Joo, elikkä olisiko kenelläkään kokemuksia kyseisestä lukiosta? Itse olisin todella kiinnostunut hakemaan tuonne, erityisesti ilmaisutaiteen painotuksen takia.
Tietääkö kukaan lisäksi, millä keskiarvolla pääsisi sisään?
Kiitos sille, joka jaksaa vaivautua vastaamaan :)
iloista kesää!
Martinlaakson lukio!
4
3758
Vastaukset
- väsynyt-opiskelija
vasta nyt.. Et varmaan lue enään viestiä, mutta vastaan silti. Eli kyseisessä lukiossa olen ja pääsin sisälle 8.8:n keskiarvolla. (nipinnapin..)
Ihan peruslukio on, itse vaan en ole saanut ystäviä sieltä, joten ei oikein huvita enään koko rakennukseen astua..
Jos näin jälkeenpäin voisin vielä vaihtaa, niin menisin ilman muuta Vaskivuoren lukioon. - 1. opiskelija
Olet jo varmana hakenut jonnekin mutta kerronpa tässä vielä.
Elikä alunperin minun ei pitänyt hakea lukioon ollenkaan vaan oli muita suunnitelmai. Hakupäivänä sitten hainkin vaan lukioihin.... mutta päädyinpä tänne Martinlaakson lukioon koska se oli lähellä. Täällä on ihan mukavat aineen opettajat ja tunnit. Kyllä harmittaa edellisen vastaajan puolesta ettei hän ole saanut ystäviä, koska minä olen saanut ja paljon! Kävin ihmissuhdekurssin ja draama&teatteri kurssin heti ekassa jaksossa ja sen kautta olen saanut paljon ystäviä!
Suosittelen lämpimästi näitä kursseja! Sain vasta tietää, että Kalliossa olisi ollut ilmaisutaide painoitteinen lukio jonne olisin mieluummin hakenutkin...... tanssi kiinnostaa sinänsä. - martsarilainen
Monta lukiota oli mielessä, mutta onneksi päädyin Martsariin. Menin lukioon yksin, mutta oon saanu sieltä kavereita. Kaikki tuntee kaikki ainakin naamalta. Opettajat ovat tosi hyviä ja rentoja. Ihan parasta ruokaa!!!!
- Anonyymi
Löysin tän vanhan ketjun. Mä kirjoitin sieltä pari vuotta sitte. Hyvä lukio, kaikille kaikkee. .Pääsin heti jatko-opiskelleen yliopistoon. Semmosta lämminhenkistä ja kotoista. Saa toteuttaa itseensä ihan missä vaan. Tunneilla on rentoa, mutta opetus on hyvää. Ruoka on huippua. Fazer Amica rules
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883