Onko kellään tietoa miten menee xj 900-84 kaasuttimissa olevat 2 hiukan tuhdimpaa letkua, lähdöt 1 ja 2 välistä samoin 3 ja 4 välistä. Tällä hetkellä vedetty samoin kuin muutkin 4 ohutta letkua koneen taakse. Haynesin oppaassa näyttäisi yhdistyvän, ei näy kuitenkaan selvästi. Kiinnostaa koska meni bensat öljyn sekaan ja pähkäilen mikä sen voisi aiheuttaa?
xj:kaasuttimet
2
416
Vastaukset
- 750
Ei ymmara kysymyksestäsi mitään? Mutta tarkoitatko kenties kaasarien synkronointi letkuja,yleensä niputettu yhteen ja tulpattu päistä, ja mistä päättelet että ???? bensaa öljyn seassa?
- uc-84
okei,ekaks huomasin että kytkin ei irrota joten purkuhommiin ja öljyt ulos,ei 4l purkki riittänyt ja lattiaa putsatessa ei voinut erehtyä tuoksusta,bensaa! 4 kaasutinta, 1,2,välissä t-putki ,siitä letku mikä tulee taas uuteen t-putkeen johon tulee vastaava 3,4 letku. Haynesin oppaassa ei minulle selviä onko viimeinen lähtö auki,tukittu vai miten? Pistin korjaussarjat joka kaasuttimeen, mittailin kohon korkeudet ym. Tuntuu selvältä kun vehkeet on nenän edessä, koeta hahmottaa! Pakkohan bensan on kaasarien kautta päästä seisoessa ilmeisesti, ai niin hana vuoti,korjattu! Pähkäillään ja kiitoksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1631877
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1581519Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike241201- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan42968- 38885