Mikä olisi hyvä laturi jos akku olisi http://www.atalarc.fi/kauppa/index.php?act=viewProd&productId=733 tai http://www.hobbylinna.com/nosram-power-pack-4200-cell-p-22271.html.
Riittääkö peruslaturi vai kannaattaako olla älylaturi entä pikalaturit?
Hinta ei saisi olla yli 70€
Hyvä nihm/nicd laturi
3
736
Vastaukset
- Latailija..
Mikä tahansa laturi, jolla lataa myös lipot, koska niihin tulet varmasti siirtymään. Hinta muutaman kympin Kärkkäisellä.
- En tiedä
Jos hankkii sellaisen millä lataa myös lipot,Niin sittenhän tarvii vaihtaa autoa? (Akkua)? Koska eihän autossa missä on nihm tai nicd niin pysty käyttämään lippoo?
En tiedä kirjoitti:
Jos hankkii sellaisen millä lataa myös lipot,Niin sittenhän tarvii vaihtaa autoa? (Akkua)? Koska eihän autossa missä on nihm tai nicd niin pysty käyttämään lippoo?
Voit ajaa edelleenkin nikkeliakuilla. Pakko ei ole vaihtaa vaikka laturissa olisikin latausmahdollisuus muille akuille. Kynnys suorittaa LiPo tai LiFe päivitys autoosi on ehkä matalampi kun latausmahdollisuus on olemassa. Tarvitsee tietysti moottorin, säätimen ja akun. Tehoero harjallisen ja harjattoman välillä on aika reipas ja aiheuttaa joskus ongelmia joten moottorin valinta on syytä tehdä huolella.
Kun tuli laturi hankittua on sillä tullut latailtua ja elvyteltyä muutama nicd ja nihm akku. Samoin lyijyakut saaneet myös elvytystä. Varsinkin se 2V polttomoottori hehkuakku parani reilusti. Ollut liian vähällä käytöllä. Niin tietysti LiPo-akut ja niipen ylläpito. LiFe-akut puuttuvat toistaiseki valikoimastani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560