Hei! Kertokaa ihmeessä kokemuksia lomamatkan keskeytymisestä ja vakuutuskorvauksista mitä olette saaneet. Maksetut korvaukset tuntuvat vaihtelevan samankin yhtiön vakuutetuille...Itse olimme omatoimisella lomamatkalla ja yksi seurueestamme loukkaantui joutuen sairaalaan ja leikkaukseen. Leikkaus meni hyvin. Vakuutusyhtiö maksoi sairaalamaksut ja toipuminen Suomessa on hyvässä vauhdissa. Lomamatka kuitenkin keskeytyi loukkaantuneen ja hänen puolisonsa osalta puolessa välissä matkaa. Varauksia ei ole ollut, koska ne on tehty aina matkan edistymisen mukaan reaaliajassa. Vakuutusyhtiön kanssa on ollut keskustelua ja "kädenvääntöä" mahdollisista loman keskeyttämiskorvauksista. Puhetta on ollut sairaspäivärahasta 43,00€ sairaalapäiviltä tai sairaalapäiviin verrattavilta päiviltä ja siirtymiskuluista sairaalaan yms. Kiitollisina odotetaan kommentteja ja kokemuksia mitä ja miten kannattaa hakea/asiaa hoitaa. Pitääkö yrittää hakea kaikkea mahdollista, kun loma kerran meni sairaalassa ja "sairaalahotellissa" käkkimiseksi ja mitäs sitten, kun kaikki tulee bumerangina takaisin? Kommentoikaa, kiitos!
Lomamatkan keskeytyminen
PigBopedi
2
858
Vastaukset
- väärä palsta
Kannattaisi kysyä asiaa Matkailijan terveys-osiossa Matkakertomus-osion sijaan.
- PigPopedi
My mistake, thank's!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663172Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1281035
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859