Kavereita Savonlinnasta?

uusi_asukas

Olen 23-vuotias, juuri Savonlinnaan muuttanut nainen ja etsiskelen kavereita mukavista, huumorintajuisista, elämäniloisista ja eläimistä pitävistä naisista. Minulla on pieni tyttökoira, joten hänellekin kaverin löytyminen olisi suotuisaa :)
En tunne Savonlinnasta muita kuin avopuolisoni, joten uusien tuttavuuksien löytäminen olisi mukavaa. Mikäli olet vailla seuraa vapaa-ajalle, niin laita vain rohkeasti viestiä ja käydään vaikka lenkillä/kaffella ja poristaan joutavia :)

3

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heissan sinä! Miulla alkaa syksyllä Savonlinnassa viiminen opiskeluvuosi, mutta tuskin sen jälkeenkään oon sieltä maailman ääriin katoamassa. Kavereita ei ole enempää kuin yksi luokkakaveri kenen kanssa vietän koskaan aikaa, joten ois tosi kiva nähä välillä muitakin ihmisiä :) Oon 22v ja valitettavasti miulla on vaan kissa mutta haaveilen koirasta joskus tulevaisuudessa. Olis mukava vaihella kuulumisia ja touhuilla kaikkea :) Muutan tosin vasta elokuun lopussa taas takaisin Savonlinnaan (harjoittelu Tampereella menossa), mutta käväisen toki siellä suunnalla kesänkin aikana.

Jos yhtään kiinnostelee niin osoite olisi tämä [email protected] johon ottaa yhteyttä :)

• ......

Täällä kans yksi savonlinnalainen tyttö! Olen 18v., joten toivottavasti en ole liian nuori vaikkei se ystävyys mielestäni ikää katsokaan :) Tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja on mukava saada uusia kavereita. Minulla on kaksi tyttökoiraa myös ja olisi kiva käydä joskus vaikka yhdessä lenkillä ja kaikkea muutakin mukavaa tehdä. Laita viestiä tulemaan osoitteeseen [email protected] niin kerron sitten mielelläni itsestäni enemmän :) Ja sinä edellisen viestinkin kirjoittaja voit myös ottaa yhteyttä, olisi myös hauska tutustua ja voisimme vaikka kolmestaankin tehdä joskus jotain yhdessä :)

• swinks

Heido,

Täällä vielä yksi kaverikandidaatti. Muutin myös itse kesällä Savonlinnaan, opintojen perässä, ja olen samassa tilanteessa kanssasi: toistaiseksi mulla ei ole täällä avopuolison lisäksi muita tuttuja.. Joten tutustumishaluinen olen minäkin. Luonnosta tykkään. Ja eläimistä, vaikkei mulla täällä omia olekaan.

Jos vielä olet seuraa vailla, niin tässäpä sähköpostini (n 22 v.) [email protected]

Tutustutaan ja katotaan kohtaako intressit! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      34
      3169
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      136
      2495
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      17
      2334
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1923
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1406
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1327
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1314
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      151
      1019
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1017
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      959
    Aihe