Lempikappaleenne?

haveyouseenmychildhood

saa sanoo vaan YHDEN :)
mulla Billie Jean :P

19

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • titAeb

      Aika vaikea kysymys kyl, melko mahdoton..sanotaan nyt BEAT IT, koska siinä yhdistyy eri lajityypit ja näin näyttää Jacksonin monipuolisuuden..periaatteessa kyl joku muukin yhtä hyvin.

    • HEAL THE WORLD

      On kyllä kiva kysymys, ja vaikeakin,mutta HEAL THE WORLD on ehdottomasti paras. '

      se on vaa nii iana 

    • Dariussss
      • evident

        man in the mirror


      • Bad.
        evident kirjoitti:

        man in the mirror

        Luulis että kaikki tykkää eniten Thrilleristä tai Billie jeanista. Mie tykkään kaikista eniten Badista, varsinkin video... :P


      • jasiu
        Bad. kirjoitti:

        Luulis että kaikki tykkää eniten Thrilleristä tai Billie jeanista. Mie tykkään kaikista eniten Badista, varsinkin video... :P

        Bad myös minulla suosikkina, mutta siis tämä on tositosi paha kysymys kuitenkin, sillä Michaelin kaikki biisit on niin vertaansa vailla!


      • 'cause i´m on fire
        jasiu kirjoitti:

        Bad myös minulla suosikkina, mutta siis tämä on tositosi paha kysymys kuitenkin, sillä Michaelin kaikki biisit on niin vertaansa vailla!

        Pistit pahan.. :D No kuitenkin Smooth Criminal.


      • Mj4ever<333333
        'cause i´m on fire kirjoitti:

        Pistit pahan.. :D No kuitenkin Smooth Criminal.

        Man in the mirror vie voiton(: Vaikka kaikki MJ:n kappaleet ovat upeita ja ainutlaatuisia! Todellaki !


      • mjj1
        Mj4ever<333333 kirjoitti:

        Man in the mirror vie voiton(: Vaikka kaikki MJ:n kappaleet ovat upeita ja ainutlaatuisia! Todellaki !

        Kaikki Michaelin biisit on NIIN ihania että ei niistä vaan voi valita yhtä.


      • mj.best.4ever
        mjj1 kirjoitti:

        Kaikki Michaelin biisit on NIIN ihania että ei niistä vaan voi valita yhtä.

        mä sanoisin man in the mirror tällä hetkellä. mut mulla on joka hetkee omat biisit. sillo ku oon ilone ja näi ni menee kaikki menobiisit mut sit ku on haikeemmalla mielellä ni taas nää rauhalliset ja herkät biisit kolahtaa.


      • J_L
        mj.best.4ever kirjoitti:

        mä sanoisin man in the mirror tällä hetkellä. mut mulla on joka hetkee omat biisit. sillo ku oon ilone ja näi ni menee kaikki menobiisit mut sit ku on haikeemmalla mielellä ni taas nää rauhalliset ja herkät biisit kolahtaa.

        MJ:lla on niin monta aivan mahtavia ja ihania biisejä,että on todella vaikeeta valita vain yksi paras biisi,mutta yliveto on kuitenkin They don't care about us :)


    • ikuinen fani

      Vaikean heitit. On niin monta hyvää. Tällä kertaa sanon Heal the World.
      Perustelu, se on kuultava aina kun kuuntelen Michael Jacksonia.

    • meliini

      2000 Watts (kuinkahan monta kertaa olen tänkin sanonut, mutta sanonpa vielä kerran: mielettömän matalalta Michael vetää, biisi itsessään on tusinatavaraa, mutta toteutus on mielenkiintoinen ja vaatii monia kuuntelukertoja)

      sekä

      Little Susie (kammottava, mutta ah niin taiteellinen, nerokas ja kaunis)

      • shakalakalaka

        LITTLE SUSIE on ihan himmee


      • Little Annie

        oon samaa mieltä meliinin kanssa, 2000 wats on tosi hyvä ja tarttuva biisi, vaikkei se nyt mikään mestariteos olekaan. Little susie ei kuulu mun lempikappaleisiin sen pelottavuuden vuoksi, mutta täytyy myöntää että kuulu Jacksonin tuoreemman tuotannon helmiin. tosi kamala mutta tosi ihana :)


      • meliini

        Tosin kyllä Michaelilla floppejakin riittää. Esimerkiksi Butterflies ja Remember the time jättää mut ainakin vähän kylmäksi.


      • Dimpo
        meliini kirjoitti:

        Tosin kyllä Michaelilla floppejakin riittää. Esimerkiksi Butterflies ja Remember the time jättää mut ainakin vähän kylmäksi.

        Mitä mitä.. mun mielestä Butterflies on tosi letkee R&B kappale.


    • Leave Me Alone

    • Little Susie<3

      Little Susie vie jalat alta, ja saa ainakin minut tuhertamaan kyyneleitä ;(
      Oikein kylmät väreet poukkoilevat selässä...

      Toinen lempparini on luultavasti They care about you-Tai miten kirjoitetaankaan...
      Little susiesta tulee mieleen M.J:n kuolema.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe