Minä-profiilien käyttöönoton valmistelu aloitetaan 11.6. klo 16

Suomi24toimitus

Hei,

Galleria-palvelun korvaavien Minä-profiilien käyttöönoton valmistelu aloitetaan nyt perjantaina 11.6 klo 16.00. Tämän jälkeen Galleriaan tehdyt muutokset asetuksiin, vieraskirjan viestit ja yksityisviestit kahden käyttäjän välillä eivät siirry uuteen Minä-profiiliin. Tämä kannattaakin huomioida Gallerian käytössä ja ottaa erikseen talteen ne tiedot, jotka haluaa säästää itsellä.

Minä-profiilit otetaan käyttöön ensi viikon alkupuolella. Tarkemman ajankohdan ilmoitamme myöhemmin.

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

55

8229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Postia saanut.

      Eilen tuli kaikki galleriani vieraskirjan viestit s-postissa siis tekstiosat.
      Hämmästys oli suuri. Mistä oikein on kyse tässä tiedotteessa ?
      Muuttuuko galleria jotenkin?

      • Suomi24toimitus

        Hei,

        kiitos viestistäsi.

        Lähetätkö tarkemmat tiedot saamastasi viestistä meille palautelomakkeen kautta ja kerro lisäksi myös nimimerkkisi.

        Ystävällisin terveisin
        Suomi24


      • Yllättynyt
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        kiitos viestistäsi.

        Lähetätkö tarkemmat tiedot saamastasi viestistä meille palautelomakkeen kautta ja kerro lisäksi myös nimimerkkisi.

        Ystävällisin terveisin
        Suomi24

        En todellakaan julkisesti anna nimimerkkiä tänne. Olen lähettänyt postia palautteena ja vastaus oli sama
        kuin gallerian sivulla ja tiedotteessa. Eli ei mitään konkreettista.
        Ne viestit tuli kaikki kerralla suomi24-postiin. Niissä oli kaikki vieraskirjan viestit tekstimuodossa.
        Kuvia ei sentään ollut. Allekirjoitus oli Minä. Ensimmäisessä oli url-oso. Olen varalta poistanut jo kaikki.


      • Yllättynyt
        Yllättynyt kirjoitti:

        En todellakaan julkisesti anna nimimerkkiä tänne. Olen lähettänyt postia palautteena ja vastaus oli sama
        kuin gallerian sivulla ja tiedotteessa. Eli ei mitään konkreettista.
        Ne viestit tuli kaikki kerralla suomi24-postiin. Niissä oli kaikki vieraskirjan viestit tekstimuodossa.
        Kuvia ei sentään ollut. Allekirjoitus oli Minä. Ensimmäisessä oli url-oso. Olen varalta poistanut jo kaikki.

        Sorry en huomannut että olikin palautelomakkeen kautta, mutta nyt ehdin lähettää jo tänne :)


    • Asiakaspalvelua

      Hyvä että asiasta tiedotetaan ajoissa!!
      huh huh...

    • 12+6

      Mitä tulee ottaa talteen? Mitä niin ku häviää?

      --> SELKOKIELELLÄ!

    • jasu65

      eli pitäs ottaa talteen kaikki viestit ym tiedot - miten tämä tapahtuu käytännössä ???

    • hipsu_1

      Niin tosiaan miten otan kaikki talteen kertokaa,,, ennenkuin poistatte ne,, jotain tärkeetä pian häviää,,

      • Typeriä muutoksia

        IHAN PYLLYSTÄ TÄLLAISET UUDISTUKSET KOKO AJAN. MIKSI PITÄÄ KAIKKEA KOKO AJAN MUUTTAA? VÄHÄN VÄLIÄ SÄHKÖPOSTIKIN UUDISTUU JOHONKIN SUUNTAAN! AIVAN TURHAA KIKKAILUA KAIKKI TÄLLAINEN, SEKOITTAA VAAN IHMISIÄ TÄLLAISET TURHAT UUDISTUKSET. JUST EHTII OPPIA EDELLISEN KÄYTÄNNÖN NIIN TAAS TULEE UUTTA!!! PRKL!


