Onko kellään tietoa millainen kyseinen talo on?? Naapurit, yms...??? Siisti/sotkunen???
Siis tarkoitan sitä punatiilistä 5/6-kerroksista, joka on heti siinä kun tunnelista tullaan, niin vasemmalla puolella. Samannäköinen, kuin nää Linnunradankadun yms punavalkoset kaupungin vuokratalot...
Kaveri voisi saada siitä kämpän, kuulemma, ja siksi kyselen. Itse asun peltsissä mutten tunne tuosta kys. talosta ketään ja luulin pitkään että sekin on kaupungin taloi, muttei olekaan.
Joo, ja ei sitten asiattomuuksia, kun kyse on Peltosaaresta... itse oon tyytyväinen täällä asumiseen! (Kaveri,joka edellämainittuun taloon olisi muuttamassa,on Hyvinkään suunnalta,eikä tunne Peltsiä niin hyvin.)
MERKURIUKSENKUJA 1???
10
879
Vastaukset
- 123123123123123
Onko kellään tietoa millainen kyseinen talo on??
- Kerrostalo.
Naapurit, yms...???
- Luultavasti naapureitakin on.
Siisti/sotkunen???
- Riippuu tietenki kuinka usein jaksat luukkusi siivota.
Muita kysymyksiä? Muista ettei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä!- t77ty7g7gg
Totta. On vain typeriä vastauksia.
- KirkkoHerraMuualmalt
t77ty7g7gg kirjoitti:
Totta. On vain typeriä vastauksia.
Ei ole, on vain ihmisiä jotka eivät ymmärrä vastauksia, eli typeriä kuulijoita.
- fdggdfg
KirkkoHerraMuualmalt kirjoitti:
Ei ole, on vain ihmisiä jotka eivät ymmärrä vastauksia, eli typeriä kuulijoita.
Tuo juuri vahvisti sen.
- peltsiläinen
No itse kävelen tuon talon ohi pari kertaa viikossa, aina kauppareissuilla ja ainakin se on tähän asti ollu hiljanen talo. Kuusi vuotta nyt sen ohi mennyt ja kertaakaan ei ole musiikkia tai muuta älämölöä esim parvekkeilta kuulunut. Sisään rappuun on mennyt aika paljon sellasta vanhempaa (50 ) ihmistä ja muutama pari-kolmikymppinenkin ja ainakin ovat ihan siistin näkösiä.
Enempää en talosta tiedä, mutta olen itse haaveillut muuttavani siihen joskus kunhan ensin vaan saa sen lottovoiton ;D Tosin tuskin peltsiin jään sen jälkeen, mutta yleisvaikutelma talosta on hiljainen ja kutsuva.
Todellisuutta en tiedä, mutta vanhempaa ihmistä tosiaan asuu. Ehkä vuokralla tai omistavat asuntosa, who knows. - jebaacxzx
asun kyseises talossa. siis asunnot on aika perus. parempia kyl kun peltsin yleinen taso. naapureitten kanssa en oo paljoa ollut tekemissä mut saanut sellasen käsityksen että pääasiassa keski-ikäsiä tylsiä ihmisiä :P
- Ainotar<3
asun kys taloa vastapäätä, näen sen ikkunasta =D Vaikuttaa kyllä rauhalliselta, mutten oo siellä sisällä koskaan käynyt... En myöskään kuullut meteliä siitä talosta enkä puheita että olisi huono.
- juuh243324
Ainotar<3 kirjoitti:
asun kys taloa vastapäätä, näen sen ikkunasta =D Vaikuttaa kyllä rauhalliselta, mutten oo siellä sisällä koskaan käynyt... En myöskään kuullut meteliä siitä talosta enkä puheita että olisi huono.
olen asunut, mukava hiljainen talo.... yksi häirikkö mummo oli! jonka mielestä 1v poika laski lelut liian kova
äänisesti laittialle
- 22
iha jees talohan tää on puolensa mummojen kanssa saa pitää muuten ne valittaa kaikesta koko ajan :D perus mummo talo mihin onneks nyt on muuttanu nuorempaa populaa
- Peltsiläinen
Asun ite siinä talossa. Mukavia vanhuksia, melko siisti. Kauppa lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073215GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531092Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24851