Joo, elikkäs pystyykö tuon ps3:n liittämään televisioon scart-piuhalla, kuten ps2? On tuo meidän telkkari sen verran vanha että siihen ei HDMI-kaapelia saa kiinni..
PS3 kytkentä televisioon.
9
8174
Vastaukset
- X B X
Kyllähän siinä mukana tuli se johto.
- mutteripatteri
joo saahan sen mutta kuvanlaatu on sitten ihan huono. Esim. Gta 4 jos pelaat jollain kämäsellä scart johdolla niin kaikista pelin teksteistä ei saa sitten mitään selvää. Että ostas joku halpa telggu jossa on HDMI liitäntä. Tai eihän sen oo pakko olla telekkari :D joku tietokonenäyttö käy ihan hyvin jossa on hdmi liitännät jne.
- X B X
Tai DVI liitin jos ei hdmi liitintä ole monitorissa, kuvanlaatu on sama kuin HD laadussakin.
- Pohjoisen POIKA
yritin liittää ps3 taulutelevisioon, ääni kuului mutta kuvaa ei näkynyt kytkin sen hdmi liittimellä ja eri televisiossa se toimii tuolla liitoksella mikä vikana..???
- ...
lue se ohjekirja ja opettele käyttämään sitä vehjettä
- Kalakkuna
Se on luultavasti se klassinen näytönohjaimen resetointi ilmeisesti tehtävä, se virtanapin pohjassa pitäminen käynnistyksessä.
Sulla menee ilmeisesti äänen optisella. - input not supported
telkusta saattaa puuttua hdcp toiminto jonka ps3 vaatii ainakin hdmi yhteydellä.
- Pohjoisen POIKA
Kyllä osaan käyttää jos kerta toisella tv:llä toimii
- manninen.pasi
Itellä oli sama ongelma omassa telkkarissa että ääni kuulu mut kuvaa ei näkyny HDMI-kaapelilla, syynä oli että asetukset oli vitullaan pleikkarissa mut sulla ei vissii oo sitä ongelmaa kun toimii toisella telkkarilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275