5 vuotias lapsemme haluisi pelata helppoja kart- ja tasohyppelyitä. Myyjän mukaan Wii on paras konsoli tähän. Itse taas haluisin ostaa ps3 sen tarjoamien pelien, grafiikan, blu rayn, nettiselaimen jne. monipuolisten ominaisuuksien takia. Rahat riittävät kuitenkin vain yhteen konsoliin ku pitää ostaa lisäohjaimet, pelit jne.
Kysymys kuuluu, että onko PS3:lle tuollaisia Mario Kart ja Super Mario -kaltaisia HELPPOJA lasten pelejä ollenkaan?
Vaimo tykkää kyttyrää jos kannan kaupasta ulos konsolin, jota sit käytänkin VAIN itse :).
ps3 myös pienille?
6
4322
Vastaukset
- Kyselijä85
ModNation Racers on ainakin yks autopeli lapsille kun se muistuttaa melkein Mario Kart :) ja yks tasohyppely peli olisi LittleBigPlanet ( se on oikeasti hauska ja sopivasti suomeksi puhuttuna lapsille varten )
- PS3 _
No on jo vaikka kuinka paljon, mutta suurin osa vaatii ostamista netistä eli Ps3 storen kautta, Visaelectron toimii sinnä tai sitten valmiiksi ostettuja Ps3 rahalippuja joilla ostetaan Storesta tavaraa.
Tottahan se on että Nintendo varmaan tarjoaa eniten lastenpelejäkin mutta myös muita aikuisillekkin, grafiikka on sitten toinen juttu.
Bluray levynä ainakin on: Litlebig Planet
Tuolta voi selailla Storen tarjontaa.
http://blog.eu.playstation.com/category/playstation-network/playstation-store-update-playstation-network-2/ - pleikkariii!
Rachet & Clank on tosi hyvä kaiken ikäisten tasohyppelypeli.
Voi pelata jopa nelisteen.
Crash pelitkin ovat juuri sellaaisia tasohyppelyitä, itse rakastin tuota peliä pienenä :)
Mario pelejä ei taida pleikkarille olla.- dghkghj
onko ps3:lle saatavissa niitä crash -pelejä kun muistan niitä pelanneeni pleikkari yköösellä ja ne oli tosi hauskoja, olis kiva jos sais kolmoselle
- MOON man
Kyllä ps3:selle on crash pelejä mutta en ole nähnyt muualla kuin storessa.
- PS3 Slim -09
PS1 pelithän toimivat myös PS3:lla, joko aitoina alkuperäisinä PS1 peli cd-rom levyiltä tai PSN storesta lataamalla.
Sen sijaan PS2 pelit eivät toimi PS3:lla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752