koska nyciin?

nyciiiin

Mikä on para ajankohta matkustaa nyciin? vuodeaikaa ajatellen siis? koska siellä on hienointa ?

6

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joka talvi

talvella tammikuussa...on muuten myös halvinta ja alkaa alennusmyynnit.

• NY asuva

Tammikuussa saattaa olla aika kylmät ilmat. Syksyt on mielestäni kivoja. Lämmintä riittää loka-marraskuulle ja ruska on aivan omaa luokkaansa :)

• gggggggggg
        NY asuva kirjoitti:

Tammikuussa saattaa olla aika kylmät ilmat. Syksyt on mielestäni kivoja. Lämmintä riittää loka-marraskuulle ja ruska on aivan omaa luokkaansa :)

Joo, talvella saattaa olla kylmääkin, mutta viime tammikuussa taas oli varsin lämmintä kun käväisin. Jotain 15 C. Mutta kyllä, lämpötilan voi odottaa tuohon aikaan olevan ennemminkin nollan lähistöllä. Sikäli paras ajankohta, että majoitus on halvimmasta päästä, ja jos turistikohteisiin aikoo niin jonot ovat lyhyet. Ja hyviä ostoksia tuli tehtyä.

Central Park tuppaa olemaan talvella ankeamman näköinen, joten sikäli käväisisin ennemminkin loppukesästä. Tällöin voi olla syytä vilkaista millaisia tapahtumia (ja ilmaistapahtumia) on tarjolla. Ja onhan siellä muutenkin kesäaikaan toisenlaiset fiilikset.

• matkailija-x

Säiden puolesta keväällä tai kesällä. Talvella voi olla todella jäätävää ja tuulista ja kesällä paahtavan kuumaa. Olen kyllä viime reissut ollut kesällä, kuumaa ja kosteaa on ollut, mutta kun on muistanut juoda paljon ja vilvoittellut kaupoissa ja kahviloissa välillä, on jaksanut ihan hyvin.

Puistot ovat kesällä kuin yleisiä olohuoneita, ihmiset pelaava shakkia, lukevat, tapaavat ystäviä yms. puistoissa. Kesällä on myös runsaasti ilmaisia ulkoilmatapahtumia ulkoilmaelokuvista konserteihin.

• nykissä käynyt

Olin Nykissä huhtikuun puolen välin molemmin puolin ja ajankohta oli mainio. Säät olivat loistavat, t-paitakelejä enimmäkseen, sain loistavan varaslähdön kesään. Jos mielii eri palloilulajeja katsomaan (NHL, koripallo jne) pitää tietysti matkustaa silloin kun kausi on käynnissä, esim juuri huhtikuussa. Kiivaiin turistikausi lienee toukokuu ja syys-lokakuu, silloin on enemmän ruuhkaa nähtävyyksillä. Kesällä on kuumankosteaa, talvella turhan viileää (ja kosteaa).

• sinne siis

ehdottomasti keväällä (maalis - touko) ja syksyllä (elo - loka) niin ei tarvi palella eikä läkähtyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4970
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      96
      2853
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2816
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2402
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      2014
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1959
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1570
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1501
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1329
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      368
      1311
    Aihe