saa sanoo vaan YHDEN :)
mulla Billie Jean :P
Lempikappaleenne?
19
331
Vastaukset
- titAeb
Aika vaikea kysymys kyl, melko mahdoton..sanotaan nyt BEAT IT, koska siinä yhdistyy eri lajityypit ja näin näyttää Jacksonin monipuolisuuden..periaatteessa kyl joku muukin yhtä hyvin.
- HEAL THE WORLD
On kyllä kiva kysymys, ja vaikeakin,mutta HEAL THE WORLD on ehdottomasti paras. '
se on vaa nii iana - Dariussss
Give In To Me ja ko. biisin video, luoja että on seksikästä menoa, hrrrrrrrrrrrr... =)
http://www.youtube.com/watch?v=Lm3FUuhM7KA- evident
man in the mirror
- Bad.
evident kirjoitti:
man in the mirror
Luulis että kaikki tykkää eniten Thrilleristä tai Billie jeanista. Mie tykkään kaikista eniten Badista, varsinkin video... :P
- jasiu
Bad. kirjoitti:
Luulis että kaikki tykkää eniten Thrilleristä tai Billie jeanista. Mie tykkään kaikista eniten Badista, varsinkin video... :P
Bad myös minulla suosikkina, mutta siis tämä on tositosi paha kysymys kuitenkin, sillä Michaelin kaikki biisit on niin vertaansa vailla!
- 'cause i´m on fire
jasiu kirjoitti:
Bad myös minulla suosikkina, mutta siis tämä on tositosi paha kysymys kuitenkin, sillä Michaelin kaikki biisit on niin vertaansa vailla!
Pistit pahan.. :D No kuitenkin Smooth Criminal.
- Mj4ever<333333
'cause i´m on fire kirjoitti:
Pistit pahan.. :D No kuitenkin Smooth Criminal.
Man in the mirror vie voiton(: Vaikka kaikki MJ:n kappaleet ovat upeita ja ainutlaatuisia! Todellaki !
- mjj1
Mj4ever<333333 kirjoitti:
Man in the mirror vie voiton(: Vaikka kaikki MJ:n kappaleet ovat upeita ja ainutlaatuisia! Todellaki !
Kaikki Michaelin biisit on NIIN ihania että ei niistä vaan voi valita yhtä.
- mj.best.4ever
mjj1 kirjoitti:
Kaikki Michaelin biisit on NIIN ihania että ei niistä vaan voi valita yhtä.
mä sanoisin man in the mirror tällä hetkellä. mut mulla on joka hetkee omat biisit. sillo ku oon ilone ja näi ni menee kaikki menobiisit mut sit ku on haikeemmalla mielellä ni taas nää rauhalliset ja herkät biisit kolahtaa.
- J_L
mj.best.4ever kirjoitti:
mä sanoisin man in the mirror tällä hetkellä. mut mulla on joka hetkee omat biisit. sillo ku oon ilone ja näi ni menee kaikki menobiisit mut sit ku on haikeemmalla mielellä ni taas nää rauhalliset ja herkät biisit kolahtaa.
MJ:lla on niin monta aivan mahtavia ja ihania biisejä,että on todella vaikeeta valita vain yksi paras biisi,mutta yliveto on kuitenkin They don't care about us :)
- ikuinen fani
Vaikean heitit. On niin monta hyvää. Tällä kertaa sanon Heal the World.
Perustelu, se on kuultava aina kun kuuntelen Michael Jacksonia. - meliini
2000 Watts (kuinkahan monta kertaa olen tänkin sanonut, mutta sanonpa vielä kerran: mielettömän matalalta Michael vetää, biisi itsessään on tusinatavaraa, mutta toteutus on mielenkiintoinen ja vaatii monia kuuntelukertoja)
sekä
Little Susie (kammottava, mutta ah niin taiteellinen, nerokas ja kaunis)- shakalakalaka
LITTLE SUSIE on ihan himmee
- Little Annie
oon samaa mieltä meliinin kanssa, 2000 wats on tosi hyvä ja tarttuva biisi, vaikkei se nyt mikään mestariteos olekaan. Little susie ei kuulu mun lempikappaleisiin sen pelottavuuden vuoksi, mutta täytyy myöntää että kuulu Jacksonin tuoreemman tuotannon helmiin. tosi kamala mutta tosi ihana :)
- meliini
Tosin kyllä Michaelilla floppejakin riittää. Esimerkiksi Butterflies ja Remember the time jättää mut ainakin vähän kylmäksi.
- Dimpo
meliini kirjoitti:
Tosin kyllä Michaelilla floppejakin riittää. Esimerkiksi Butterflies ja Remember the time jättää mut ainakin vähän kylmäksi.
Mitä mitä.. mun mielestä Butterflies on tosi letkee R&B kappale.
Leave Me Alone
- Little Susie<3
Little Susie vie jalat alta, ja saa ainakin minut tuhertamaan kyyneleitä ;(
Oikein kylmät väreet poukkoilevat selässä...
Toinen lempparini on luultavasti They care about you-Tai miten kirjoitetaankaan...
Little susiesta tulee mieleen M.J:n kuolema.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108