Tulikko Kawalla?

peraK750

Kukaan lukenut?Löysin kirjastosta ja luin ahmimalla.Aikas mukavaa ajanvietettä.Tuttua tarinaa,en mäkään saanut piikkiä silloin,mut ostin sit uuden kuussatasen Cebarin.Nyt on Z 750 -8 alla.

14

1171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VN900 Classic

      Eka prätkä mulla uutena ostettu 76-mallinen Suzuki GT 125, maksoi 3.800 markkaa. En olis saanut tuota metallinpunaista unelmaa ellei olis ollut kesäduunia ja sai tienattua rahat siihen. Tietty faija jeesas jonkin verran. Nykyään tuntuu että kesäduunipaikat on kortilla ja oma kundi ei ole saanut mitään vaikka on hakenut paikkoja vaikka kuinka paljon, monet ei edes viitsi vastata. Uudet piikitkin maksaa maltaita; mahtaakohan saada alle viiden tonnin mitään???

      • xT500

        Myös luettu,olipa viihdyttävää koheltamista nuorilta miehiltä.Pohjanmaalaiset tuntuvat olevan oma rotunsa, muuten aivan kelvollista tekstiä.


      • sKiika
        xT500 kirjoitti:

        Myös luettu,olipa viihdyttävää koheltamista nuorilta miehiltä.Pohjanmaalaiset tuntuvat olevan oma rotunsa, muuten aivan kelvollista tekstiä.

        Aikas amatöörimäistä tekstiä eikä kovin syvällinen, ehkä jokunen hyvä yllättävän hyvin kuvailtu sattumus seassa.


      • aika hyvä ajan kuva
        sKiika kirjoitti:

        Aikas amatöörimäistä tekstiä eikä kovin syvällinen, ehkä jokunen hyvä yllättävän hyvin kuvailtu sattumus seassa.

        Teksti oli amatöörimäistä, mutta kertoi jollain tavalla tuosta ajasta. Unelmoitiin mopoista ja motskareista joita ostetaa kun... Kuitenkin tyydyttiin siihen mitä saatiin, jos saatiin.. Useimmille kävi kun Kälviällä!
        Junnasi joissan kohtaa tarinaa, toisti samoja juttuja,jne.
        Mutta ei näitä mp kirjoja liikkaa ole, kirjottakaa jotka osaatte lisää...
        Lupaan lukea varsinkin matkoista kertovia tarinoita.


      • MirKuKa
        aika hyvä ajan kuva kirjoitti:

        Teksti oli amatöörimäistä, mutta kertoi jollain tavalla tuosta ajasta. Unelmoitiin mopoista ja motskareista joita ostetaa kun... Kuitenkin tyydyttiin siihen mitä saatiin, jos saatiin.. Useimmille kävi kun Kälviällä!
        Junnasi joissan kohtaa tarinaa, toisti samoja juttuja,jne.
        Mutta ei näitä mp kirjoja liikkaa ole, kirjottakaa jotka osaatte lisää...
        Lupaan lukea varsinkin matkoista kertovia tarinoita.

        Minä tykkäsin,vaikka tekniikkajuttuja en aina ymmärtänytkään.Mutta hyvälle tuulelle saavaa tekstiä oli,ei turhaa filosofointia.


      • sepus
        MirKuKa kirjoitti:

        Minä tykkäsin,vaikka tekniikkajuttuja en aina ymmärtänytkään.Mutta hyvälle tuulelle saavaa tekstiä oli,ei turhaa filosofointia.

        samoin minä.kirjasta löytävät itsensä ainakin ne moottoripyöräilijät jotka eivät ole syntyneet kultalusikka suussa


      • Haba14
        sepus kirjoitti:

        samoin minä.kirjasta löytävät itsensä ainakin ne moottoripyöräilijät jotka eivät ole syntyneet kultalusikka suussa

        Näkyy kirjoittaja olevan tuottelias, löysin kirjastosta sellaisen kuin Tottahan Kawalla! Lukeminen vielä kesken mutta vaikuttaa samanlaiselta kuin ykkönen.


      • Mika751
        Haba14 kirjoitti:

        Näkyy kirjoittaja olevan tuottelias, löysin kirjastosta sellaisen kuin Tottahan Kawalla! Lukeminen vielä kesken mutta vaikuttaa samanlaiselta kuin ykkönen.

        molemmat ostin joululahjaksi itselleni ja sammaa mieltä kuin tuossa edellä ei tästä aiheesta ole koskaan liikaa kirjoitettu eikä ollut mittään yli ampuvaa.tavallista elämää ja pyöristä haaveilua


      • Kiituri450
        Mika751 kirjoitti:

        molemmat ostin joululahjaksi itselleni ja sammaa mieltä kuin tuossa edellä ei tästä aiheesta ole koskaan liikaa kirjoitettu eikä ollut mittään yli ampuvaa.tavallista elämää ja pyöristä haaveilua

        Yes, molemmat luettu vuosi sitten ja en tiennytkään että täällä asiasta on kommentoitu. ovat tuttua tarinaa omasta elämästä, varsinkin ensimäinen. taitaa olla uusinta kierroksen aika. mahtaako tulla jatkoa?


    • susnalla-72

      Luettu, ei kaduta hankkiminen aloitan uuden kierroksen tänään. onkohan tulossa lissää.

      • mörri825

        Piti ostaa "Tulikko Kawalla", viime viikolla, kun siellä on mun H2:sta kuva..., sivu 142, kokkoralli -78..., kertoi just niin mun ajastani tuolloin -70 ja -80 luvulla, Antero on mua melkein tasan 3v nuorempi..., no nyt piti sitten äsken tilata tuo "Tottahan Kawalla"


    • janne27

      orgin puolela joku kirjoitti että kolmas kirja tulossa tänä syksynä.

      • rd126a

        on tullut "ilimam muuta Kawalla", luin alle kaksi ekaa ja nyt kolmannen, oli taas iha hyvä. suosittelen kyllä


    • evp63

      Ai täälläkin nämä tiedetään, hyviä ovat kaikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe