Joka vuosi on tullut tuossa heinakuun lopulle & elokuulle halpoja lentotarjouksia New Yorkiin.
Onkohan kenellakaan vinkkia, onko sellaisia tulossa pian taas...
halpalentoja NYC>iin_
3
546
Vastaukset
Tuskin tulee. Lentoyhtiöt ovat vähentäneet kapasiteettiaan rajusti.
- AY 005
En kyllä itse muista että lentotarjouksia olisi ollut joka vuosi tuohon heinä-elokuulle. Ehkäpä viime kesä on ollut poikkeus huonon taloudellisen tilanteen johdosta. En millään usko et lentoyhtiöt tuohon parhaaseen kesäloma-aikaan Euroopassa myisivät lentoja New Yorkiin alennuksella. Ekat alennukset kohdistetaan alkavaksi yleensä kun Suomessa koulut alkavat. Jokin aika sitten oli Lufthansan tarjouksia maailmalle ja niissä matkustusaika alkoi noin 20.8. Jos oikeesti on nyt kesän aikana tarkoitus matkata USA:an, on auttamattomasti myöhässä edullisten lentojen suhteen. Suosittelen varaamaan pikaisesti sen halvimman hinnan minkä löytää tai sitten siirtämään matkustusajankohdan suosiolla esim syyskuulle.
- mikä on halpa?
No eikö tuo Icelandair vai mikä se Islantilainen lentöyhtiö nyt olikaan... Myy noita meno-paluu hel-reyk-new lentoja jatkuvasti alle 600 euron, kunhan vain varaa lennot tarpeeksi ajoissa ennakkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724354Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003790Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363479- 513080
- 402568
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182489Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222262- 231926
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151692Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331662