Kavereita Savonlinnasta?

uusi_asukas

Olen 23-vuotias, juuri Savonlinnaan muuttanut nainen ja etsiskelen kavereita mukavista, huumorintajuisista, elämäniloisista ja eläimistä pitävistä naisista. Minulla on pieni tyttökoira, joten hänellekin kaverin löytyminen olisi suotuisaa :)
En tunne Savonlinnasta muita kuin avopuolisoni, joten uusien tuttavuuksien löytäminen olisi mukavaa. Mikäli olet vailla seuraa vapaa-ajalle, niin laita vain rohkeasti viestiä ja käydään vaikka lenkillä/kaffella ja poristaan joutavia :)

3

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heissan sinä! Miulla alkaa syksyllä Savonlinnassa viiminen opiskeluvuosi, mutta tuskin sen jälkeenkään oon sieltä maailman ääriin katoamassa. Kavereita ei ole enempää kuin yksi luokkakaveri kenen kanssa vietän koskaan aikaa, joten ois tosi kiva nähä välillä muitakin ihmisiä :) Oon 22v ja valitettavasti miulla on vaan kissa mutta haaveilen koirasta joskus tulevaisuudessa. Olis mukava vaihella kuulumisia ja touhuilla kaikkea :) Muutan tosin vasta elokuun lopussa taas takaisin Savonlinnaan (harjoittelu Tampereella menossa), mutta käväisen toki siellä suunnalla kesänkin aikana.

Jos yhtään kiinnostelee niin osoite olisi tämä hiuzz@suomi24.fi johon ottaa yhteyttä :)

• ......

Täällä kans yksi savonlinnalainen tyttö! Olen 18v., joten toivottavasti en ole liian nuori vaikkei se ystävyys mielestäni ikää katsokaan :) Tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja on mukava saada uusia kavereita. Minulla on kaksi tyttökoiraa myös ja olisi kiva käydä joskus vaikka yhdessä lenkillä ja kaikkea muutakin mukavaa tehdä. Laita viestiä tulemaan osoitteeseen flower92@wippies.fi niin kerron sitten mielelläni itsestäni enemmän :) Ja sinä edellisen viestinkin kirjoittaja voit myös ottaa yhteyttä, olisi myös hauska tutustua ja voisimme vaikka kolmestaankin tehdä joskus jotain yhdessä :)

• swinks

Heido,

Täällä vielä yksi kaverikandidaatti. Muutin myös itse kesällä Savonlinnaan, opintojen perässä, ja olen samassa tilanteessa kanssasi: toistaiseksi mulla ei ole täällä avopuolison lisäksi muita tuttuja.. Joten tutustumishaluinen olen minäkin. Luonnosta tykkään. Ja eläimistä, vaikkei mulla täällä omia olekaan.

Jos vielä olet seuraa vailla, niin tässäpä sähköpostini (n 22 v.) swinksin@gmail.com

Tutustutaan ja katotaan kohtaako intressit! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5994
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      53
      3011
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2193
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1807
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      18
      1750
    7. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1512
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      48
      1486
    10. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      9