että kirjoittajat kaikkoavat jos yksi ja sama postaa ajatuksiaan sivun täyteen. Lopen kyllästynyt.
Näin saattaa käydä
15
180
Vastaukset
- uusi täällä
Näin on ....eikö niitä voisi laittaa saman aloituksen alle kuitenkin.
ja max 1 avaus/päivä! Siistiytyisi palsta kummasti!
- 1-2-3-4
Ja ylläpidolta supistuisivat mainostajien maksut minimiinsä. Luuletko, ettei nykytilanne ole tasan harkittu, ja parhaaksi havaittu?
Turha meidän on täällä madonlukuja lukea, me ei noita asioita päätetä koskaan. 1-2-3-4 kirjoitti:
Ja ylläpidolta supistuisivat mainostajien maksut minimiinsä. Luuletko, ettei nykytilanne ole tasan harkittu, ja parhaaksi havaittu?
Turha meidän on täällä madonlukuja lukea, me ei noita asioita päätetä koskaan.toivomuksia voi esittää! :)
- 1-2-3-4
norMix kirjoitti:
toivomuksia voi esittää! :)
ja tuon aloitusten rajoittamisen minäkin allekirjoittaisia, vaikka sillä kai se tasoittuu, kun meikäläisiä lienee enin osa. Siis kuin minäkin, ei koskaan aloitusta aikaiseksi.
1-2-3-4 kirjoitti:
Turha meidän on täällä madonlukuja lukea, me ei noita asioita päätetä koskaan.Mä olen kyllä kuvitellut että meillä on se valta päättää mikä täällä toimii.
Jos porukka yhteistuumin lähtee täältä muualle, alkaa kyllä muutoksia tapahtua. Mainoksista näkee millaista porukkaa täällä kuvitellaan käyvän eikä niistä saatu kuva kovin tätä sakkia mairittele.- ....................
yohuuhkaja kirjoitti:
Mä olen kyllä kuvitellut että meillä on se valta päättää mikä täällä toimii.
Jos porukka yhteistuumin lähtee täältä muualle, alkaa kyllä muutoksia tapahtua. Mainoksista näkee millaista porukkaa täällä kuvitellaan käyvän eikä niistä saatu kuva kovin tätä sakkia mairittele.väärässä.
Kirjooittajat on täällä Eniron armoilla.
mitä enemmän sitä parempi
vaikkapaskaakin.
Älä untä näe että sanelet täällä jotain - 1-2-3-4
yohuuhkaja kirjoitti:
Mä olen kyllä kuvitellut että meillä on se valta päättää mikä täällä toimii.
Jos porukka yhteistuumin lähtee täältä muualle, alkaa kyllä muutoksia tapahtua. Mainoksista näkee millaista porukkaa täällä kuvitellaan käyvän eikä niistä saatu kuva kovin tätä sakkia mairittele.Sen päivän kun näkis. :))
Muuten, vaikka olen liiankin tarkka ihminen, noita mainoksia minä en huomaakaan. Nytkään en edes tiedä, mitä täällä mainostetaan. Onnekseni edes jossain huomiokykyni pystyy suotamaan turhat pois omaksi hyödykseni.
Tämä taitaa vain loppujen lopuksi olla sopivan laiska ja helppo paikka, josta on vaikea lähteä, oli sitten juurtunut millä juurillaan tahansa tänne. .................... kirjoitti:
väärässä.
Kirjooittajat on täällä Eniron armoilla.
mitä enemmän sitä parempi
vaikkapaskaakin.
Älä untä näe että sanelet täällä jotainOlen aina kuvitellut että asiakas määrää mikä kauppa kannattaa. Sama se on täälläkin.
Kuten mainoksista näkee, fiksu ja ostovoimainen porukka on jo kaikonnut muualle.
- aurinko armas
kyllä tänne kirjaimia mahtuu.
Antaa ihmisten purkaa itseään.
Hyvä että johonki saa sydäntään tyhjentää.
Hyvää kesää ihan kaikille. - Mieli-Pide
saattaa kesäisin ja varsinkin perjantaisin käydä, jotta ihmisillä on muutakin puuhaa jamenoa, kuin istua koneen ääressä tekemässä aloituksia. Olen huomannut että, eräs nimeltä mainitsematon herra
latelee aloituksia iltaisin, eivätkä ne ole järin kiinnostaviakaan saati asiallisia. - ,,,,,,,,,,,,,,,,
haittaa vaikka tekisi miljoona aloitusta.
Keskustellaan niissä missä on jotain keskusteltavaa, sieltä ne nousee päällimmäisiksi ja tyhmät vajoaa alas.- ....................
norMix kirjoitti:
etsiminen heinäsuovasta on turhauttavaa!
kaikki pitää saada valmiina syliin?
- sinä itse
teet paljon aloituksia :)
ja suurin osa paljasta paskaa ;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232433Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531713Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu280966- 251952
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11944- 146893
- 56834
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718