Syntymävuodenajoissa eroa

tilastoja

Kauppalehdessä oli taannoin kylmään tietoon (ei tunteeseen) perustuva tutkimus jossa vertailtiin syntymäkuukauden mukaan autokolareita ajaneita ihmisiä. Ja kaikkein eniten kolareita ajeli juuri ennen kesää syntyneet eli aukuiset jotka ovat "olleet kohdussa" talven aikana. En ota kantaa johtuuko äidin ravinnon heikommasta tasosta vai auringonvalosta vai lämpötilasta vai ilman kuivuudesta vai mistä, mutta kolareiden tohelointi on vain yksi osa-alue varmasti heijastuu vähän kaikkeen muuhunkin jopa ulkonäköön? sairauksiin? Kun horoskooppimerkeistä kaivaa esille syntymäkuukauden huomaatte että kyllä prosentit muuttuvat TASAISESTI kuukaudesta toiseen mentäessä kohti toukokuuta joka oli siis huonoin ei heittelehtien kuukaudesta toiseen vaan tasaisesti liukuen kohti huonompaa vuodenaikaa. Kukin tutkikoon TOSIASIAA itse juttu on tässä: http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2008/10/15301

Jokainen voi sitten miettiä wikipedian syntymäaikojen avulla että onko F1-maailmanmestarit Michael Schumacher, Mika Häkkinen, Mika Salo, Jenson Button, Lewis Hamilton jotka ovat kaikki syntyneet vuoden vaihteessa väähän ennen että onko ollut jotain apua "itämisolosuhteista". Tämä on vain minun kaksi senttiä keskusteluun nörttinä, mutta jos ihmiset satsaa vauvaan niin paljon aikaa ja rakkauta ja rahaa kun se kasvaa elämässään niin eikö helkkari jumankauta voi tehdä asiaa sitten viimeisen päälle, ei tämä ole mitään taikuutta vaikka listassa onkin horoskooppeja vaan raakaa kylmää 150 000 kolaroitsijan todellisuudessa tapahtunutta tietoa ja juuri sen takia kun nuo kolarointiprosentit menee tasaisesti syntymäkuukauksista toiseen kun noin horoskooppikuukaudet jaksaa selvittää tuo on selvä eli eivät vaihtelee laidasta laitaan kuukauden toiseen. Olen puhunut tulevan lapsenne puolesta enempää en voi auttaa päätöksenhän tekee jokainen vanhempi ihan itse.

1

1157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voe ei

sitten liittyy palstan aiheeseen miten? Keskosuuteen...

"Tämä on vain minun kaksi senttiä keskusteluun nörttinä, mutta jos ihmiset satsaa vauvaan niin paljon aikaa ja rakkauta ja rahaa kun se kasvaa elämässään niin eikö helkkari jumankauta voi tehdä asiaa sitten viimeisen päälle" Siis tehdä mitä?

Ajattelitko sitten että lapsia saadaan ihan milloin vain halutaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      272
      2410
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      1299
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1201
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1201
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1155
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1096
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      962
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      897
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      860
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      767
    Aihe