googlen taustakuva ongelma

57893456

Elikkä miten poistetaan googlesta taustakuva, siellä vasemmassa alareunassa lukee poista tämä kuva, mutta kun olen poistanut sen tulee toinen kuva tilalle ja siinä lukee vain vasemmassa alareunassa muuta kuvaa?

9

1076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on häiritsevää

Ainakin tämä tänäpäinen villitys saisi poistua, eihän sen taustakuvan keskeltä löydä mitään.
      Näitä kuvia ja muutakin häiritsevää sälää on ihan liikaa netissä, ainakin google saisi poistaa
      tuon taustakuvahommansa tai minä poistan googlen valikoimistani.

• vh

Tuolla se aukeaa ilman taustakuvaa...

• gjhk248
        vh kirjoitti:

Tallettaa sen ainakin firefoxissa aloitussivuksi niin tulee perinteisenä aina.
        Eli Työkalut-Asetukset-Yleiset-Aloitussivu http://www.google.se OK

• TL
        vh kirjoitti:

Auttakaas joku, miten toimia?

• kgjh
        TL kirjoitti:

Auttakaas joku, miten toimia?

firefoxissa ainakin asetuksissa voi laittaa sen .

• Nokkadamus
    • MinäIte.

Mulla näkyy ihan perinteinen Google sivu, jossa on Google logo. Joskus voi olla joku teema ja logo vaihtuu, muttei ärsytä kuitenkaan.

• TL

Tänään torstaina 10.6.10 Googlen selain on ottanut käyttöön ärsyttävät taustakuvat. Kuvat vaihtuvat jonkun systeemin mukaan, kaikki - yhtäkaikki ovat suuria ja huutavia. Oma asia hukkuu, ei muista mitä piti hakeman.

Google mainostaa kai tällä yksilöllisen taustakuvan valinnan mahdollisuutta. Mutta pitäisi tehdä oma tili. Haluan tälläiset ärsyttävät pakkosyöttökuvat pois ILMAN, ETTÄ ON TEHTÄVÄ GOOGLEEN LIITTYMINEN! Google tiliin on annettava tietonsa, mitä haluan välttää. Lupaa myös tilin tehneille paremmat haut kuin tavalliselle kansalle! Todella pakkosyöttöä.

Myös Google-sovellus MPC-kromiin tuli nämä kuvat!

Eikä mistään löydy Googlen osoitetta, mihin voisi valittaa!
        Mitäs niitä muita hakukoneita on? Käytti sitten mitä selainta tahansa, niinn googlehan niissä on.

• MinäIte.
        TL kirjoitti:

Tänään torstaina 10.6.10 Googlen selain on ottanut käyttöön ärsyttävät taustakuvat. Kuvat vaihtuvat jonkun systeemin mukaan, kaikki - yhtäkaikki ovat suuria ja huutavia. Oma asia hukkuu, ei muista mitä piti hakeman.

Google mainostaa kai tällä yksilöllisen taustakuvan valinnan mahdollisuutta. Mutta pitäisi tehdä oma tili. Haluan tälläiset ärsyttävät pakkosyöttökuvat pois ILMAN, ETTÄ ON TEHTÄVÄ GOOGLEEN LIITTYMINEN! Google tiliin on annettava tietonsa, mitä haluan välttää. Lupaa myös tilin tehneille paremmat haut kuin tavalliselle kansalle! Todella pakkosyöttöä.

Myös Google-sovellus MPC-kromiin tuli nämä kuvat!

Eikä mistään löydy Googlen osoitetta, mihin voisi valittaa!
        Mitäs niitä muita hakukoneita on? Käytti sitten mitä selainta tahansa, niinn googlehan niissä on.

Moi,

Testasin tota Exploreria ja katsos vaan - taustakuva pärähti eteen - Opera-selaimellani en näe sitä.

Nyt taas kokeilen Exploreria ja katsos vaan - taustakuvaa ei näy, vasemmalla lukee "Muokkaa taustakuvaa" Aiemmin klikkasin "Muokkaa taustakuvaa" ja kun se ei tehnyt mitään, niin suljin selaimen. Oletko siis klikkauksen jälkeen sulkenut selaimesi ja käynnistänyt uudelleen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe