SUOMEN MESTARI!

Teotwawki

Onko paikalla ketään, joka olisi jonkun lajin Suomen mestari? Itse kolmella avioerollani en ainakaan siinä lajissa yllä lähellekään mitalisijoja.:-D))))))) Eräs sukulaismieheni oli eronnut viisi kertaa, mutta ne tapahtuivat USA:ssa. Mutta onko täällä ketään, jolla olisi jonkun lajin mestaruus hallussaan?

77

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs joka on Urheilussa .

• GloriaJoy

viel et missä ;-)

• tapu......:-D))))))))))))

• Miukumauku..
        GloriaJoy kirjoitti:

viel et missä ;-)

Nauku-Maija taas miukuilee...;)))

• ?????????????????,

kaksikymmentä viisi

• k/k
        ?????????????????, kirjoitti:

kaksikymmentä viisi

mitali on pöytälaatikossa.

• Anjaniina.

en sitä tänne laita.
      Liian erikoinen.
      Eikä ole tarvetta kehua.

• 8+13

valehtelun Suomen mestari ?

• :-D))))))))))))

• Anjaniina.
        8+13 kirjoitti:

valehtelun Suomen mestari ?

yhtä olematon sekin.
        Näkyy ...nyppivän...

• Anjaniina.
        Teotwawki kirjoitti:

:-D))))))))))))

harvinainen laji, joka vuosi saadaan siihen mestari ;)
        Miten olisi....suohon polkeminen ;))) Onnistuu tällaiselta amatsonilta paljon paremmin ;)
        145 cm ja 180 kg...

• Anjaniina. kirjoitti:

harvinainen laji, joka vuosi saadaan siihen mestari ;)
        Miten olisi....suohon polkeminen ;))) Onnistuu tällaiselta amatsonilta paljon paremmin ;)
        145 cm ja 180 kg...

joku sanoi valehtelusta sulle.:-D)))))))))))))

• anjaniina.
        Teotwawki kirjoitti:

joku sanoi valehtelusta sulle.:-D)))))))))))))

ettei tartte turhaan syytellä. ;)
        mut tääl ei mikään kelpaa ;))))

• anjaniina. kirjoitti:

ettei tartte turhaan syytellä. ;)
        mut tääl ei mikään kelpaa ;))))

satakaheksakyt kiloo. Liioittelun Suomen mest........:-D)))))))))))

• Anjaniina.
        Teotwawki kirjoitti:

satakaheksakyt kiloo. Liioittelun Suomen mest........:-D)))))))))))

noinkin urheilullinen laji vielä.

Joka toinen päivä herään ja ihmettelen, miten upeaa on et jaksan vie polkee sen 50 km ;)))
        Siin on kuule läski liikkeellä, vai oliko se nyt pelkkää ...lihasta ....

Pyörästä menne gummit sileeks kolmessa viikossa, huoh...

• Anjaniina. kirjoitti:

noinkin urheilullinen laji vielä.

Joka toinen päivä herään ja ihmettelen, miten upeaa on et jaksan vie polkee sen 50 km ;)))
        Siin on kuule läski liikkeellä, vai oliko se nyt pelkkää ...lihasta ....

Pyörästä menne gummit sileeks kolmessa viikossa, huoh...

niihin kummeihin.:-)

• Anjaniina.
        Teotwawki kirjoitti:

niihin kummeihin.:-)

kauhiaa.
        Ja kuvittele ny niitä verkkareitaki, pitää ommella kaksista xxxl verkkareista yhteen...
        ;))))

• Anjaniina.
        Anjaniina. kirjoitti:

kauhiaa.
        Ja kuvittele ny niitä verkkareitaki, pitää ommella kaksista xxxl verkkareista yhteen...
        ;))))

sanoa et kyl se munlaji oli nypläys...

• Anjaniina. kirjoitti:

sanoa et kyl se munlaji oli nypläys...

jos sellainen paino on. Eihän niitä saa yhteen millään.:-)

• Anjaniina.
        Teotwawki kirjoitti:

jos sellainen paino on. Eihän niitä saa yhteen millään.:-)

uskotko sitten jos sanon et vaikka...
        Hmmm...
        V.tyylin mäenlasku?
        Tai uppouinti.
        ...mä meen miettiin, aamulla paljon viisaampi ;) Hyvää yötä ;)

• Anjaniina. kirjoitti:

uskotko sitten jos sanon et vaikka...
        Hmmm...
        V.tyylin mäenlasku?
        Tai uppouinti.
        ...mä meen miettiin, aamulla paljon viisaampi ;) Hyvää yötä ;)

Öitä.

