Havannankoiraa (urosta) olemme ottamassa kesän aikana, ja nyt mieltä kaihertaisi muutama kysymys. Siis nämä kysymykset ovat vain sellaisille, joilla on kokemusta ja jotka tietävät asioiden oikeat laidat.
1. Paljonko noin 7-8viikkoinen havapentu painaa? Suurin piirtein =)
2. Tuntuuko havapennun karva karhealta, puuvillamaiselta vai miltä?
3. Millainen kampa on paras pentukarvan vaihtuessa?
Kiitos hirveästi jos vastaatte, ois tosi kiva saada näihin vastaukset =))
heij!
2
229
Vastaukset
- gjjmuyfm
No minun ystäväni perhe otti havannan koiran pari kesää sitten ja kun olin itse myös mukana hakemassa sitä niin se oli todella pieni kokoinen suloinen rääpäle :) tarkkaa painoa en valitettavasti muista mutta pikkuinen se oli.
Ja karva oli todella pehmoinen, ja se on isompanakin aika pehmoinen eikä siitä lähde oikeastaan ollenkaan karvaa mutta takkuuntuu herkästi, että harjaamaan joutuu kyllä.
Pentua kannattaa jo kampailla vaikka ihan tavallisella kammalla jo ennen kuin pentukarva vaihtuu että se tottuu siihen käsittelyyn. Isona sitä on harjattu sellaisella karstalla, mutta hei kannattaa kysyä kasvattajalta neuvoja kaikkiin mieltä askarruttaviin kysymyksiin!
Havannankoiralla sitten silmät "vuotavat" niin että silmänalus karvat värjäytyvät herkästi ruskeiksi, niitäkin voi kampailla etteivät mene takkuun ja sitä värimuutostakin voi jotenkin ehkäistä, kysyt sitäkin sitten kasvattajalta. Kasvattajilla kun on monenlaisia niksejä hihoissaan. :)- Nallukkainen91
Onko tuo ystäväsi hava väriltään minkälainen? Ja sukupuoli? =)) ois kiva tietää niin vois sitten yhdistää oman pentuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289