Olen siis aloittmassa TTY: llä ja mietityttää, millainen laskin ois ok? Huhuja olen kuullut, että graafinen laskin on jopa pannassa perusopinnoissa?
Tty.N fuksille laskin
2
720
Vastaukset
- TTY teekkari
Näinhä se menee, konetekniikan matematiikan peruskursseilla ei tentissä laskinta saa käyttää ollenkaan. Laskut on kuitenki sen verran helppoja numeroarvoiltaan ettei sitä hirveesti tarvi. Matikan kursseilla opetellaan käyttämään maple laskenta ohjelmaa jolla saat ratkottua kaiken tarpeellisen, eli graaffista laskinta ei tartte ostaa jos et sellaista omista. TTY:n kirjakaupasta saa kahella kympillä hyvän peruslaskimen jota saa käyttää joissain tenteissä (esim. fysiikka, teknillinen mekaniikka, teollisuustalous...). Graaffista laskinta saa käyttää joillain kursseilla tenteissä, mutta siitä ei ole mitään apua (jos osaa paraabelin huipun ja nollakohdat laskee nopeesti), vaan normaali funktiolaskin riittää. Eli ei tarvi ostaa graaffista laskinta etukäteen, ostat sit ekan periodin aikana tai jälkeen jos siltä tuntuu (veikkaan että tuntuu siltä että turhaa rahan haaskausta).
Toivottavasti oli apua :)- fxjkyfj
Kiitos sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813