      • Suomi24toimitus

        Hei,

        Kiitos palautteista.

        Kaikki ne asetukset, viestit, vieraskirjan viestit, kaverit ja suosikit, jotka sinulla on tänään ennen klo 16 Galleria-profiilissasi, siirtyvät automaattisesti uuteen Minä-profiiliin.

        Ainoastaan ne muutokset, joita teet Galleriassa tästä päivästä klo 16 alkaen, eivät siirry uuteen palveluun. Vieraskirjaviestit, joita lisäät muiden käyttäjien vieraskirjaan tai muut käyttäjät lisäävät sinun vieraskirjaasi klo 16 jälkeen, tästä päivästä alkaen eivät siirry uuteen profiiliin. Tämä sama koskee myös kahden käyttäjän välisiä viestejä.

        Erillistä toimintoa viestien tallentamiseen ei ole, vaan voit halutessasi kopioida viestit ja tiedot itsellesi esimerkiksi Word-dokumenttiin.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24


      • Kyllästynyt henkilö
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        Kiitos palautteista.

        Kaikki ne asetukset, viestit, vieraskirjan viestit, kaverit ja suosikit, jotka sinulla on tänään ennen klo 16 Galleria-profiilissasi, siirtyvät automaattisesti uuteen Minä-profiiliin.

        Ainoastaan ne muutokset, joita teet Galleriassa tästä päivästä klo 16 alkaen, eivät siirry uuteen palveluun. Vieraskirjaviestit, joita lisäät muiden käyttäjien vieraskirjaan tai muut käyttäjät lisäävät sinun vieraskirjaasi klo 16 jälkeen, tästä päivästä alkaen eivät siirry uuteen profiiliin. Tämä sama koskee myös kahden käyttäjän välisiä viestejä.

        Erillistä toimintoa viestien tallentamiseen ei ole, vaan voit halutessasi kopioida viestit ja tiedot itsellesi esimerkiksi Word-dokumenttiin.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        Suomi24 gallerian kapasiteetin nostoon. Nyky raudalla pahimpana ruuhka-aikana galleria on todella hidas ja päivittäessä sivua tulee vain virheilmoitus-sivu. Siis todella pätkii. Ennenkuin syytätte, että minun yhteydessäni vika niin voin sanoa, että olen kuullut saman ongelman olevan muillakin.

        No eihän se ole kuin naputella päivitys nappia ja odottaa kiltisti, että koska sivu alkaa toimimaan normaalisti. Mutta hermojahan se syö.


      • Jep jep
        Kyllästynyt henkilö kirjoitti:

        Suomi24 gallerian kapasiteetin nostoon. Nyky raudalla pahimpana ruuhka-aikana galleria on todella hidas ja päivittäessä sivua tulee vain virheilmoitus-sivu. Siis todella pätkii. Ennenkuin syytätte, että minun yhteydessäni vika niin voin sanoa, että olen kuullut saman ongelman olevan muillakin.

        No eihän se ole kuin naputella päivitys nappia ja odottaa kiltisti, että koska sivu alkaa toimimaan normaalisti. Mutta hermojahan se syö.

        Olen myös näitä uudistuksia vastaan. Viimeksi keväällä oli "pakko" muuttaa salasana tietomurron vuoksi ja siinä sitten "menetin" nimimerkkini. En pääse rekisteröitymään vanhalla salasanalla enkä uudella. Eikä kannata paljon uutta salasanaa kysellä, se sähköposti, jonka olen aikoinani rekisteröitymisen yhteydessä antanut, ei ole ollut käytössä enää vuosiin. Joten mitäpä voi tehdä... ei kaiketi mitään.


      • Vapahtaja...........
        Kyllästynyt henkilö kirjoitti:

        Suomi24 gallerian kapasiteetin nostoon. Nyky raudalla pahimpana ruuhka-aikana galleria on todella hidas ja päivittäessä sivua tulee vain virheilmoitus-sivu. Siis todella pätkii. Ennenkuin syytätte, että minun yhteydessäni vika niin voin sanoa, että olen kuullut saman ongelman olevan muillakin.

        No eihän se ole kuin naputella päivitys nappia ja odottaa kiltisti, että koska sivu alkaa toimimaan normaalisti. Mutta hermojahan se syö.

        Ei ole sinun yhteydessä vika, vaan Suomi24 yhteydessä. Heillä tuntuu teknisten yhteysongelmien lisäksi olla ongelmia myös ihan omissa henkisissä yhteyksissä, kun kädettömien joukko ei saa palstoilla riehuvia lakia rikkovia häiriköitäkään kuriin vaikka heistä on valitettu jo vuosien ajan!

        Tämä sivusto on yksi vitun vitsi, ja se ei ole edes mitään haukkumista, vaan tosiasia! Kaikilla suomalaisilla foorumeilla haukutaan suomi24.fi sivustoa ja keskustelupalstoja juuri sen täysin kädettömän, kyvyttömän ja saamattoman ylläpidon johdosta, joka ei osaa muuta tehdä kuin sivustonsa värejä säätää ja välillä valikoiden paikkoja siirtää ja kutsuvat sitä sitten päivitykseksi.

        Helvetin kuustoista mikä ylläpito. Kaikilla muilla suomalaisilla foorumeilla olisi häiriköistä hankkiuduttu välittömästi eroon, ja jos eroon ei päästä, niin kutsuttu poliisit paikalle hoitamaan häiriköt fyysisesti pois tietokoneelta. Mutta ei suomi24,fi ylläpidossa siihen uskalleta alkaa, koska heillä on kiire miettiä että pitäisikö sinertävät taustat vaihtaa taas punaiseen, vai sopisiko kesän kunniaksi raikas minttu!


      • WeijoLindroos
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        Kiitos palautteista.

        Kaikki ne asetukset, viestit, vieraskirjan viestit, kaverit ja suosikit, jotka sinulla on tänään ennen klo 16 Galleria-profiilissasi, siirtyvät automaattisesti uuteen Minä-profiiliin.

        Ainoastaan ne muutokset, joita teet Galleriassa tästä päivästä klo 16 alkaen, eivät siirry uuteen palveluun. Vieraskirjaviestit, joita lisäät muiden käyttäjien vieraskirjaan tai muut käyttäjät lisäävät sinun vieraskirjaasi klo 16 jälkeen, tästä päivästä alkaen eivät siirry uuteen profiiliin. Tämä sama koskee myös kahden käyttäjän välisiä viestejä.

        Erillistä toimintoa viestien tallentamiseen ei ole, vaan voit halutessasi kopioida viestit ja tiedot itsellesi esimerkiksi Word-dokumenttiin.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        Mikä on se uusi profiili ja mistä ja miten sinne pääsee?
        Mitä tämä kaikki tarkloittaa? Eikö asiasta voi kirjoittaa selvästi?
        Mitä esim. minun tulee nyt tehdä? En salli, että yksikään kirjoittamani kirjoitus, kuva tai viesti häviää.


      • kettu 3
        Typeriä muutoksia kirjoitti:

        IHAN PYLLYSTÄ TÄLLAISET UUDISTUKSET KOKO AJAN. MIKSI PITÄÄ KAIKKEA KOKO AJAN MUUTTAA? VÄHÄN VÄLIÄ SÄHKÖPOSTIKIN UUDISTUU JOHONKIN SUUNTAAN! AIVAN TURHAA KIKKAILUA KAIKKI TÄLLAINEN, SEKOITTAA VAAN IHMISIÄ TÄLLAISET TURHAT UUDISTUKSET. JUST EHTII OPPIA EDELLISEN KÄYTÄNNÖN NIIN TAAS TULEE UUTTA!!! PRKL!

        Miksi aina keksitään uusia vaikeuksia käyttäjille,,, kun yritetään oppia edellinen ,,niin eikös keksitä uusia ketkuiluita! Vauhdan postini toiseen , se on varma , Nyt pitäis laittaa tunnus , eikä saa postia auki, ennenkuin 2kertaa antaa salasanan, olette inhoittavia,menkää eläkkeelle vaikeuksien keksijät.!
        at


    • jepulis_

      ne turhat profiilit galleriasta! Siellä on paljon sellaisia profiileja joita ei ole vuosiin käytetty! Kaikki yli 6kk käyttämättömänä olleet pois!

