mihin pitää varautua? vetarit ja ruosteko?
onko sähkövikoja?
paljonko hihnan vaihtoväli pyöriikö vesipumppu samalla? paljon maksaa hihnan vaihto?
vm 04 Ford Focus 1,6 Wagon
10
406
Vastaukset
- astristi
eli tarviiko kuulosuojaimia
no saako polttimot itse vaihdettua.
menen ens viikolla zekkaan tapauksen siksi kiinnostaa- Tarkasti..
Focus 1 (Facelift) 2004:
Ovien alareunan kittisaumat.
Kuulostele vetareita.
Polttimot saa vaihdettua itse, jos käsi ei ole normaalia suurempi.
Katsele myös 2.0i-malleja, niissä ei ole vetariongelmaa ja jakohihnan vaihto 160 000 km/ 10 vuotta. Ja liikahtaa ihan eri tavalla kuin tylsä 1.6. - jauaa
Tarkasti.. kirjoitti:
Focus 1 (Facelift) 2004:
Kuulostele vetareita.
Katsele myös 2.0i-malleja, niissä ei ole vetariongelmaa ja jakohihnan vaihto 160 000 km/ 10 vuotta. Ja liikahtaa ihan eri tavalla kuin tylsä 1.6.Huono tekniikka, älä osta ainakaan focus 1:stä noilla pikku-tekniikoilla. Niistä löytyy jos jonkin näköstä ongelmaa ja on tosi tylsiä ja laiskoja motteja. Niinkuin edellä mainittiin, kannattaa katsella noita 2.0l-malleja vaan.
Tarkasti.. kirjoitti:
Focus 1 (Facelift) 2004:
Kuulostele vetareita.
Katsele myös 2.0i-malleja, niissä ei ole vetariongelmaa ja jakohihnan vaihto 160 000 km/ 10 vuotta. Ja liikahtaa ihan eri tavalla kuin tylsä 1.6.2.0 Focuksessa myös vetariongelmia ellei niitä ole aikoinaan liimattu. Huolto-ohjelman mukaan jakohihna vaihdetaan 160tkm / 10v, todellisuudessa hihna kestää mutta kiristäjä ja rullat eivät. Eli kannattaa vaihtaa aikaisemmin. Itselläni 9v ja 100tkm, rullat ja kiristin oli jo ihan lopussa. Kannattaa tarkistaa myös ohjaustehostajan pumpun kunto, näkyykö vuotoja.
Ei tuo 2.0 mikään raketti ole.. Tietty ripeämpi kuin 1.6.- tIMBA...
Focus_2.0 kirjoitti:
2.0 Focuksessa myös vetariongelmia ellei niitä ole aikoinaan liimattu. Huolto-ohjelman mukaan jakohihna vaihdetaan 160tkm / 10v, todellisuudessa hihna kestää mutta kiristäjä ja rullat eivät. Eli kannattaa vaihtaa aikaisemmin. Itselläni 9v ja 100tkm, rullat ja kiristin oli jo ihan lopussa. Kannattaa tarkistaa myös ohjaustehostajan pumpun kunto, näkyykö vuotoja.
Ei tuo 2.0 mikään raketti ole.. Tietty ripeämpi kuin 1.6.04 sesta en niin tiedä mutta oma 06 ajettu rapiat 100 000 on aivan ok peli, no ehkä tuo niin sanottu meluhaitta on mutta ei häiritse, sekin tietysti on mihin vertaa :)) mutta kuulo on vielä tallella MITÄ :))
- tIMBA...
tIMBA... kirjoitti:
04 sesta en niin tiedä mutta oma 06 ajettu rapiat 100 000 on aivan ok peli, no ehkä tuo niin sanottu meluhaitta on mutta ei häiritse, sekin tietysti on mihin vertaa :)) mutta kuulo on vielä tallella MITÄ :))
ja kone on 1.6 ja kyllä kiihtyy ja kerkiää :))
- aloittaja43
Tarkasti.. kirjoitti:
Focus 1 (Facelift) 2004:
Kuulostele vetareita.
Katsele myös 2.0i-malleja, niissä ei ole vetariongelmaa ja jakohihnan vaihto 160 000 km/ 10 vuotta. Ja liikahtaa ihan eri tavalla kuin tylsä 1.6.yllätyin 2l pienestä kulutuksesta sehän on lähes sama kuin 1.6. miten mahd! tottakai se mieeluummin. 15000/8v näyttäs olevan pienemmässä vaihtoväli. joo katsoin kittisaumat mutta kun kiire oli niin ei hallissa niin tarkkaan. likasena ne ainakin oli ja myyjän mieelestä ei ollut ruostetta. onkos hihnojen vaihtohintoja tiedossa
- sama..
Focus_2.0 kirjoitti:
2.0 Focuksessa myös vetariongelmia ellei niitä ole aikoinaan liimattu. Huolto-ohjelman mukaan jakohihna vaihdetaan 160tkm / 10v, todellisuudessa hihna kestää mutta kiristäjä ja rullat eivät. Eli kannattaa vaihtaa aikaisemmin. Itselläni 9v ja 100tkm, rullat ja kiristin oli jo ihan lopussa. Kannattaa tarkistaa myös ohjaustehostajan pumpun kunto, näkyykö vuotoja.
Ei tuo 2.0 mikään raketti ole.. Tietty ripeämpi kuin 1.6.ainakin paikalta lähtee, no kierroksiatietty.
- opaaaljon kysyttävää
aloittaja43 kirjoitti:
yllätyin 2l pienestä kulutuksesta sehän on lähes sama kuin 1.6. miten mahd! tottakai se mieeluummin. 15000/8v näyttäs olevan pienemmässä vaihtoväli. joo katsoin kittisaumat mutta kun kiire oli niin ei hallissa niin tarkkaan. likasena ne ainakin oli ja myyjän mieelestä ei ollut ruostetta. onkos hihnojen vaihtohintoja tiedossa
on tullut 04 ja 05 malleissa vai oliko se 05&06 kun malli vaihtui.onko takatiloissa tullut yhtään levennystä?
- kulutus tuskin piene
opaaaljon kysyttävää kirjoitti:
on tullut 04 ja 05 malleissa vai oliko se 05&06 kun malli vaihtui.onko takatiloissa tullut yhtään levennystä?
tekniikka heikompi???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273413- 402217
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352158Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71907Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271242
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131109