Hei onko kellään tietoa kyseisestä. omistan J. Mollbergin tyttö taulun vuodelta -72. Kokoa taululla on noin 50x60cm. Taulussa on singeeraus. mikä mahtaa olla arvo ja onko taiteilija keskiverto vai mikä.
j.mollberg
jii.m
5
8536
Vastaukset
- 1
Herran pitäisi olla Rauni Mollbergin veli, maalannut myös upeita kukkaasetelmia. Taulusi arvo lienee 250-300 euroa.
- Anonyymi
Minulla pionit kukkataulu
- Anonyymi
Rauni Mollbergin veli on ilmeisesti ollut kuvataiteilija. Onko tietoa miehen etunimestä tai muista töistä?
- Anonyymi
Jorma Mollberg.
- Anonyymi
Minulla J. Mollbergin maalaama ja signeeraama taulu sinivuokoista muistaakseni vuodelta 1990. Ihastuin kauniiseen tauluun ja ostin sen myyntinäyttelystä ja kuittikin on vielä tallella. Kuka lie osaa arvioida taululle mahdollisen myyntihinnan ja mistä kannattaa tiedustella hinta-arviota?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741