Hei,
nyt kun sitä expressiä ei enää saa W7:lle, niin osaako joku kertoa millä se voidaan korvata?
vanha expressi niin kätevästi kävi noutamassa 6 eri sähköpostiosoitteen tiedot esim Gmailista ja hanskas ne hyvin omalla koneella. (En kysy nyt webmailien perään)
Outlook Expressin korvaaja???
6
925
Vastaukset
- lentoon!
Skulaa samalla tavalla
http://www.mozillamessaging.com/fi/ - se on paras
The Bat! Ja jos tarvit voin lähettää suomenkielisen kielitiedoston siihen, se ei enää nykyään tule ohjelman mukana.
- WL
palvelu sisältää sähköpostin (voi hakea postin samoin kuin OE:lläkin) ja monia muita palveluja.
http://explore.live.com/windows-live-mail
Tuosta kaikki Liven palvelut
http://explore.live.com/windows-live-essentials?os=winxp - Ei live mailia
Olen ehkä myöhässä, vieläkö kielitiedostoa löytyy suomeksi The Bat Home clientiin.
- MinäIte.
Outlook Express päivittyi Windows Mailiin joka päivittyi Windows Liveen.
Windows Live on todella kätevä sähköpostiohjelma. Windows Liveen voit lisätä kaikki sun omat sähköpostiosoitteet eri tahoilta - ohjelma nääs hakee kaikki viestit mistä vaina haluat.
Lisäksi Windows Livellä voi hyvin torjua roskapostit, kunhan muistaa lisätä tärkeät osoitteet turvalliseen listaan, muuten ohjelma voi luulla roskapostiksi. Roskapostit voi torju myös "Poista ja torju" -nappulalla.
Kannattee tutustua Window Liven ominaisuuksiin ja itse säätää asetuksia.
Win7:ssa pitäisi olla Windows Live jos oikein muistan.- ihanpihallanäistä
Kone vaihtui ja vanhaan jäi outlook posteineen. Miten win7aan saadaan siirrettyä koko vanhan koneen postilaatikon sisältö viesteineen? osoitteena on @pp.inet.fi, niin saako sen saman osoitteen näihin joihinkin live-ohjelmiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401