo 2007.
        http://office.microsoft.com/fi-fi/word/HP012264921035.aspx?pid=CH100626171035

Luin 2003:n ohjeet (jotka ei päde 2007:aan) ja 2007:n ohjeestakaan ei oo mitään apua, tulostuu edelleen hassusti ainoastaan puolikkaalle paperille. Taitaa jäädä kirjaset tekemättä...

• kokeilemalla
        Clueless kirjoitti:

Luin 2003:n ohjeet (jotka ei päde 2007:aan) ja 2007:n ohjeestakaan ei oo mitään apua, tulostuu edelleen hassusti ainoastaan puolikkaalle paperille. Taitaa jäädä kirjaset tekemättä...

nyt määritetty paperikoko väärin ... Ei kai se paljon maksa kokeilla ja hakea se oikea määritys, kun laittaa vain pari sivua tulostumaan...

Niin ja tulostimenkin ohjekirjasta voi olla apua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      175
      1461
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1039
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      660
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      650
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      643
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      642
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    Aihe