• mimmimummi

Jotenkin aina ihannoin ihmisiä jotka uskaltaa...kolmekertaa aviossa vauhhh...itse olen sellainen arkalainen että yhden kanssa elin kunnes erottiin ....näin jälkikäteen ajatellen olisi ollut ehkä parempi erota nuorenpana.
      Onhan kaksi aikuista ihanaa lasta kuitenkin. Mestareista sen verran että lapseni on menestynyt urheilussa.

• voi moni murhe jäädä kokematta, mutta moni ilokin voi jäädä näkemättä.:-)

• mimmimummi
        Teotwawki kirjoitti:

voi moni murhe jäädä kokematta, mutta moni ilokin voi jäädä näkemättä.:-)

Hyvin sanottu. Uskaltaa olisi pitänyt..eikä jäädä paikalleen...mutta se on se vanha fraasi " lasten takia.

• mimmimummi kirjoitti:

Hyvin sanottu. Uskaltaa olisi pitänyt..eikä jäädä paikalleen...mutta se on se vanha fraasi " lasten takia.

jahkailija kävi treffipalstalta keskustelua ja keskustelua............kunnes ajattelin, että ei tämä tällä eteen päin mene.

• ????,,,
        Teotwawki kirjoitti:

voi moni murhe jäädä kokematta, mutta moni ilokin voi jäädä näkemättä.:-)

En ikinä huolisi miestä jolla on jo kolme avioo takana. Vaikka olisi miten ihana tahansa. Leikitellä voisin jonkun aikaa, mut avioon ei kiitos!
        Itse olen kerran eronnut ja se riitti ns. avioliitoista, onhan se järkikultakin olemassa. Pitkiä suhteita on ollut, vaan jopa avoliittoon en suostunut kun lapseni oli nuori. Tenava meni ohi. Niin hiipui suhdekin, vaan eihän se silloin ollut sen arvoinen.
        Olet liian tietäväinen kun olen palstaa lueskellut, minä itte ihminen joka osaa kaiken!
        Mikä tarve sinulla on näille sivuille kirjoitella, etkö saa kertomastasi yhteisöstä riittävästi huomiota?

• ????,,, kirjoitti:

En ikinä huolisi miestä jolla on jo kolme avioo takana. Vaikka olisi miten ihana tahansa. Leikitellä voisin jonkun aikaa, mut avioon ei kiitos!
        Itse olen kerran eronnut ja se riitti ns. avioliitoista, onhan se järkikultakin olemassa. Pitkiä suhteita on ollut, vaan jopa avoliittoon en suostunut kun lapseni oli nuori. Tenava meni ohi. Niin hiipui suhdekin, vaan eihän se silloin ollut sen arvoinen.
        Olet liian tietäväinen kun olen palstaa lueskellut, minä itte ihminen joka osaa kaiken!
        Mikä tarve sinulla on näille sivuille kirjoitella, etkö saa kertomastasi yhteisöstä riittävästi huomiota?

ja kerron sen minkä kerron. Jos voit osoittaa jonkun väitteeni vääräksi, niin osoita se, älä narise.

• No en vaikka joukkueemme on voittanut bongauksen Suomen mestaruuden, sinä vuonna en ollut mukana. Sellaisena vuonna kun olin mukana olimme parhaimmillaan kolmansia.

Tosin voitto ei ole koskaan ollut tavoitteemme vaan hauska retki hyvässä seurassa.

• bongaus on kivaa. Olen sitä itsekin jonkin verran harrastanut ja nähnyt muutaman harvinaisuudenkin, mutta eivät kelpaa, kun olin yksin.

• Yxitypy

tuo nyt on olla näin pienen maan mestari. Minä kun oon ihan maailmanmestari.
      Ja voinhan lajinkin paljastaa: Töppäily
      Tosin lajia ei ole vielä virallistettu, mutta kyllä se varmaan on tulossa :=))

• ennätysten kirjaan vaan.:-D)))))))))))))))) Todistajien läsnä ollessa.

• G.J.

ku on korkeella rima. Miu on voittanu ykköspalkinnon pitäjän jossakin kilpailussa runolla: Pikku Pekan hammassärky - siis lausuin sen. Ite Mikkelin tuleva, nykyisin ex piispa oli päätuomarina ja miu ol eka lapsi jonka hää kastoi ja antoi miul häkellyksissään jo silloin väärän kakkosnimen, en epäile kuitenkaan et ois ollu mittään jälkihyviystä, miu ol vaan nin aito.

• mestaruuskin sentään jotain.:-)

• viivatiina

mutta oon suomen mestarin äiti eiks se oo yhtä hienoo.

• on hienoo.:-D)))))))))) Munkin pojalla on pronssia jenkkifutiksesta.

• viivatiina
        Teotwawki kirjoitti:

on hienoo.:-D)))))))))) Munkin pojalla on pronssia jenkkifutiksesta.

sitä kultaa kaukalopallossa =)))

• viivatiina kirjoitti:

sitä kultaa kaukalopallossa =)))

luistimilla pystyssä.:-)

• edes vapaapainissa, mutta isän serkku oli Mannerheimristin ritari, kyllä sekin jotain merkkaa.
      Vai?

• Teotwawki

oli sankareita.:-D))

• kednah

Pituudessa taisi olla toinen, myös nopempia suomessa. Harjoittelematta.
      Tämä gasellin kaunis sairaanhoitaja on varmaan vieläkin kilpailukykyinen.
      Helvetin huono valmentaja olin.
      Eero Könönen, pyrähti kotiimme, ovikelloa soittamatta. Hän on klassinen valmentaja.
      Hän kertoi että 30v on valmentatunut nuorisoa, muttei kenelläkään moista ponnistusvoimaa kellään nähnyt.
      Aivan ihmeellistä. 140 cm hyppäsi ilman vauhtia.
      Mutta kaikki sitten loppui...

• Hande, ei aina voi voittaa....

• viivatiina

mullapa onkin kaunis tumma pikisilmä urheilullinen hänkin mutta kaukalopallo vaihtunut ralliin =)))) jos tässä nyt oikeen ruvetaan kehumaan tyttärien kaunetutta ;))))

• viivatiina kirjoitti:

mullapa onkin kaunis tumma pikisilmä urheilullinen hänkin mutta kaukalopallo vaihtunut ralliin =)))) jos tässä nyt oikeen ruvetaan kehumaan tyttärien kaunetutta ;))))

peittoaa teidän molempien tytöt, isänsä näköinen ;)))

• viivatiina
        Anceli kirjoitti:

peittoaa teidän molempien tytöt, isänsä näköinen ;)))

mun tytätär siis peittoaa ei oo sun miehes näköinen ;))) ettet vaan nyt ymmärtäny väärin =))))

• viivatiina kirjoitti:

mun tytätär siis peittoaa ei oo sun miehes näköinen ;))) ettet vaan nyt ymmärtäny väärin =))))

ainakin vähän ;))
        Ymmärrysprosenttini pyörii ajasta ja paikasta riippuen tuossa 50 % kieppeillä, päättele
        siitä =)
        Mutta on se kivaa, kun meillä on niin kauniit tyttäret.

• -tiina
        Anceli kirjoitti:

ainakin vähän ;))
        Ymmärrysprosenttini pyörii ajasta ja paikasta riippuen tuossa 50 % kieppeillä, päättele
        siitä =)
        Mutta on se kivaa, kun meillä on niin kauniit tyttäret.

kyllä me voidaan olla ylpeitä ;))))

• sentään, ku ei sit yhtäkään mittää, missä olisin lähelläkään mestaruutta):

• tarpeeksi erikoinen laji, jota kukaan muu ei oo kokeillut.:-)

• Sol57

jos, ajattelee elämäänsä kokonaisuutena taaksepäin...niin paljon on tullut sählättyä monta kertaa elämä taas uudestaan innokkaana alusta aloitettu pelotta ja lapsellisen iloisesti eteenpäin menty uskoen aina huomiseen kaikesta kokemuksista huolimatta.....ja monessa oltu mukana perin innokaana vielä ja kuitenkin vielä tässä selviintynynä jotenkin ehjin nahoin: Lopputuloshan on silloin olen MESTARI-SELVIYTYJÄ;))) VITSI....nythän sen vastasi huomasin... Kiitos, Teo;)))

tsau:Friidu

• että olet keksinyt noin omaperäisen lajin.:-)

• kednash

Sullashan tyyliä riittää.