      • Jos poistettaisiin, olisi vaikea myydä mainostilaa mediaan, joka saavuttaakin vain esim. 100000 ihmistä. Mainostajat kieltäytyisivät maksamasta nykyisiä hintoja tai siirtyisivät muualle. Mitä enemmän kuolleita sieluja galleriassa on, sitä parempi. Ehkä ei kuitenkaan paljoa menetettäisi, jos ihan oikeasti kuolleet edes poistettaisiin. Toisaalta, mistäs 24 niitä oikeita henkilöllisyyksiä saisi tietoonsa? Heillä on vain sähköpostiosoite, ei sosiaaliturvatunnusta.


    • hyvissä

      ajoin ilmotitte!!!! Eipä ole päivisin aikaa pläräillä nettiä suomi 24:n sivuilla, ja yllätyshän tämä oli! Siis, ei mitään tiedotusta aikaisemmin ole tullut, ja nyt kun aloin kirjautumaan, tämä ilmotus pompahtaa esille! Miksi ei aikaisemmin ole mitään ilmoitusta ollut?

      Siis mitkä siellä galleriassa todellisuudessa nyt sitten näkyy? Kahdenkeskiset viestitkö, koskien myös vieraskirjaa, näkyvät vain molemmille osapuolille? Eihän niitä vieraskirjan viestejä tosin ole tarpeenkaan toisille näyttää, nehän on vain aina sille, kenen nimimerkille ne laittaa. Mitä muuta kaikkiaan, no kait aika selventää asian, kunhan ensi manaukset on saatu luotua.

      Jospa tällä muutoksella edes hieman paremmin onnistuisi galleriaan kirjautuminen edes, joskun tuntikin kunnes viimein pääsee kirjautumaa, ja availemaan tulleita viestejä omasta galleriastaan. Ja entä se vastaaminen, sekin nakkelee viestejä atmosfääriin, sinne bittien suureen maailmaan, jospa sekin viimein loppuisi.

    • 7+19

      kun ei kai muuta tekemistä ole!??? entinenkään ei ole toiminut, kävijälaskuri jumittamut alusta alkaen samasssa kävijämäärässä jne.hoitakaa edes entiset kuntoon ennen uusia kokeiluja.

    • Just juu! Kun sähköpostin omistaja, jolla ei ole ollut aiemmin "profiilisivua" Galleriassa joutuu ensin keksimään itselleen nimimerkin (kymmenien turhien yritysten kautta, kun ehdotus jo varattu) ja sitten onnistuu luomaan tuon profiilin, niin ASETUKSISSA ALKUASETUSARVOINA ON NÄKYMINEN KAIKILLE ja lisäksi Suomi24 läväyttää kaikkien näkyville että nimimerkki "nn" on liittynyt uutena Galleriaan. Ja ennenkuin "uusi galleristi" on ehtinyt käydä muuttamassa kaikki täpät estoille, niin joukko rähmäkäpäläisiä hyeenoja on jo ehtinyt tutustua profiiliin.... Että näin Suomi24:n toteuttaa ns. "uudistuksia", piupaut välittäen käyttäjien tietosuojasta ja yksityisyyden kunnioituksesta.
      ( kirjoitan tästä läheiseni kokemuksesta, en itsestäni, mutta jännityksellä odotan ja pelkään, että Suomi24-pojat tyrivät tämänkin niin, että uudistuksen jälkeen omakin, piilotettu galleriasivuni muuttuu yllättäen julkiseksi, kunnes ehdin käydä asetuksia taas muuttamassa. Ans kattoon......)

      Lisäksi - jo yli 10 vuotta jäsenenä olleena (toukokuusta 2000 /Sirkus.com), alkanut tympiä ja sylettämään todella tuo viimeisin sähköpostin ns. "uudistus". Nyt kestää iäisyyden postiviestien latautuminen ruudulle, kun ensin tulee kaikki saatanan mainokset aikaa vievine grafiikkojen latautumisineen. No - olenpahan päättänyt boikotoida kaikkia niitä tuotteita ja palveluita, joita tuon sähköpostini kylkiäisinä postisivulleni pakkosyötetään, tämä niin kuin vihjeenä mainostajille.

      • Sisisisisi

        Eikös galleriassa olla vähän niin kuin näkyvillä? kurkistella ja viestitellä. Omalla käytöksellä ja profiilin tiedoilla pystyy kyllä vaikuttamaan siihen millaisia yhteydenottoja tulee....

        Mutta mikäs tämä minä-sivut..... Heh. Galleria nimitys on hyvä, kunhan ei jumittaisia jne.


      • Sisisisisi kirjoitti:

        Eikös galleriassa olla vähän niin kuin näkyvillä? kurkistella ja viestitellä. Omalla käytöksellä ja profiilin tiedoilla pystyy kyllä vaikuttamaan siihen millaisia yhteydenottoja tulee....

        Mutta mikäs tämä minä-sivut..... Heh. Galleria nimitys on hyvä, kunhan ei jumittaisia jne.

        Eivät läheskään kaikki halua olla missään tekemisissä Gallerian kanssa (josta nyt ilmeisesti yritetään muokata jonkinlaista Facebook plagiaatiota ja saada sinne väkipakolla profiileita), jos haluavat käyttää vain sähköpostia. Nyt pakotetaan nämäkin luomaan nimimerkki ja sen jälkeen profiili lävähtääkin ruudulle julkiseksi, VAROITTAMATTA KÄYTTÄJÄÄ SIITÄ. Mitenkähän on tietosuojan turvaamisen kanssa tuo Suomi24-poikien menetelmän toteutus ????
        Käyttäjän itsensä pitää voida päättää, mitä hänestä julkisesti MISSÄÄN VAIHEESSA tätä prosessia näytetään.
        Monia ei kiinnosta hevon v:n verran koko "galleriatouhu" tirkistelijöineen ja noine rähmäkäpäläisine hyeenoineen, ja se heille suotakoon.
        Meniköhän mitenkään vieläkään perille ja jakeluun nimimerkki Sisisisisi:lle vai pitäisikö piirtää kuva tai taivuttaa rautalankaa?


    • ensimmäiseksi ottaisitte itseänne niskasta kiinni ja kertoisitteko asian.

      Mikä minä-profiili ja mikä on sen tarkoitus?

      Laittaisitte myös sähköpostit toimiviksi ennen kuin alatte kikkailemaan jotain, mistä ei kukaan tiedä mitään (kai kertoisitte jos tietäisitte).
      Minä en ole päässyt sähköpostiini kuukausiin.
      Suomi24 kuitenkin lähettää sähköpostia jatkuvasti omaan virallisempaan osoitteeseeni, ellen sitä ole jatkuvasti joka viestissä muistanut estää.

      • MItä ************

        Eli mikä vittu tuo minä-profiili härpäke on? Selvällä suomen kielellä? Onko tämä joku ylläpidon yritys häiritä yksityisyyttäni vai mitä vitun paskaa?!?!? Ihme toimintaa, ****** rikolliset! Jättäkää minut rauhaan, en halua liittyä epämääräiseen härpäkkeesenne!! WTF???


    • jasukoo

      mitä jos en olisikaan ollut koneella ja olisin saanut tiedon tavallaan myöhemmin vaikkakin se suurin merkein nyt tietoon saatettiin, mutkun justnyt on ollut ihan kivoja tyyppejä 'linjalla' - ja mihen woldiin, jos kun mullakin niin oon kamuttanut pois tollaset turhat tekstinkäsittelyohjelmat kun ihan yhdelläkin saa tehtyä kaiken ja nyt se on, joko 'illu' tai draw - muut eivät käy ees mac:ä nykyään(pian) ..eli kysynkin ?

      • petteri.,.

        En ymmärrä miksi minäviestit pitää olla yritysten sähköposteille.Yritykset tuskin on chat palstoilla roikkumassa.Toinen ihmetyksen aihe;ennen sai käännettyä sähköpostin tekstit kielikäännösohjelmalla suomeksi.Nyt en ole saanut edes vastausta miksi ei toimi.


      • petteri.,. kirjoitti:

        En ymmärrä miksi minäviestit pitää olla yritysten sähköposteille.Yritykset tuskin on chat palstoilla roikkumassa.Toinen ihmetyksen aihe;ennen sai käännettyä sähköpostin tekstit kielikäännösohjelmalla suomeksi.Nyt en ole saanut edes vastausta miksi ei toimi.

        Ihan innnnnostuin kun tällasii uudistuksii saadaan aikaan tuossa päivityksen kans samalla saadaan varmaan kaikki vanhat ongelmat niinq galtsun hitaus pois ja kenties pinkki taustaväri jooko pliis? (kuvitelkaa sellanen sydänkuviotapetti mmmmm). Tunnen jo muutosten tuulet.

        PS. turhaan keuhkootte täällä muutosta vastaan, voisitte jotain rakentavaa yrittää. Ehkä..

        PPS. se ei auta yhtään vaikka kirjoittelisit viestin CAPSIT pohjassa.

        Luv ya


    • Galleristi!

      Eilen viimeeksi pistin piilon mun gallerian ja aukasen sen sitten kun uusi "galleria" on avattu. Sitä ennen on turha jutella mitään siellä kenenkään kanssa, koska uudet viestit eivät säily.

    • Lintunainen56

      Kiitos tiedosta, mut muutos ei kiva.

      • haluu ..19

        MINÄ olen valmis ja aukean ??


    • Galleristi!

      Toivottavasti jo maanantaina olette siiräneet sen gallerian sinne uuteen paikkaan.

      Tiedän, että mese on olemassa, mutta kun haluaa tutustua toisiinkin, niin ei välttämättä vielä halua meseen heitä kutsua.

      • pikkukakkosenpostit

        tämä tietsikalla deittailu on kuin "aikuisten pleikkari".
        kaikki tietokonekannat romahtavat melko pian
        joten älkää hyvät hyssykät pitäkö tän lelun uudistuksia
        jotenkin vakavina asioina.
        tämähän on pelkkää ajan tappamista, jotakin ihan joutavaa...
        yhtäkään täyspäistä ukkoo en ole täältä tavannut 2.5 vuoteen
        jollion toisen sinkkunaisen ehdotuksesta liityin "jäseneksi"
        saadakseni e-mailin lisäksi tälle romulle edes jotain käyttöö.

        hei, toimitus!
        tuleeko galleriastakin nyt TOSITARKOITUKSELLA-toiminto eli maksullinen? aivan sama...


      • JJ
        pikkukakkosenpostit kirjoitti:

        tämä tietsikalla deittailu on kuin "aikuisten pleikkari".
        kaikki tietokonekannat romahtavat melko pian
        joten älkää hyvät hyssykät pitäkö tän lelun uudistuksia
        jotenkin vakavina asioina.
        tämähän on pelkkää ajan tappamista, jotakin ihan joutavaa...
        yhtäkään täyspäistä ukkoo en ole täältä tavannut 2.5 vuoteen
        jollion toisen sinkkunaisen ehdotuksesta liityin "jäseneksi"
        saadakseni e-mailin lisäksi tälle romulle edes jotain käyttöö.

        hei, toimitus!
        tuleeko galleriastakin nyt TOSITARKOITUKSELLA-toiminto eli maksullinen? aivan sama...

        Johtuuko tästä muutos systeemistä, etten voi kirjautua esim. s-postiini? Vai mitäs?


    • Jättää kokonaan suomi24:n ei tämä muutenkaan toimi niinkuin kuvittelisi tai pitäisi ja eivät osaa korjata, niin muuttavat. Jollakin taitaa vaan olla tekemisen puutetta.

