erektio vaiva

iso ongelma

Onko olemassa reseptivapaata lääkettä erektio vaivoihin??

p.s siis ihan laillista

12

1195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 21321321

      vaikka So Hard for men-tabuja joita saa netistä tai luontaistuotekaupasta, tai Probutea-tabuja. Kalliitahan ne pirut ovat mutta mulla jotenkin toimivia näistä nykyisistä.

      • 2+2=4

        laihduttaminen
        treenaaminen
        raitistuminen
        röökaamisen lopettaminen
        turhat lääkkeet veke
        sokeritaudin hoito kuntoon jos sellainen on
        kolesterolit ja verenpaine kondikseen

        Lihavuus, rööki ja brenkku on yleisimpiä e-häiriön syitä. Poista ne ennen kuin kannat rahasi luontaistuotekaupan huijareille.


      • paskavaris
        2+2=4 kirjoitti:

        laihduttaminen
        treenaaminen
        raitistuminen
        röökaamisen lopettaminen
        turhat lääkkeet veke
        sokeritaudin hoito kuntoon jos sellainen on
        kolesterolit ja verenpaine kondikseen

        Lihavuus, rööki ja brenkku on yleisimpiä e-häiriön syitä. Poista ne ennen kuin kannat rahasi luontaistuotekaupan huijareille.

        saanen huomauttaa notta kolesteroli on ihmisen elintoiminnoille tärkeä aine. "Elimistö muodostaa testosteronia kolesterolista[1]. Naisilla eritys tapahtuu munasarjoissa sekä lisämunuaisissa, miehillä kiveksissä ja lisämunuaisissa. Testosteroni voi muuttua kudoksissa palautumattomasti dihydrotestosteroniksi (DHT) tai se voi aromatisoitua estradioliksi." eli kolesterolista muodostuu miehille se romantiikka hormoni. ja jos menet alentamaan statiineilla kolesteroleja niin tyttöystävä on varmasti puutteessa.


      • kondiksessa
        2+2=4 kirjoitti:

        laihduttaminen
        treenaaminen
        raitistuminen
        röökaamisen lopettaminen
        turhat lääkkeet veke
        sokeritaudin hoito kuntoon jos sellainen on
        kolesterolit ja verenpaine kondikseen

        Lihavuus, rööki ja brenkku on yleisimpiä e-häiriön syitä. Poista ne ennen kuin kannat rahasi luontaistuotekaupan huijareille.

        Teho todettu käytännössä! 60v startti.
        Järkevän syömisen ja treenaamisen sivutuotteena kehon koostumus muuttuu niukempirasvaiseksi ja lihaksikkaammaksi. Samalla kohenee myös verenpaine ja kolestroli.
        Minulla ei ollut sokeriongelmaa mutta luulisin em. "lääkkeiden" tehoavan siihenkin.

        Tupakasta oli tuskien jälkeen luopunut jo reilu 20 vuotta aikaisemmin.
        Kun kuntoilen voimakestävyys > perusvoima > maksimivoima alueilla 6krt/vko niin siihen a-tuotteet sovi lainkaan.
        Kun rentoudun niin en treenaa ja vanhan eukon ahdistelukin vähenee alle puoleen normaalista.

        Erektio ei ole ollut ongelmana mutta viime aikoina, 74v, on panos jäänyt joskus putkeen. Tuntemus on ok mutta annos tulee jälkivuotona. Tuskin vuodet tuota ainakaan parantavat.


    • Jököttäjä

      Tumputus silloin tällöin pitää pelin vihreänä.

    • Sildemies

      Mä suosittelen nettilekuria josta saat sildereseptin 7 eurolla 2 x 12 kpl 50 mg sildenafilia. Yliopiston etäapteekista taas saat lääkkeet parissa päivässä hintaan n 7 eurolla.

    • alwayshard

      Sildenafiilireseptin saa työterveys- tai terveyskeskuslääkäriltä helposti. Jos kovasti nolottaa, voi tietysti mennä myös yksityiselle. Ei kannata maksaa netin kiskuripalveluille yhtään liikaa. Lääkkeethän eivät maksa apteekissa kuin muutaman euron.

      Sain tt-lääkäriltä reseptin, jonka annostelu riittää käytännössä vaikka useaksi vuodeksi (12 x 12 x 100 mg). Meikäläiselle riittää kerta-annokseksi 50 mg. Asia kyllä jännitti ja nolotti ottaa puheeksi, mutta homma hoitui lopulta erittäin asiallisesti ja rauhallisesti.

      • Sildemies

        Juu noin se on.

        Mä kyllä valitettavasti kärsin just siitä nolotuksesta ja maksan sildesatsista 7 e nettilekurista ja 2 x12 50 mg sildest 7 e. Mulle kyllä riittää selkeesti vähempi annos. Oon sadozin 50 mg:,n sildenafilin 1/4 osalla pärjännyt 10 tuntia. 2 x 50 mg riittää liki 24 tuntiin .


      • alwayshard

        Itse asiassa mullakin riittää hyvin neljäsosa eli 25 mg. Kannattaa pyytää apteekissa sellainen rinnakkaisvalmiste, jossa on jakourat, kaikissa ei nimittäin ole.

        Meillä on siitä hyvä ja joustava työterveyspalvelu, että voi valita lääkärin aika vapaasti, kun käyttää nettiajanvarausta. Valitsin sellaisen mieslääkärin, joka ei ole meidän firman vakiolekuri, ja jolla oli erektiohäiriöt jopa erikoisalana.


      • Sildemies
        alwayshard kirjoitti:

        Itse asiassa mullakin riittää hyvin neljäsosa eli 25 mg. Kannattaa pyytää apteekissa sellainen rinnakkaisvalmiste, jossa on jakourat, kaikissa ei nimittäin ole.

        Meillä on siitä hyvä ja joustava työterveyspalvelu, että voi valita lääkärin aika vapaasti, kun käyttää nettiajanvarausta. Valitsin sellaisen mieslääkärin, joka ei ole meidän firman vakiolekuri, ja jolla oli erektiohäiriöt jopa erikoisalana.

        Tuleeko sulle mitään oireita 25 mgstä? Mä en pahemmin huomaa eroja, nenä menee lievästi tukkoon, posket punottaa ja lievää päänsärkyä ja saparo suorana ärsykkeestä! Oon huomannu ettei annoksen suuruus vaikuta stondiksen kovuuteen.

        Ainoo oire mistä en niin välitä niin tuntuu että lasti ei meinaa lähtä millään liikkeelle .... no naiseni ei ole siitä pahoillaan vaan päin vastoin!!!! Olis se ihan kiva saada satsi liikkeelle edes 45 min jyystön jälkeen...mutta kun lähtee niin pyssy on heti tanassa jos naiseni niin haluaa !!!

        Pienin toimiva annos mitä olen kokeillut on 12.5 mg (1/4-osa 50 mg:stä). Seuraavaksi laitan liene pillerin teipillä otsaan tai tyynyn alle !!!


      • alwayshard

        No joo. Limaneritystä nenässä ja pieni puna poskilla, kyllä tuollaista esiintyy. Huminaa korvissa myös. Näistä tietää, että vaikutus on päällä. Ja joo, ei se kanki sen kovemmin voi seistä, aivan kivikova se on. Mikä on sangen miellyttävää molemmille osapuolille.

        En ole huomannut mitään vaikutusta herkkyyteen. Olen aina ollut aika hidas laukeamaan, voi johtua ympärileikkauksesta, joka minulle on tehty. Mutta kyllä se nalli palaa 15-20 min kohdalla, paitsi jos haluan aktia erityisesti pitkittää.

        Jälkiseisokki on jotain, mitä en ole ennen sildeä kokenut. Laukeamisen jälkeenkin, nimittäin, jos kiihotusta jatkaa, seisokki vaan jatkuu. En ole koskaan ollut uudestaan laukeavaa sorttia, ei ole kyennyt, eikä ole tehnyt mielikään. Ilmeisesti sinisen pillerin voimalla nyt sitten ainakin kykenisi.


      • Sildemies

        Jälkiseisokki onkin varmaan se mukavin juttu mitä sildenafil on minulle tuonut. olen ilostuttanut naistani useamman kerran kun saparo herää aina uudelleen ja uudelleen eloon!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe