Lomaromanssi ja Mies

MARTTI K

Voi voi tyttökullat,ettekö te nyt tajuu,että etelänhetelmillä on joka viikko ja koko ajan mielessä,koska tulee seuraava "lehmälento"...........pitää olla sitten tyhmä :(

17

614

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cjhjkcbk,dz

      Niinhän niillä thai-tytöilläkin on ?

      • ..............

        Thaikkityttelit odottaa pääsyä Suomeen jonkun läskimahan elätettäväksi.


      • jussipussia
        .............. kirjoitti:

        Thaikkityttelit odottaa pääsyä Suomeen jonkun läskimahan elätettäväksi.

        ei ole thai-tytön voittanutta! suomimammat jää auttamatta toiseksi joka osa-alueella ;)


      • etelänhetelmä=)
        jussipussia kirjoitti:

        ei ole thai-tytön voittanutta! suomimammat jää auttamatta toiseksi joka osa-alueella ;)

        sinäkin...tyhmä-jussi!


      • etsillaitääl
        etelänhetelmä=) kirjoitti:

        sinäkin...tyhmä-jussi!

        ketjun aloittaja ,että tummat ja suklaa silmäiset miehet on kyllä sellasta silmän ruokaa jota ei voi sanoiksi pukea!!!!Ja niiden kanssa kun syntyy lomaromanssi niin kyllä on pitkään mielessä vielä loman jälkeenkin....aah ja haluaa nähdä aina uudestaan ja uudestaan.Sekin on maku asia ,mutta minä tykkään heistä tooooosi paljon!


      • 21
        etsillaitääl kirjoitti:

        ketjun aloittaja ,että tummat ja suklaa silmäiset miehet on kyllä sellasta silmän ruokaa jota ei voi sanoiksi pukea!!!!Ja niiden kanssa kun syntyy lomaromanssi niin kyllä on pitkään mielessä vielä loman jälkeenkin....aah ja haluaa nähdä aina uudestaan ja uudestaan.Sekin on maku asia ,mutta minä tykkään heistä tooooosi paljon!

        voittaa mennen,tullen ja palatessa joka viikonloppu kännäävät
        suomimiehet,joilla ei seiso,kuin järki,silloin harvoin,kun
        juomiseltaan voivat edes yrittää.Ja muijanhan pitäis olla valmis silloin,
        kun herra sit lopulta haluaa yrittää...


      • 21
        21 kirjoitti:

        voittaa mennen,tullen ja palatessa joka viikonloppu kännäävät
        suomimiehet,joilla ei seiso,kuin järki,silloin harvoin,kun
        juomiseltaan voivat edes yrittää.Ja muijanhan pitäis olla valmis silloin,
        kun herra sit lopulta haluaa yrittää...

        lisäys edelliseen,luuletko naisten ottavan vakavasti nää suklaa-
        silmät,hauskaa siellä vaan pidetään,jaksaapa sit taas sitä juoppoa
        jonkun aikaa,tai sit huomaa,ettei jaksa enää moista menoa ja
        lähtee.Katos kun kerran saa priimaa ei enää kaikki kelpaa.


      • etsillaitääl
        21 kirjoitti:

        lisäys edelliseen,luuletko naisten ottavan vakavasti nää suklaa-
        silmät,hauskaa siellä vaan pidetään,jaksaapa sit taas sitä juoppoa
        jonkun aikaa,tai sit huomaa,ettei jaksa enää moista menoa ja
        lähtee.Katos kun kerran saa priimaa ei enää kaikki kelpaa.

        niin!Suomi äijä kun ei osaa pitää hauskaa ilman viinaa joitakin harvoja lukuun ottamatta.Kännätään ja örvelletään vähä joka paikas.Mut näit suklaasilmiä en oo koskaan nähny kännis ja tietty heidän uskon takii eivät juo.Ja ne osaa pitää hauskaa kuitenki ja ovat ILOISIA eikä nyrpeitä niin kuin monet meistä suomalaisista.Tietty ,että kulttuuri on hyvin erilainen mut silti!


      • sopii hyvin
        jussipussia kirjoitti:

        ei ole thai-tytön voittanutta! suomimammat jää auttamatta toiseksi joka osa-alueella ;)

        Menköön jokainen suomalainen mies thaikkuun ja tulkoot etelän miehet tänne tilalle! En huolisikaan suomipoikaa, joten ihan vapaasti vaan tervemenoa..


    • hahaahha

      Kyllähän toki suomaliset naiste pelin hengen tietää. Hyvin harva oikeasti rakastuu, mutta kivahan se on komeiden miehien huomiota saada. Suomaliset keski-ikäiset miehet:
      -eivät pidä hygienistaan huolta ts. haisevat, koska eivät käy suihkussa ja vaihda vaateita. Ehkä osasyy pahaan hajuun on myös hoitamattomat hampaat ja lihavuus. Poikkeuksiakin on, ja nuoremmat miehet kyllä hoitavat itseään ja tuoksuvat ihanalta.
      -tasa-arvoisessa maassa miehet antavatkin sitten naisten tehdä kaikki hommat kuten laittaa ruokaa, käydä työssä, siivota ja tiskata. Useimmiten mies menee omia menojaa eikä huomioi naistaan riittävästi.
      -työ merkitsee enemmän kun perhe ja koti, joten sänkyhommat lopahtavat heti alkuunsa.
      Miksi sitten nainen ei lähtisi etsimään elämäänsä ilahduttajaa muualta.
      Ja kun tulee takaisin, niin jaksaa taas sen tylsän miehnsä kanssa..tai yksin. Aika moni yksineläjä hoitaa nämä seksiin liittyvät tarpeet muualla kun kotikaupungissaan.

    • suomihutsu

      Ei ei, se ei ole totta. Totta kai kaikki kaikki turkkilaiset odottavat selibaatissa pari vuotta, että me suomihorot saadaan kerättyä rahaa siihen uuteen lomaromanssireissuun. Suomimiehillä on vain olutmaha.

    • Minä vaan...

      Täähän on pelin henki, tottahan toi nyt tiedetään...mutta mitä sitten ;=). Tätähän nyt tehdään kotimaassakin, ei aina tarvii olla niin kauhean tosissaan eikä edes tyhmä!!

    • justiinsa.......

      Entä sitten,minä meen lomallani ainakin nauttimaan auringosta ja villistä vapaudesta,komeista ja ah' niin osaavista namipaloista,siis miehistä.......väliäkö sillä tuleeko seuraava "ammu"lento viikon/parin välillä.....suomalaiset äijjät on niin karseita,että puistattaa,likaisia haisevia läskimahoja tai itseään täynnä olevia puntinkolistajia,ei kiinnosta ei..........

    • ei mitään uutta

      Totta kai tajutaan :)

      Tyhmää on olla naimisissa suomalaisen kaljamahaöykkärin kanssa, joita suurin osa suomalaisista miehistä on. Kun sentään saa kunnollista ihmisarvoista kohtelua noilta hekumallisilta etelän miehiltä, niin tietenkin otetaan ilo irti puolin ja toisin lomaviikkojen aikana.

      • tättädää

        Olettteko harrastaneet seksiä näitten suklaasilmien kans?Itse en ole ainakaan vielä!Ois kiva lukea kokemuksia jos jollain on.Itse rakastan näitä tummia ja tulisia miehiä mutta seksiin olen suhtautunut pidättyväisesti.Olen vähän arka kun ei tiedä mitä menoa se sit on...........kertokaa ihmeessä jos kellä kokemuksia..........


      • 21
        tättädää kirjoitti:

        Olettteko harrastaneet seksiä näitten suklaasilmien kans?Itse en ole ainakaan vielä!Ois kiva lukea kokemuksia jos jollain on.Itse rakastan näitä tummia ja tulisia miehiä mutta seksiin olen suhtautunut pidättyväisesti.Olen vähän arka kun ei tiedä mitä menoa se sit on...........kertokaa ihmeessä jos kellä kokemuksia..........

        haluaisin tietää,kannattaako niin pitkälle mennä,
        onko sen arvoista.Vielä en oo uskaltanut,vaikka monesti olisin
        halunnut.


    • minä vaan

      lähtee ihan kohta puoliin ja ainakin yks nauta lentää mukana..ammuu. Näitä tulee ja näitä menee, mutt so what ;=). Siellä yks viime vuotinen odottelee kuumeisesti, et nähdään heti, mutta taidanpa ensin tarkistaa markkinat. Nää kun tuppaa olemaan vähän omistushaluisia, ni kerkeehän sitä "vanhan tutun" vähän myöhemminkin tavata. Maassa maan tavalla ja ilo iri juhannuksesta ;=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe