Hei kaikki!
Kyselisin että mitä eroa näillä kahdella rodulla on.
Sopiiko molemmat n.12 vuotiaalle tytölle harrastuskaveriksi?
Miten tuo haukkuminen,haukkuvatko paljon?
Miten helppoja kouluttaa?
Kertokaa vain omia mielipiteitä kumpi näistä sulosista hauveleista voisi olla sopiva meidän perheeseen?
Autralianterrieri vai Walesinterrieri
1
294
Vastaukset
- terriläinen
Et ole näköjään vastauksia saanut, joten pitääpä jotain raapustaa. Walesinterriereistä minulla ei ole kokemusta, mutta ausseista kyllä ihan kasvatusasteellakin. Rotujen eroista en siis osaa sanoa.
Luonteet vaihtelevat kyllä paljonkin yksilöiden välillä, mutta yleensä aussit eivät ole mielestäni mitään ihan haukkuherkimpiä. Vahtihaukkumista esiintyy kyllä, mutta muuten ovat aika hiljaisia ja paljonhan se on koulutuksestakin kiinni, että kuinka paljon koiran antaa haukkua.
Koulutus on melko helppoa, kunhan omistaja(t) ottaa johtajan roolin. Sama pätee varmasti rodun kuin rodun kohdalla. Urokset ovat yleensä hieman dominoivampia kuin nartut, eli itse ainakin suosittelisin narttua nuoren tytön harrastuskaveriksi. Kunhan koko perhe on koiran ottamisen kannalla ja valmiit ottamaan johtajan aseman, aussi sopii varmasti hyvin :) Aussit ovat kyllä todela viisaita ja persoonallisia pakkauksia.
Täällä parhaillaan jännitetään, että saadaanko syksyksi pentuja taloon! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423