Syntymävuodenajoissa eroa

tilastoja

Kauppalehdessä oli taannoin kylmään tietoon (ei tunteeseen) perustuva tutkimus jossa vertailtiin syntymäkuukauden mukaan autokolareita ajaneita ihmisiä. Ja kaikkein eniten kolareita ajeli juuri ennen kesää syntyneet eli aukuiset jotka ovat "olleet kohdussa" talven aikana. En ota kantaa johtuuko äidin ravinnon heikommasta tasosta vai auringonvalosta vai lämpötilasta vai ilman kuivuudesta vai mistä, mutta kolareiden tohelointi on vain yksi osa-alue varmasti heijastuu vähän kaikkeen muuhunkin jopa ulkonäköön? sairauksiin? Kun horoskooppimerkeistä kaivaa esille syntymäkuukauden huomaatte että kyllä prosentit muuttuvat TASAISESTI kuukaudesta toiseen mentäessä kohti toukokuuta joka oli siis huonoin ei heittelehtien kuukaudesta toiseen vaan tasaisesti liukuen kohti huonompaa vuodenaikaa. Kukin tutkikoon TOSIASIAA itse juttu on tässä: http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2008/10/15301

Jokainen voi sitten miettiä wikipedian syntymäaikojen avulla että onko F1-maailmanmestarit Michael Schumacher, Mika Häkkinen, Mika Salo, Jenson Button, Lewis Hamilton jotka ovat kaikki syntyneet vuoden vaihteessa väähän ennen että onko ollut jotain apua "itämisolosuhteista". Tämä on vain minun kaksi senttiä keskusteluun nörttinä, mutta jos ihmiset satsaa vauvaan niin paljon aikaa ja rakkauta ja rahaa kun se kasvaa elämässään niin eikö helkkari jumankauta voi tehdä asiaa sitten viimeisen päälle, ei tämä ole mitään taikuutta vaikka listassa onkin horoskooppeja vaan raakaa kylmää 150 000 kolaroitsijan todellisuudessa tapahtunutta tietoa ja juuri sen takia kun nuo kolarointiprosentit menee tasaisesti syntymäkuukauksista toiseen kun noin horoskooppikuukaudet jaksaa selvittää tuo on selvä eli eivät vaihtelee laidasta laitaan kuukauden toiseen. Olen puhunut tulevan lapsenne puolesta enempää en voi auttaa päätöksenhän tekee jokainen vanhempi ihan itse.

1

1062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voe ei

      sitten liittyy palstan aiheeseen miten? Keskosuuteen...



      "Tämä on vain minun kaksi senttiä keskusteluun nörttinä, mutta jos ihmiset satsaa vauvaan niin paljon aikaa ja rakkauta ja rahaa kun se kasvaa elämässään niin eikö helkkari jumankauta voi tehdä asiaa sitten viimeisen päälle" Siis tehdä mitä?

      Ajattelitko sitten että lapsia saadaan ihan milloin vain halutaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe