Suomi24 palveluissa huoltokatko 10.6. klo 05-08

Suomi24toimitus

Hei,

Suomi24 palveluissa on huoltokatko 10.6. klo 05.00- 08.00. Huoltokatkon aikana Suomi24 palveluihin ei pääse kirjautumaan. Pahoittelemme katkon aiheuttamaa haittaa.

Jatkossa kaikilla rekisteröityneillä Suomi24 käyttäjillä on käytössään myös oma henkilökohtainen nimimerkki. Jos sinulla ei vielä ole nimimerkkiä, ohjataan sinut seuraavan kirjautumisen jälkeen lomakkeelle, jossa rekisteröit itsellesi nimimerkin. Jos sinulla on jo nimimerkki, ei kohdallasi tapahdu muutoksia.

Ystävällisin terveisin
Suomi24

7

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuten "aina" ennenki

      Service Temporarily Unavailable

      The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

      Additionally, a 503 Service Temporarily Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
      Apache/2.2.8 Server at galleria.suomi24.fi Port 80

      • bööööö,,,,,

        kyllä,noi calleria sivut on täysin persiistä,meni päivällä tai illalla,sitä samaa cervesiä,siellä,,
        voi,vittu jos ei nyky tekniikalla saada pyörimään,,jostain silloin kusee ja pahasti,,
        turha silloin mainostaa,tule tänne ja juttele ystävien kanssa,juuuuuuu,,
        ettekö,vitun kyrvät tajua,että joskus on,jopa tärkeää asiaa,saada perille,,


    • hieno uudistus...

      se olikin... nää paskasivustot meni taas jumiin juntturaan (sähköpostiin ei pääsee ja sit ku siihen pääsee, nii siit ei pääse kirjautumaan ulos yms...)!

      • uutta)????

        samaa paskaa ollu jo vuosia.. ja aina sama jatkuu ja piste.


      • uudistuspaslaa sit
        uutta)???? kirjoitti:

        samaa paskaa ollu jo vuosia.. ja aina sama jatkuu ja piste.

        Service Temporarily Unavailable

        The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

        Additionally, a 503 Service Temporarily Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
        Apache/2.2.8 Server at galleria.suomi24.fi Port 80


    • tutun Viila

      Suomi24 yhdisti "palveluita". Nyt Suomi24:ssä pelaa "palvelu". Se on trendikästä ja innovatiivista ja ilmaista ja näyttää hyvältä. Jonain päivänä "palveluun" liitetään "sisältöä" - se on vääjäämätöntä. Silloin Suomi24:stä puuttuu enää toimiva sähköposti.

    • Suomi24 .

      Sarvio!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe