McDonald'sin väkeä pakotetaan palkattomille tauoille
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010061111843061_uu.shtml
McDonalds TV-mainos voisi mennä myös näin...
-"Työntekijä Orjala, mitäs te siinä teette?"
-"Myyn kahden euron hampurilaisia, herra Piiskanen"
-"Nyt kahden tunnin palkattomalle tauolle, mars mars"
-" ky- ky- kyllä herra Piiskanen?!?"
Nuorten työntekijöiden kusettamiselle varmaan monet naureskelevat, niin kauan kunnes napsahtaa omalle kohalle.
Itse olen asioinut aina Hesbugerissa, joten vakipaikan vaihdolla ei tarvi meuhkata.
McDonalds joutaa hevokuuseen.
Palkattomat pakkotauot
Die McD, die
2
421
Vastaukset 2
- Jep Jep....
Kyllä taitaa jäädä useimmilla faktat pimentoon. Juttu on kirjoitettu Pamin lehdessä parin nimettömän entisen työntekijän aloitteesta. Mitä löytyykään rakkaasta Hesetä, kun syynätään jokaisen yrittäjän ravintolat? Jos puhutaan palkan suuruudesta tai tauoista ravintola-alalla, kuka onkaan neuvotellut alan TESin? PAM...
- PurkeriKokki
Mäkkärin tulla mukaan juttuun.
Hese on tehnyt samaa jo vuosia.
Näin se menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561