Moskova Hotellista????

Kusti Vaan

Moroi

Olen menossa heinäkuun alussa Pietariin ja majoitus on 4 yötä Moskova hotellissa. Olen jo aikoja sitten lukenut hotellista huonoja kommentteja. Eikö se oo remontoitu äskettäin?. Huoneen kuva standardi huoneesta ei häikäise;-). Eiköhän se vältä Finka vodkan paris.
Muuten hotelli vaikuttaa olevan hyvällä paikalla, kun metrokin o talos.Oisko jollakin jotain valaisevaa tietoa??

6

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Medvedev

      Hotla ihan ok, alakerrassa on uusi beer bar ja aulas muutama penkki. Huoneet perusok, ainoo huono puoli on että hotla on renkaan mallinen, eli voit kävellä hissiltä 1 km ennen kun tulet omalle ovelle. Ennen se ei ollut ongelma, kun oli kaksi eri hotlaa eli turisteille ja omalla porukalle. Ei paha paikka kuitenkaan.

      • gfwrgwgwgwg

        Mene hyvä veli Sokos hotelleihin joita löytyy kaupungista jo 3 kpl.

        Hyvä palvelu ja hyvät ruuat


      • veikkoset
        gfwrgwgwgwg kirjoitti:

        Mene hyvä veli Sokos hotelleihin joita löytyy kaupungista jo 3 kpl.

        Hyvä palvelu ja hyvät ruuat

        kuka nyt hotellissa syö!!

        matkalla pitää kokeilla uusia paikallismakuja ja löytää vähän vaikka eksotiikkaa..

        esim. gruusialaisia ravintoloita on erinomaisia pietarissa


      • omatoimisemmaksi
        veikkoset kirjoitti:

        kuka nyt hotellissa syö!!

        matkalla pitää kokeilla uusia paikallismakuja ja löytää vähän vaikka eksotiikkaa..

        esim. gruusialaisia ravintoloita on erinomaisia pietarissa

        Kyllä hotellin ravintolassa voi syödä, jos hotelli tai hotellin ravintola on paikallisten pyörittämä eikä mikään ketjuhotelli.

        Itse etsin oman hotellin turistirysien ulkopuolelta kohtuullisen matkan päästä metroasemasta. Toki kokenut Venäjän-matkaaja uskaltaa tämän tehdä helpommin kuin ensikertalainen. Jostainhan se kokemuksien karttuminen pitää aloittaa. Ensimmäisellä kerralla olin kokeneen matkaajan mukana ja toisella reissulla varasin matkatoimistosta hotellin Venäjältä. Itse en montaa sanaa venäjää puhu, mutta sanakirja ja keskusteluopas auttavat eli kielitaidon puutekaan ei ole este, se on vain hidaste.

        Mutta itse Moskva hotelliin. Kolme vuotta sitten tuli siellä yövyttyä ja standart-huone vastasi tällöin perus hotellihuonetta Suomessa.


    • Kusti Vaan 2

      Straztvuit!

      Kävin kirjastosta 3 Pietaria käsittelevää kirjaa, jotka olivat kohtalaisen uusia.
      Aloitin kirjalla "Pietari, Metropoli nurkan takana". Kirjoittajat; Magnus Londen, Anders Mård ja Milena Parland.
      Olen lukenut vasta 60 sivua ja odotan mielenkiinnolla mitä edessä tulee. Kirjassa on kertomuksia Pietarilaisten sielun elämästä, historiasta ...... jne. Kokeilkaa lukea

    • ihan ookoo ...

      Mun mielestä Moskova Hotelli menettelee. Ei se aiheuta suuria tunteita puolesta eikä vstaan. Sijainti ei ole aivan ydinkeskustan sydämessä, mutta metroyhteys on hyvä. Huoneet vastaavat jotain Cumulus-tasoa, eli ihan ok. Moskvan ruokiin en ole ollut erityisen tyytyväinen, mutta kyllähän niitäkin syö. Parempiakin ruokapaikkoja kuitenkin löytyy Pietarista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe