~~♥♥
Jos uskallat edemmäs merta
niin tule kanssani
Jos et pelkää verta
niin tule todeksi elämääni
Jos et pelkää kipua
ota syliisi sateeni
Syliisi aarteet maan ja taivaan
sen tuskat ja kivut..kaikki
Jos et pelkää
niin tule Rakkaani
Tehdään meistä
Se Kaunis ~
~~♥♥~
http://www.youtube.com/watch?v=l2H7ngOgWcw
~ Kaunis ~
6
291
Vastaukset
Kun jossain ovi suljetaan
niin toisaalla se jo avataan...
Hyvä biisi... :))
http://www.youtube.com/watch?v=9Y2klWzu9Z8&feature=related- Armiliini
sinulle hyvää kesää ja onnea rakkaudessa :)
Hieno runo :) Armiliini kirjoitti:
sinulle hyvää kesää ja onnea rakkaudessa :)
Hieno runo :)palautteestasi :))
Hyvää kesää sinullekin Armiliini ! :))
Terkuin (*J*)
- k1krf
jqfö
- 35wh
2tgw
- .
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2251883- 831163
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92669Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante119660- 22637
