Hyvä seksi tekee iloisen naisen?

mies 35 stadi

Ovatko 30 - 50 v, luonteeltaan positiiviset naiset, jotka jaksavat aina hymyillä, sen takia positiivisia, että he ovat pysyvässä parisuhteessa, jossa saavat säännöllisesti hyvää seksiä, vai ovatko he vain luonteeltaan hymyileviä ja positiivisia? Eli kuinka paljon säännöllinen, naisen omasta mielestä tyydyttävä seksi vaikuttaa naisen mielenlaatuun? Näkeekö naisesta, että hän saa seksiä ja miten se näkyy naisesta?

Ovatko naiset edes itse koskaan ajatelleet tätä? Millainen luonne olet ja millainen taas olisit, jos et kotona saisikaan seksiä säännöllisesti? Tai jos et saa seksiä, millainen luulet, että olisit, jos saisit säännöllisesti. Kuinka suuri merkitys seksillä on naiselle? (Miehen tarpeethan kyllä tiedetään, joten siitä on turha puhua, eli prostituutio on keksitty miestä varten.)

23

1043

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentti.

huomattu. Kullia saamattomat vanhat piiat ne vasta kärttyisiä ovatkin.

Munalla on ihmeitätekevä vaikutus.
      Tai kuten aikoinaan mainostettiin, mene munalla töihin. Siis kunnon panot heti aamusta ja silmät aukeavat sirkeinä päivän kuulauteen.

• -Anneli-

Kyllä väite paikkansa pitää. Olen energinen, pirteä rouva viiskymppinen, seksin säännöllisyyteen tottunut. Hyvyyteen en osaa sanoa juuta enkä jaata.
      Mutta olen huomannut muuttuvani, jos en saa.

• mies 35 stadi

Seksin hyvyydellä tarkoitin subjektiivista hyvyyttä eli että nainen itse kokee seksin tyydyttävänä. Eihän muulla ole merkitystäkään!

Millainen energisestä ja pirteästä rouva viisikymppisestä tulee, jos ei seksiä ole ollut pitkään aikaan?

• Mrs_X

Olipas kysymysten tulva.... Vastaan omasta puolestani, omien tuntemusten mukaan, ei kannata ainakaan yleistää!!

1. Ovatko 30 - 50 v, luonteeltaan positiiviset naiset, jotka jaksavat aina hymyillä, sen takia positiivisia, että he ovat pysyvässä parisuhteessa, jossa saavat säännöllisesti hyvää seksiä, vai ovatko he vain luonteeltaan hymyileviä ja positiivisia?
      Luulen että sekä että. Pysyvä parisuhde tuo eloon ja oloon tasaisuutta...ja seksiä. tosin seksin määrä ja laatu on yksilöllistä, ja riippuu esi, iästä.
      2. Eli kuinka paljon säännöllinen, naisen omasta mielestä tyydyttävä seksi vaikuttaa naisen mielenlaatuun?
      Omalla kohdallani hyvin paljon
      3.Näkeekö naisesta, että hän saa seksiä ja miten se näkyy naisesta?
      Näkee, iloisuutena, rempseytenä, flirttaavana, tietyllä määrin avoimena
      4. En ole ajatellut koskan, millainen olisin toisissa olosuhteissa

• llllllllllll

Eipä taida olla seksillä kovin isoa osaa elämän myönteisyyden kanssa mitään tekemistä, elämä kun on muuten kondiksessa eikä huolta huomisesta niin ei ole mitään syytä olla mörtsinä.

• LLLLLLLLLLLL

Huh-huh,

Noin puhuu ihminen, jolla ei taida kehumista kummallakaan elämän osaalueella. Ei seksin eikä elämän yleensäkään suhteen

• lillikoo

Kyllä sen näkee naamasta,jos lakkaa saamasta. Itse olen erittäin onnekas yli 40-vuotias nainen, minulla on ihana parisuhde johon kuuluu tyydyttävä ja säännöllinen seksi. Molemmat olemme tyytyväisiä seksin laatuun sekä määrään,4-7 kertaa vko. Itse koen että seksillä on suuri merkitys ihmisen kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja parisuhteeseen kuuluu seksi, molemmilla osapuolilla on siihen oikeus.
      Kyllä minä olisin varmastikin paljon kireämpi ja ärtyneenpi jos joutuisin olemaan ilman seksiä. Vaikea olla hymyilemättä töissä,ennen lähtöä kotona saanut pikaisen panon, tietäen saavansa illalla töiden jälkeen kunnon kyydin.Pillu kostuu pelkästä ajatuksesta...

• mies 35 stadi

ehtiikö joku tosiaan aamulla ennen töihin menoa harrastamaan seksiä ja vielä sellaista, että saa siitä jotain?! Ei varmaan ihan tavallista.

7 kertaa vko... Voiko naisella toisiaan olla tuollaiset halut, mitä?!

• lillikoo
        mies 35 stadi kirjoitti:

ehtiikö joku tosiaan aamulla ennen töihin menoa harrastamaan seksiä ja vielä sellaista, että saa siitä jotain?! Ei varmaan ihan tavallista.

7 kertaa vko... Voiko naisella toisiaan olla tuollaiset halut, mitä?!

Teen vuorotyötä, joten aamupanot mahdollisia. Ja kyllä voi nainen haluta viikon jokaisena päivänä,vakisuhteessa ihanan miehen kanssa.Sellanen ihana panetus 24/7.

• Mirkku`

olen päälle 40 oleva nainen, sinkku.
      Ystävättäreni kertoi minusta näkevän, milloin olen puutteessa, milloin olen menossa saamaan ja milloin olen saanut kunnolla.
      Perusteluja en viitsinyt kysyä

• Mies paikallaan
    • ja paljon

Itse ainakin muutun hyvin etäiseksi mieheni seurassa yleisillä paikoilla (ja kotona) kun en saa seksiä yli viikkoon. (Tällä mennään useimmiten nykyään.) Jos saan seksiä tasaisesti, olen läheisempi muutenkin, pidän miestä kädestä, hymyilen, katson silmiin usein. Olen muidenkin seurassa iloisempi ja puheliaampi, ehkä jopa erilaisista tehtävistä suoriutuminen ja ajattelukyky paranee/herää eloon seksin myötävaikutuksesta? Olen huomattavasti stressaantuneempi ilman seksiä, koska se vaikuttaa rentouttavimmin kuin esim. alkoholi tai muut nautintoaineet.

• positiivinen ja hymyilevä elämänasenne siten,että saa seksiä? Omalta kohdalta olen tullut siihen päätelmään,kun en ole mitään missityyppiä. Kuitenkaan en ole koskaan joutunut (seksi)seuranpuutteessa kitumaan. Kyllä seksin puute vaikuttaa,päivällä työt ei suju ja helpommin ärsyyntyy,yöllä taas ei saa nukuttua/uni on katkonaista. Kaikilla ei tietysti vaikuta,mutta minulla kyllä. Ja kyllähän se seksin laatukin merkkaa,hyvä seksi rentouttaa,huono seksi jättää entistä "kireämmän" olon.

• mies 35 stadi

kukapa baarissa kärttyisen naisen seuraan haluaisi...

• istuminen mahdotonta

Ootteko muuten koskaan ajatelleet, että väsyneen ja nuutuneen näköiset naiset ovat mahdollisesti harrastaneet seksiä niin, että yöunet on jääneet vähiin...Lisäksi kipeeksi naitu pillu voi lisätä kärtyisyyttä...

• Anne:

sitä mieltä, että paska puhetta.
        koskaan ei saa niin paljon, että siitä kärttyisäksi tulee

• Anne: kirjoitti:

sitä mieltä, että paska puhetta.
        koskaan ei saa niin paljon, että siitä kärttyisäksi tulee

mieltä!!! ;-) ;-) Jos seksin takia yöunet jää vähiin,väsyttää kyllä mutta hymyä riittää naamataulun täydeltä. Ja jos värkit ei kestä istua,sitten seisotaan!

• mies 35 stadi
        nainen2x kirjoitti:

mieltä!!! ;-) ;-) Jos seksin takia yöunet jää vähiin,väsyttää kyllä mutta hymyä riittää naamataulun täydeltä. Ja jos värkit ei kestä istua,sitten seisotaan!

Hyviä juttuja :-)

Jos siis töissä on hyväntuulinen nainen, joka ei pysty istumaan kunnolla... :)

• Anne:
        mies 35 stadi kirjoitti:

Hyviä juttuja :-)

Jos siis töissä on hyväntuulinen nainen, joka ei pysty istumaan kunnolla... :)

Jos siis töissä en pysty istumaan kunnolla... ja olen yhtä hymyä...olen saanut kovaa ja kovaa koko yön :)

• hymy herkässä

Menetän elämänvoimani jos en saa säännöllisesti hyvää seksiä. En juuri nyt ole suhteessa, joten joinain päivinä pitää turvautua omaan käteen ja dildoon. Jos en saa orgasmia päivittäin, en jaksa tehdä mitään ja ärsyynnyn helposti. Seksi on minulle elinehto. Olin seksittömässä suhteessa pitkän aikaa, joten kokemusta on siitäkin millainen minusta tulee kun elän puutteessa. Olen muuttunut aivan täysin nyt kun saan seksiä, voin paljon paremmin ja se näkyy.

Huomauttaisin, että ei ne miesten tarpeet aina niin voimakkaita ole, on sellaisiakin miehiä jotka eivät pidä seksiä niin kovin tärkeänä.

• Reissuiita

Elämä hymyilee, eikä seksillä ole sen kanssa mitään tekemistä. Muut (tärkeämmät) asiat menee edelle :D

• kosp
        Reissuiita kirjoitti:

Elämä hymyilee, eikä seksillä ole sen kanssa mitään tekemistä. Muut (tärkeämmät) asiat menee edelle :D

Ihminen syö, juo ja nai. Jos jokin puuttuu niin tasapaino järkkyy. Ei ole hymyillyttänyt pitkään aikaan.

• -että

se on ihan samoin sekä naisella, että miehellä. Hyvin saanut on hyväntuulinen ja rento. Sellaiset on myös ylivoimaisesti mukavimpia työkaverina — pihtarit ja niiden kumppanit on hankalia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3714
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2011
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1343
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1236
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      111
      1129
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      110
      1093
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      985
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35