Vain sinun. hande

• Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

että olet keksinyt noin omaperäisen lajin.:-)

yrittänyt elää yksinkertaista elämää siis alunperin, ihan oikeesti...siinä sen salaisuus...Moniko pystyy sähläämään yhtä taidokkaasti?:))) jossain sentään hyvä...elämässään on kokonaisuudessaan hyvin tärkeää nähdä aina positiiviset puolet....ensin;)))

• Sol57 kirjoitti:

yrittänyt elää yksinkertaista elämää siis alunperin, ihan oikeesti...siinä sen salaisuus...Moniko pystyy sähläämään yhtä taidokkaasti?:))) jossain sentään hyvä...elämässään on kokonaisuudessaan hyvin tärkeää nähdä aina positiiviset puolet....ensin;)))

oikein yksinkertainen, se saattaa mennä monimutkaiseksi.:-)

• Sol57
        kednash kirjoitti:

Sullashan tyyliä riittää.

Vain sinun. hande

Elämä on perin yksinkertaista kun sen oivaltaa. Ajattelen aina itse niin että, ajatteles nyt...Friidu oikein...asiat VOISIVAT olla vielä kurjemmin...tai huonommin. Ainahan ei näinkään hyvin.. Ihan oikeesti näin ajattelen. Nytkin tuolta Käpy-grillista tulemme syömästä. Vatsa täynnä;)) Tuli ajeltua tuon todella kauniin Puu-Käpylän läpi... (Käpylä tässä lähellämme):..Ilta todella kaunis....Miehelleni sanoin että, yksi sellainen unelma minullakin katso kuinka ihania nämä vanhat, ihanat pihat täällä kesäisin varsinkin ovat kauniit upeat vanhat sireenipuskat reunustavat tienvierustoja....tänne kun pääsisi asumaan...Kun tulimme kotiin...niin....ajatellin kuintenkin. Tässä ja nyt kaikki hyvin meillä nyt. TÄLLÄHETKELLÄ huomisesta emme voi tietää.....miksi siis täytyisi lähteä yhtikäs mihinkään, haaveita pitää ihmisillä olla mutta olla myös tyytyväinen siihen mitä sillähetkellä on.... siinähän se...;))

• Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

oikein yksinkertainen, se saattaa mennä monimutkaiseksi.:-)

olen voi kumpa olisi elämässäni asiat enemmän pysyneet paikoillaan;)) Mutta, nyt ehkä oivaltanut senkin ja tavallaan hyväksynyt...Elämähän on kuin vaihtuva vuorovesi meressä ikään...emme voi aina vaan itse sitä päättää suuntaa...;)) vaikka niin toivoisimme...Otettava vaan vastaan...ja hyväksyttävä rohkeasti...Toisaalta sitten niinkin...mitä enemmän ihminen kokee elämänsä aikana muutoksia...ne eivät enää peloita...tekevät korkeitaan hetken surulliseksi....kuitenin surukin tuo meihin vahvuutta..myöhemmin..

Luopuminen niitä vaikeista oppiläksyistä kuitenkin;)) tai ainakin minulle..

• Sol57 kirjoitti:

olen voi kumpa olisi elämässäni asiat enemmän pysyneet paikoillaan;)) Mutta, nyt ehkä oivaltanut senkin ja tavallaan hyväksynyt...Elämähän on kuin vaihtuva vuorovesi meressä ikään...emme voi aina vaan itse sitä päättää suuntaa...;)) vaikka niin toivoisimme...Otettava vaan vastaan...ja hyväksyttävä rohkeasti...Toisaalta sitten niinkin...mitä enemmän ihminen kokee elämänsä aikana muutoksia...ne eivät enää peloita...tekevät korkeitaan hetken surulliseksi....kuitenin surukin tuo meihin vahvuutta..myöhemmin..

Luopuminen niitä vaikeista oppiläksyistä kuitenkin;)) tai ainakin minulle..

tapa. Kun kuulen itseäni koskevan ikävän uutisen, en pariin päivään reagoi mitenkään. Se vähentää muutosvastaisuutta ja kun alan reagoida siihen, se tuntuu jo itsestään selvältä.

• Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

tapa. Kun kuulen itseäni koskevan ikävän uutisen, en pariin päivään reagoi mitenkään. Se vähentää muutosvastaisuutta ja kun alan reagoida siihen, se tuntuu jo itsestään selvältä.

tavallaan aina jotenkin sellainen joka olen pelänyt sitä paikallaan jäämistä pysyvästi myöskin;)) Pelänyt jostain käsittömättömästä syystä;)) Toisaalta kaivannut sitä olotilaa toisaalta pelänyt...tosi paljon.. Syitä tähän kummalliseen asiaan ajatella ja kokea ...olen vasta nyt tässä iässä jotenkin pystynyt tiedostamaan itselleni...Tämä kyllä koskee koko elämääni...siis työtä, ja ihmissuhteita;) ja myös asuinpaikkoja kaikkea mikä on liittynyt tähän astiseen elämääni... Ehkä vihdoinkin alan rauhoittumaan...ja juurtua aloilleni...Ei hitsi..;))).Tuskin pystyn...vielä;))

• Sol57 kirjoitti:

tavallaan aina jotenkin sellainen joka olen pelänyt sitä paikallaan jäämistä pysyvästi myöskin;)) Pelänyt jostain käsittömättömästä syystä;)) Toisaalta kaivannut sitä olotilaa toisaalta pelänyt...tosi paljon.. Syitä tähän kummalliseen asiaan ajatella ja kokea ...olen vasta nyt tässä iässä jotenkin pystynyt tiedostamaan itselleni...Tämä kyllä koskee koko elämääni...siis työtä, ja ihmissuhteita;) ja myös asuinpaikkoja kaikkea mikä on liittynyt tähän astiseen elämääni... Ehkä vihdoinkin alan rauhoittumaan...ja juurtua aloilleni...Ei hitsi..;))).Tuskin pystyn...vielä;))

noin nuorena vielä paikoilleen jää? Ei nyt elämä vasta alkaa.:-D

• Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

noin nuorena vielä paikoilleen jää? Ei nyt elämä vasta alkaa.:-D

sitähän minäkin;))))nuorihan sitä vielä...maailma valloittamatta;))) Paljon vielä sähläämättä...eihän sitä kesken jätetä hyvin alkunutta projektia...Sitähän ehtii sitten jossain vanhainkodissa miettimään...mikä hitsi tälläkin meikäläisen elämällä kaikella oli niinku tarkoituksena??;)))

• Sol57 kirjoitti:

sitähän minäkin;))))nuorihan sitä vielä...maailma valloittamatta;))) Paljon vielä sähläämättä...eihän sitä kesken jätetä hyvin alkunutta projektia...Sitähän ehtii sitten jossain vanhainkodissa miettimään...mikä hitsi tälläkin meikäläisen elämällä kaikella oli niinku tarkoituksena??;)))

naimisiin 63 v. viimeisen kerran:-)

• kednah
        Sol57 kirjoitti:

Elämä on perin yksinkertaista kun sen oivaltaa. Ajattelen aina itse niin että, ajatteles nyt...Friidu oikein...asiat VOISIVAT olla vielä kurjemmin...tai huonommin. Ainahan ei näinkään hyvin.. Ihan oikeesti näin ajattelen. Nytkin tuolta Käpy-grillista tulemme syömästä. Vatsa täynnä;)) Tuli ajeltua tuon todella kauniin Puu-Käpylän läpi... (Käpylä tässä lähellämme):..Ilta todella kaunis....Miehelleni sanoin että, yksi sellainen unelma minullakin katso kuinka ihania nämä vanhat, ihanat pihat täällä kesäisin varsinkin ovat kauniit upeat vanhat sireenipuskat reunustavat tienvierustoja....tänne kun pääsisi asumaan...Kun tulimme kotiin...niin....ajatellin kuintenkin. Tässä ja nyt kaikki hyvin meillä nyt. TÄLLÄHETKELLÄ huomisesta emme voi tietää.....miksi siis täytyisi lähteä yhtikäs mihinkään, haaveita pitää ihmisillä olla mutta olla myös tyytyväinen siihen mitä sillähetkellä on.... siinähän se...;))

Pyrinkin yksinkertaiseen loppuelämään.
        Kaksioaan ja silleeen.
        Vaatiomattimasti asumaan.
        Vanhelmalle laitoinkin viestin. Myydäänkö mökki?
        Kyllä sopii, vastasi hän.
        Ei ymmärrä, tosin kolme kertaa olen kahteen vuoteen käynyt.
        En voi käydä siellä. Kimpassa rakennettu, tulee vain pahoja unia siellä vierailusta.

• minäkin,,,,
        kednah kirjoitti:

Pyrinkin yksinkertaiseen loppuelämään.
        Kaksioaan ja silleeen.
        Vaatiomattimasti asumaan.
        Vanhelmalle laitoinkin viestin. Myydäänkö mökki?
        Kyllä sopii, vastasi hän.
        Ei ymmärrä, tosin kolme kertaa olen kahteen vuoteen käynyt.
        En voi käydä siellä. Kimpassa rakennettu, tulee vain pahoja unia siellä vierailusta.

Aikoinaan veljeni ja puolisoittemme kanssa ostimme epsanjasta 70 neliöisen asunnon, alimmasta kerroksesta, kaikki oli siinä. Remontoimme mieleiseksemme porukalla, ja heti sillä mielellä et vuokraillaan asuntoamme ihan jo siksi et saadaan käyttökustannukset plussalle.
        Aluksi kävimmekin, kun veljeni vaimo kuoli, loppui hänen käyntinsä...kun mieheni työtehtävissään sai kuulan kalloonsa, ei minuakakaan enää kiinnostanut ko. Aikuistuvat tenavamme siellä jokusen kerran viettivät lomiaan, vaan sekin into heiltä lopahti.
        Mitään selkkauksia ei ole tullut, vaikka asuntoa vuokrafirma välittääkin, viimeiseksi oli 12 viikkoa sama pari, ja jo uuden ajan ovat varanneet joten lisänä herne sopassa! Paljon on tuttujen kanssa tullut hajoamista, he kun olettivat et pääsisivät ilmatteeksi, kuhan lentonsa maksavat.
        On niin helppo sanoa esim. ettei velipoika hyväksy - hän sanoo taas toisteppäin, ja vieraat pitävät asunnon siistinä, tai maksavat sotkemisistaan.
        Ymmärrän hyvinkin, vaan uskothan et se vihatuin sana jota minullekin hoettiin on AIKA, se tekee tehtävänsä...hitaasti mutta varmasti. Anna sinäkin menneen mennä, ja katso huomiseen.
        Lämpimästi ajattelen sinua ja tuskaasi, koettu on ja selvitty :))

• Kelpaisiko painonnoston kotilavaottelun suomenmestaruus?

Ei mestari mutta ehkä ikäri.
      Kutina kiveksissäni kertoo että saatan olla Suomen ilmavoimien vanhin luutnantti.
      Koulutus Mig 21:lle.
      Eivät kelvottomat kutsuneet minua Hornettien koulutukseen Kaliforniaan.
      Olisin hyvin ehtinyt.

• mig 21:llä, niin sekin nyt jotain. Helevetti, kun oltiin kertareissa Niinisalossa, niin sanottiin, että jos jostain kuuluu lentokoneen ääni, niin tähdätkää sen eteen. Kun Draken tuli kummun takaa, niin se oli kadonnut horisonttiin, ennen kuin yskikään jätkä ehti saada pyssyä olkapäätä vasten.:-)

• Teotwawki kirjoitti:

mig 21:llä, niin sekin nyt jotain. Helevetti, kun oltiin kertareissa Niinisalossa, niin sanottiin, että jos jostain kuuluu lentokoneen ääni, niin tähdätkää sen eteen. Kun Draken tuli kummun takaa, niin se oli kadonnut horisonttiin, ennen kuin yskikään jätkä ehti saada pyssyä olkapäätä vasten.:-)

Tekniset tietoni päivitettiin Mig 21:lle kolmen viikon aikana ja minusta tehtiin reserviin kenttälentovarikon päällikkö.

Fugilla kävimme taivaalla mutta oma lentäminen rajoittui Saab Safirilla ajeluksi joista toinen lentoni keskeytettiin aloitettuani hyökkäyksen kuvaamaani vihollisen pommikonemuodostelmaa vastaan.
        Korkeutta oli turvallisen paljon virheisiinkin mutta kapiukon huumorintaju ei riittäny ratkaisuuni.

Sen verran äänistä että jostain syystä ulvottivat ketjuihin kiinnitettyä Gnattia platalla.
        Erehdyin kävelemään sen takaa ehkä 50 - 100m:n päästä.
        Värekarvat sekaisin enkä meinannut pysyä pystyssä.

• lähes eli siis kotikuntani mestari 1000m juoksussa ja hiihdossa! Osallistujiakin oli sentään edellisessä lajissa kolme ja jälkimmäisessä kaksi! :))

• Eikä minun ennätystäni pysty kukaan ikinä rikkomaan. Ennätykseni liittyy yhteen kouluun, johon otetaan noin 4% pyrkijöistä. Ennätystäni ei pysty kukaan rikkomaan, koska tein parhaan mahdollisen tuloksen mitä voi tehdä, mikä oli myös koko koulun historian paras tulos. Itseasiassa kukaan ei enää pysty edes yrittämään ennätykseni rikkomista.

• Meriläinen

En ole mestari kun omassa elämässäni, sitä olenkin sitten mestaroinut ihan kunnolla.

Noita sormuksia ei minulla ole ollut kuin yhdeltä mieheltä, vaikka miehiä kyllä on ollut enemmänkin.
      En edes kihloihin halunnut vaikka yhdessä asuttiin koska se on minulle niin iso juttu että en sillä ala leikkimään.
      Ja yhden eron jälkeen mies joka saisi edes kihlasormuksen sormeeni laittaa siinä täytyis todella olla jotain uutta. Luulen ettei sitä tule tapahtumaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
      Vaikka nyt ei ole edes tiedossa ketään, jos ei virtuaalia lasketa :))

• Vuonna -61 ensimmäisiä sydänleikkauksia suomessa ja varmaan aika harvoista niistä, hengissä ja hyvissä voinneissa. En sanoisi kuitenkaan mestari vaan uranuurtaja, yksi koekappale.

• Yritin laittaa linkkiä mutten osannut, kun kuva tai siis yksi diagrammi ei tule mukaan, pelkkä teksti ja se giagrammi oli ollut se olennainen.

• Olin siis hengissä selvinnyt potilas en kirurgi. heh heh. Sähläyksen mestari oon ainakin tänään. Kone jumittaa ja tarttee vissiin pistää koko toosa kiinni ja mennä uimaan.

• miljoona kirjoitti:

Olin siis hengissä selvinnyt potilas en kirurgi. heh heh. Sähläyksen mestari oon ainakin tänään. Kone jumittaa ja tarttee vissiin pistää koko toosa kiinni ja mennä uimaan.

voi hyvin käy uimassa vielä lähes viiskyt vuotta leikkauksen jälkeenkin. Onnittelen:-)

• Teotwawki kirjoitti:

voi hyvin käy uimassa vielä lähes viiskyt vuotta leikkauksen jälkeenkin. Onnittelen:-)

Olen työelämässä, kuuden ja puolen tunnin työpäivää tehden, ihan hyväpalkkainen oikea normaalityö. Vain haarakatkos on vähän vaivannut, mutta siihenkin löytyy lääkettä...

• miljoona kirjoitti:

Olen työelämässä, kuuden ja puolen tunnin työpäivää tehden, ihan hyväpalkkainen oikea normaalityö. Vain haarakatkos on vähän vaivannut, mutta siihenkin löytyy lääkettä...

on kunnossa. Itse olen sairastanut 1 tyypin diabetesta 25 vuotta, mutta kunto hyvä ja olen täysin työkykyinen. Kysyin kerran piruuttani lääkäriltä, että enkö voisi päästä eläkkeelle tämän takia, niin hän repesi täysin, eikä meinannut saada naurua loppumaan.:-D))))))) Tuttu lääkäri 15 vuoden takaa.

• vasso-Q

Enpä muuta keksi kuin että mittaamaton mestari olen mittaamattomuudessa. Pikkasen tilastoja väärentää omat mittaukseni ties-missä-testeissä, joissa olen ikuisesti keskiverto. Todisteita ei ole.

• kun vähän mielikuvitusta käyttää, niin jotain aina löytyy.:-)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2433
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1713
    3. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      280
      966
    4. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      251
      952
    5. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      944
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      834
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      749
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      725
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      718
    Aihe