    • aiheellinen

      Tässä mietin et olenko ymmrätänyt oikein, että nyt kun lähettäisin viestii kaverille ni se ei tuu säilyy uudes minä profiilis.. Mut sit ku uus minä profiili avautuu ni sit voin lähetellä viestei ja ne sit säilyy. Ja tän minä jutun avaamisen jälkeen voin sit selaa vanhoja galleria viestejä ja näitä uusia minä profiili viestejä, jotka ilmeisesti sit ovat kaikki samassa kansiossa?! Ja onkohan mitään arviota milloin se avautuisi? ma, ti, ke?!

      kiitos

    • haahka

      Tarkoittako uudistus sitä, että kaikki kuvat, viestit......kaikki häviää gallerian myötä??

      • Galleristi!

        Lueppas mitä Suomi24@ vastaa tossa kohtaan " Tietojen siirtyminen uuteen Minä-profiliin" ylhäältä kahdeksas tai yhdeksäs viesti riippuen mistä aloitata laskemisen.


    • Muuttakaa samalla minun asuinkunnaksi Kannonkoski ja maakunnaksi Keski-Suomi

      Terv. Kulkijamies

      • Galleristi!

        No sitten kun se uusi profiili paikka on valmis.


    • sähköpostikäyttäjä

      Siis enko voi jatkaa vain sähköpostin käyttämistä ilman mitään muille näkyvää tai näkymätöntä profiilia. Enpä ole edes huomannut jonkun Gallerian olemassa oloa, joten en myöskään haluasi mihinkään minä-kirjaan. Jos sähköpostin ylläpitäminen vaatii tuon profiilin, täytyy löytää uusi sahköposti, sillä tämän käyttö loppuu välittömästi. Aivan sama saako sen näkymättömäksi tai ei, minä kun en sellaista halua laisinkaan. On noista naamakirjan (en siis kuulu sinnekän joukkoon) yksityisyys-ongelmista kuullut riittävästi ja miten siellä mikäkin uudistus tuo piilotettujakin osia kaikille näkyväksi.

      Eli pyydänkin rehellistä vastausta ylläpidolta: Jos sivuutan jatkuvasti tuon nimimerkin luomis-sivun luodaanko minulle silti profiili, joka tulee näkymään jossakin? Se että sen, tai osia siitä voi poistaa näkyvistä ei riitä, minä en halua profiilia ollenkaan.

      • 43cfs

        En AIJO LIITTYÄ MIHINKÄÄN MIHIN EN HALUA!
        aion lopettaa koko sähköpostin, jos vaaditaan joku tunnus, jolla voi taas kytätä ihmisestä kaiken tiedon, deittiprofiilit yms.


    • haahka

      Viesteilin jo aiemmin tänään! Vastaus tuli, mutta siinä ei ollut mitään tolkkua?
      Voisinko saada vastauksen kysymykseeni selkokielellä ja Suomeksi, kiitos!!
      Siis menetäkö kaikki kuvat viestit yhteystiedot yms. gallerian lakkautuksen myötä?
      Toivottavasti uusi toimii, toisin, kuin galleria.....Jatkuvasti ongelmia sivuille pääsyn kanssa yms. sellaisessa.

      • lukemaan oppinut

        "Kaikki ne asetukset, viestit, vieraskirjan viestit, kaverit ja suosikit, jotka sinulla on tänään ennen klo 16 Galleria-profiilissasi, siirtyvät automaattisesti uuteen Minä-profiiliin."

        Tuossahan se on sanottu. Eli ainoastaan perjantain kello 16 jälkeen tulleet tiedot menetetään, kaikki muut säilyy.


    • noniin siinä se tuli

      minulle herjaa että ota itselle nimi merkkki ,,, kun kirjaudun jopa omaan postiin,, en nyt ymmärrä ollenkaan,, menetänkö postilokeron jos kirjaan jonku nimimerkin koska aiemmin rekisteröity osoite ei sitten pidä paikkaa,,,,, epäilen että näin käy ja tämä on juuuri se postios, jossa on ns *tärkeimmät ja viralliset* postit?

      • SisiRähmäkäpälä

        Pieniä on probleemat. Onhan sähköpostintarjoajia pilvin pimein, miksi olla täällä jos se on niin vaikeaaa?

        Uudistus voi olla hyväkin! Nähtäväksi jää koska se ajetaan sisään.... ja kukaties ovesta ulos.


      • huoh=(
        SisiRähmäkäpälä kirjoitti:

        Pieniä on probleemat. Onhan sähköpostintarjoajia pilvin pimein, miksi olla täällä jos se on niin vaikeaaa?

        Uudistus voi olla hyväkin! Nähtäväksi jää koska se ajetaan sisään.... ja kukaties ovesta ulos.

        Joku sanoi tuolla, että menetti nickinsä viime "pakkosalasanamuutoksessa". Sama täällä, minäkin menetin nickini samalla tavalla, että se sähköposti oli vanha, mikä ei ole toiminnassa enää, joten kun salasana vaihtui ITSESTÄÄN, menetin nimimerkkini x.x


    • haahka

      HTTP Status 404 - /cp/images/invalid_image.gif

      --------------------------------------------------------------------------------

      type Status report

      message /cp/images/invalid_image.gif

      description The requested resource (/cp/images/invalid_image.gif) is not available.


      --------------------------------------------------------------------------------

      Apache Tomcat/5.5.27 Kaksi samanlaista vastausta tullut. Älkää enää lähettäkö moista siansaksaa, ei selkeytä mulle mitään!! Kiitos tyhjästä!!

    • 13545
    • joku roti sano apula

      MITEN MULKUT PIDÄTTE MIELISAIRAAT POISSA "SHERIFFIN" TEHTÄVISÄ"...tuskin on vakuutavaa mainontaa /toimintaa että pöpit valvoo ja "bannaa"....esim ja nimenomaan ouluchatissa sheriffi F.E.A.K"...KYSEINEN PERSOONA SANOO OLevansa ironican manageri...muttei tajua ettö seppo vesterinen on,,,,,no...kyseinen herrasmies/nainen kuitenkin on suomi24 luotettu valvoja ja mm minua bannaa tuon tuostakin.....mitäs tässä valittaan...onhan valvojanne himin manageri.....JUMALAUTA-...ps hyvää kesää

      • gamillöälöälöä

        Googlen Gmail on paras sähkis. tenpoints.


      • wedrf

        purkauksesta päätellen bannaamisesi on ollut erittäinkin aiheellista. Rauhoitu ja opettele kirjoittamaan.


    • Eipä onnistu saamaan profiilikuvaa esille. Latautuu kyllä levyltä, mutta ei näy missään??. Muissa sivuilla kyllä lataus onnistuu.
      Sähköpostin liitteen lähettäminen ei onnistu.

    • petterti

      En ymmärrä sellaista tilannetta,että minä profiilissa.On vierailussa tänään 2 vierailijaa päivästä toiseen muuttumana säilynyt viime torstaista tähän sunnuntaipäivään mennessä.Ei voidaan poistaa ajan mukaan?.
      Sitä luulee tänään vielä kävijöitä on tänään,mutta vanha tieto aijotte säilyttää edelleen.
      Ette ajattele tätä uutta minä profiilit mainetta lainkaan.Edellinen galleria oli mielestäni ihan hyvä.
      Siinä oli vierailijoiden määrät päivämäärien mukaan.

      • Poistanut profiilins

        Eihän tämän nk yhteisön olekaan tarkoitus toimia. Vanha hyvä Galleria vain ajettiin alas.


      • Poistanut profiilins kirjoitti:

        Eihän tämän nk yhteisön olekaan tarkoitus toimia. Vanha hyvä Galleria vain ajettiin alas.

        taas tulee tekojuttuja, vaikka en edes sivulla oo käynyt ja joskus tän viimesen väärin sanoo uudistus sanotaan että puudutus se on lähempänä. jossain vaiheilla sai neet pois, nyt ei vaikka tekis mitä, delatkaa koko munaprofiili ja sitten niin yksinkertainen että toimii. ja yhä edelleen yksityistä viestiä ei saa pois vaan koko rimpsu ja vierailijoille ei aikoja kun alkaa oleen enemmän niin saiskoos ne pois ja laittas paperille sitten kun niitä ilmenee, tuntuu vähän hassulta ottaa sininen vihko käyttöön.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe