Missäpäin helsinkiä sijaitsee airsoft liikkeitä? Kyrsii kun tänään kävin kattomassa noist osotteist, mis niitte olevinaa pitäs olla vaa vittu siel mitää ollu. Joten sanokaas, missä kaupat nykysin sijaitsee? kuten nemesis, proairsoft(jos ees helsingis)
Helsingin airsoft kaupat
20
3404
Vastaukset
- Vtuhmo
Vastauksia?
- joku tyyppi vaa
proairsoft sijaitsee siin rautatientorin vieres siin on semmone talo ku aika talo ni toinen kerros siin on leffa teatteri bristol ni täyssin bristolii vastapäätä et voi olla missaamatta
- lauri.sirpi
joku tyyppi vaa kirjoitti:
proairsoft sijaitsee siin rautatientorin vieres siin on semmone talo ku aika talo ni toinen kerros siin on leffa teatteri bristol ni täyssin bristolii vastapäätä et voi olla missaamatta
Kummas suunnas se on?
- JPH95
Kyllä tuolla proairsoftin sivuilla kerrotaan osoite:
Helsinki, myymälä:
Mikonkatu 8, (Kerros 2. Bio Bristolin aula). 00100 Helsinki.
Ja tuo nemesis on lopettanut kokonaan Helsingissä. - softari7
muovisotilaalla on liike helsingissä. vähän kaukana tosin mutta sinne pääsee junalla ja busseilla
http://muovisotilas.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=107&Itemid=68&lang=fi - Cdldppx
Pro Airsoft on aikapihassa joka on amarillon ja raxin vieressä rautatietorin toiselle puolel. Ja muovisotilas on Espoossa päin varustelekasta 100metriä. Kyllä ne löytää
- kulliainen1
varusteleka ei oo espoossa jamuovisotilas on haagan lähellä
- JIHAD!
kulliainen1 kirjoitti:
varusteleka ei oo espoossa jamuovisotilas on haagan lähellä
Espoossa PÄIN.
- random pesukone
Onko muovisotilasassa hyvä huolto?
- random pesukone
finsoft kirjoitti:
Takuuhuoltoako meinaat?
eiks ne tee muuta kun takuuhuoltoa?
- random pesukone
Semi. Kyseinen ase on CYMAn cm.042 ja siinä toimii sarja ihan normaalisti mutta semi temppuilee erittäin paljon. PS. Viimeksi kun kyselin tästä ongelmasta sanottiin että onko akussa vikaa mutta en usko koska mulla on 2 akkua (aseen mukana tullut kinkki akku ja intellectin laatu akku) ja molemmilla sama ongelma.
Ai ei ammu aina semiä ja pitää vaihtaa välillä sarjalle jotta semi toimis taas? Se on ihan normaalia.
- random pesukone
finsoft kirjoitti:
Ai ei ammu aina semiä ja pitää vaihtaa välillä sarjalle jotta semi toimis taas? Se on ihan normaalia.
Mulla semi ei toimi LÄHES KOSKAAN ja sarjalle vaihtaminen ja takas ei auta lähes koskaan.
- snake556
ootko soittanu ja kysynyt mikä aseessasi on ongelmana
- airsoft boy
myykö ne airsoft aseita ala ikäsille?
- airsoft boy
mitä siihen pitää kirjottaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214