Kokemuksia Senjan saaresta ja lähiympäristöstä kaipailen. Missä kannattaa ehdottomasti käydä? Peikkopuisto, Bardun Polar Zoo jne? Lapsiperheenä liikumme.
Senja
2
1508
Vastaukset
- ehkä hieman
Hienoja on Senjankin maisemat, mutta Lofoottien teräväpiirteiset vuoret mielestäni upeampia. Harstadin kaupungissa on maailman suurin maakanuuna, Adolf-kanuuna. Tykin sisään viedään turistit opastetulle kierrokselle. ehdoton käyntikohde lapsillekin, ihmettelemistä piisaa.
- Mai 17
Mielestäni paras näköalapaikka Senjassa on Husøyn tie, kun Husøyn saari tulee näkyviin. Itse Husøyn saarella ei mitään ihmeempää, jotain 200 asukasta.
http://www.reuber-norwegen.de/Troms/TromsLenvikHusoey01_g.jpg
Juhannusviikolla v.2005 järvi Senjan Krokelvdalenissa oli jäässä lähellä sitä maantietunnelin suuta!
Samalla viikolla on absurdia nähdä enemmänkin lunta Senjan saaren korkeimmalla kohdalla Sørfjellanin tiellä.
Myöhemmin tuli käytyä vielä Skrollsvikan alueella, missä hieno SS-joukkojen tykistöpiste.
Itsekin olen sitä mieltä Lofoottien ja Vesterålenin olevan parempi turistikohde, Senjassa ei oikeastaan ole mitään niin ylivertaista koettavaa. Olen kuitenkin viettänyt sekä Steinfjordissa että Husøyssä kesäviikon lomaillen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698