Kauppalehdessä oli taannoin kylmään tietoon (ei tunteeseen) perustuva tutkimus jossa vertailtiin syntymäkuukauden mukaan autokolareita ajaneita ihmisiä. Ja kaikkein eniten kolareita ajeli juuri ennen kesää syntyneet eli aukuiset jotka ovat "olleet kohdussa" talven aikana. En ota kantaa johtuuko äidin ravinnon heikommasta tasosta vai auringonvalosta vai lämpötilasta vai ilman kuivuudesta vai mistä, mutta kolareiden tohelointi on vain yksi osa-alue varmasti heijastuu vähän kaikkeen muuhunkin jopa ulkonäköön? sairauksiin? Kun horoskooppimerkeistä kaivaa esille syntymäkuukauden huomaatte että kyllä prosentit muuttuvat TASAISESTI kuukaudesta toiseen mentäessä kohti toukokuuta joka oli siis huonoin ei heittelehtien kuukaudesta toiseen vaan tasaisesti liukuen kohti huonompaa vuodenaikaa. Kukin tutkikoon TOSIASIAA itse juttu on tässä: http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2008/10/15301
Jokainen voi sitten miettiä wikipedian syntymäaikojen avulla että onko F1-maailmanmestarit Michael Schumacher, Mika Häkkinen, Mika Salo, Jenson Button, Lewis Hamilton jotka ovat kaikki syntyneet vuoden vaihteessa väähän ennen että onko ollut jotain apua "itämisolosuhteista". Tämä on vain minun kaksi senttiä keskusteluun nörttinä, mutta jos ihmiset satsaa vauvaan niin paljon aikaa ja rakkauta ja rahaa kun se kasvaa elämässään niin eikö helkkari jumankauta voi tehdä asiaa sitten viimeisen päälle, ei tämä ole mitään taikuutta vaikka listassa onkin horoskooppeja vaan raakaa kylmää 150 000 kolaroitsijan todellisuudessa tapahtunutta tietoa ja juuri sen takia kun nuo kolarointiprosentit menee tasaisesti syntymäkuukauksista toiseen kun noin horoskooppikuukaudet jaksaa selvittää tuo on selvä eli eivät vaihtelee laidasta laitaan kuukauden toiseen. Olen puhunut tulevan lapsenne puolesta enempää en voi auttaa päätöksenhän tekee jokainen vanhempi ihan itse.
Syntymävuodenajoissa eroa
tilastoja
1
1128
Vastaukset
- voe ei
sitten liittyy palstan aiheeseen miten? Keskosuuteen...
"Tämä on vain minun kaksi senttiä keskusteluun nörttinä, mutta jos ihmiset satsaa vauvaan niin paljon aikaa ja rakkauta ja rahaa kun se kasvaa elämässään niin eikö helkkari jumankauta voi tehdä asiaa sitten viimeisen päälle" Siis tehdä mitä?
Ajattelitko sitten että lapsia saadaan ihan milloin vain halutaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802095
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641836Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461796- 1231513
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1701334Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571297Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen651104- 71991
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27952- 15939