Emilia 2 (jatkuu)

kieloja

Vien käteni Emilian paidan alle. Tunnustelen sormillani rintojen pehmeää ihoa. Sormenpääni tuntevat suuren nännin. Kosketus saa veren pakkautumaan Emilian nänniin ja näpöttämään kovana. Otan nännin sormieni väliin ja hieron puristellen sitä hellästi, mutta välillä myös ronskimmin. Nännistä siirryn leipomaan koko suurta rintaa, joka hädin tuskin mahtuu käteeni. Toisen käteni vien taas turvonneelle pillulleni, joka valuu jo pitkin reisiäni.
Jatkan tutkimusmatkaani alemmas kuljettaen sormiani pitkin Emilian kiinteää vatsaa aina siihen asti, missä tunnen hänen stringiensä reunan alkavan. Käännän Emilian varovasti kyljelleen ja hivelen hänen kaunista persettään, ja vakoa, jonne stringit katoavat. Tartun Emilian pikkuhousuihin molemmilla käsillä edestä ja takaa. Alan vedellä stringejä kiihkeästi edestakaisin, jolloin ne porautuvat häpyhuulten väliin, vasten hänen paljaaksi ajeltua pilluaan. Emilia voihkii nautinnosta unissaan. Hinkkaan klitorista huolellisesti ja vedän sitten stringit Emilian nilkkoihin. Käännän Emilian jälleen selälleen ja avaan hänen reitensä päästäkseni käsiksi hänen pilluunsa. Täydellinen vaaleanpunainen turvonnut pillu tuijottaa minua Emilian jalkojen välissä. Totean Emilian pillun lähes yhtä märäksi kuin omani, ja työnnän sormeni sen kosteaan kuumuuteen. Kielelläni pyörittelen Emilian klitorista, joka kaikessa täydellisyydessään muistuttaa ruusunnuppua.
En tiedä onko Emilia enää unissaan, kun hän tarttuu reilulla otteella hiuksistani työntäen päätäni yhä syvemmälle valtakuntaansa. Kieleni lipoo kovemmin kuin koskaan, sormeni työskentelevät Emilian voihkinnan tahdissa. Emilia työntää märkää pilluaan vasten kasvojani, takamus pyörii villisti.
Sitten Emilia alkaa vavista, hänen otteensa tukastani tiukkenee ja lauetessaan hän vetää hiuksistani entistä kovempaa.
Olen varma, että Emilia on hereillä, mutta kumpikaan meistä ei sano mitään. Emilia vetää pikkuhousut jalastani puristellen samalla rintojani runsaalla otteella. Hän nipistää kynsillään nännejäni. Huudan ääneen ja samassa nännini on jo Emilian suussa. Emilian kieli lipoo kovettunutta nänniäni hellästi.
Emilia siirtyy jalkoväliini; hänen sormensa pyörivät litisevässä pillussani, toinen käsi hinkkaa klitorista. Juuri ennen kun alan tulla, vetää sormensa ulos pillustani. Ronskilla otteella hän työntää sormensa huulieni väliin ja pakottaa minut nuolemaan sormensa puhtaaksi omasta pillunesteestäni.
Emilia käy selälleen ja ohjaa minut istumaan hänen kasvoilleen hajareisin. Emilian kasvot ovat märät pilluni nesteestä. Hänen kielensä löytää jälleen tiensä pilluni syövereihin ja minä pyöritän lantiotani villisti hänen nuollessaan minua. Emilian kädet puristelevat persettäni ja ohjailevat lantioni liikettä. Laukean hänen kasvoilleen. Emilia ottaa kiinni korvanlehdistäni ja suutelee rajusti minua huulille. Maistan oman pillunesteeni hänen huuliltaan. Emilia puree huultani kiivaasti ja heilauttaa leiskuvanpunaisia hiuksiaan irrottaessaan otteensa. ”Muistatko, Kaisla, muistatko?”

5

11672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuhhh

lisää tällaista!

• zaharah

... pikkarini kostuivat tai oikeastaan kastuivat ... pakko oli tunnustella märkää vakoani lukiessani. Ihanasti kirjoitettu, KIITOS!

• seksuaalinen;)

Jos kaipaat nais seuraa soita numeroon :0417835152

• babbaduuda

ihanaa! tulin ja ihanasti tulinkin

• BikkuBossu

Kuka haluaa tehä saman mulle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe