Kauppalehdessä oli taannoin kylmään tietoon (ei tunteeseen) perustuva tutkimus jossa vertailtiin syntymäkuukauden mukaan autokolareita ajaneita ihmisiä. Ja kaikkein eniten kolareita ajeli juuri ennen kesää syntyneet eli aukuiset jotka ovat "olleet kohdussa" talven aikana. En ota kantaa johtuuko äidin ravinnon heikommasta tasosta vai auringonvalosta vai lämpötilasta vai ilman kuivuudesta vai mistä, mutta kolareiden tohelointi on vain yksi osa-alue varmasti heijastuu vähän kaikkeen muuhunkin jopa ulkonäköön? sairauksiin? Kun horoskooppimerkeistä kaivaa esille syntymäkuukauden huomaatte että kyllä prosentit muuttuvat TASAISESTI kuukaudesta toiseen mentäessä kohti toukokuuta joka oli siis huonoin ei heittelehtien kuukaudesta toiseen vaan tasaisesti liukuen kohti huonompaa vuodenaikaa. Kukin tutkikoon TOSIASIAA itse juttu on tässä: http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2008/10/15301
Jokainen voi sitten miettiä wikipedian syntymäaikojen avulla että onko F1-maailmanmestarit Michael Schumacher, Mika Häkkinen, Mika Salo, Jenson Button, Lewis Hamilton jotka ovat kaikki syntyneet vuoden vaihteessa väähän ennen että onko ollut jotain apua "itämisolosuhteista". Tämä on vain minun kaksi senttiä keskusteluun nörttinä, mutta jos ihmiset satsaa vauvaan niin paljon aikaa ja rakkauta ja rahaa kun se kasvaa elämässään niin eikö helkkari jumankauta voi tehdä asiaa sitten viimeisen päälle, ei tämä ole mitään taikuutta vaikka listassa onkin horoskooppeja vaan raakaa kylmää 150 000 kolaroitsijan todellisuudessa tapahtunutta tietoa ja juuri sen takia kun nuo kolarointiprosentit menee tasaisesti syntymäkuukauksista toiseen kun noin horoskooppikuukaudet jaksaa selvittää tuo on selvä eli eivät vaihtelee laidasta laitaan kuukauden toiseen. Olen puhunut tulevan lapsenne puolesta enempää en voi auttaa päätöksenhän tekee jokainen vanhempi ihan itse.
Syntymävuodenajoissa eroa
tilastoja
1
1081
Vastaukset
- voe ei
sitten liittyy palstan aiheeseen miten? Keskosuuteen...
"Tämä on vain minun kaksi senttiä keskusteluun nörttinä, mutta jos ihmiset satsaa vauvaan niin paljon aikaa ja rakkauta ja rahaa kun se kasvaa elämässään niin eikö helkkari jumankauta voi tehdä asiaa sitten viimeisen päälle" Siis tehdä mitä?
Ajattelitko sitten että lapsia saadaan ihan milloin vain halutaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812