Moi Taas!

yökastelijan äiti

Hei meidän 12v poika on kuukauden kastellut vajaa viikon välein sänkynsä öisin. Mä laitoin edellisen keskustelu-palstan tänne silloin, kun tuo juttu alkoi. Toi 12v yökastelu . Sinne on nyt kolme eri henkilöä laittanut viestiä joista vain yksi on ollut aiheellinen viesti . Kumminkin sanoin pojalle käskin poikaa menemään terveyden hoitajalle. No hän sitten meni terveyden hoitajalle terveyden hoitaja otti testejä ja pisti ne labraan ihme kyllä ei ollut tulehdusta tai vastaavaa. Hän oli nyt kesäloman ensimmäisen viikon kummitädillään eikä kastellut sänkyään .
Olen nyt kumminkin miettinyt sitä vaippa hommaa ja ajatelin ,että se voisi olla hyvä ajatus. Poika tosin suuttui viime kerralla asiasta mutta nyt ,kunolen puhunut hänen kansaan hän on leppynyt ja suostuisi (öisin!)pitämään vaippoja . Ajattelin tänään käydessäni s-marketissa vilkaista olisiko tavallisessa kaupassa hänen kokosilleen vaippoja. Huomasin vain nuo liberon comfort nightit . Poika on 163cm ja 61-65kg painoinen. Ne liberon comfort nightit oli tarkoitettu 36-60 kiloisille . Kokeilisinko niitä vai koittaisinko tenoja?`Kumpaa te kokeilisitte ainakin ensiksi? Auttaisitte nyt ,kun apua oikeasti tarvitaan!!

8

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika62

      Hei. Jos haluat tietää vastauksen, niin sinun poika varmaan tarvitsisi mielummin Tena teippivaippoja.
      Sinua neuvoisin hakemaan muutaman vaipan kokeiltavaksi omasi kuntasi kotisairaanhoidosta. Sitten
      jatkossa kun olet keskustellut lääkärin kanssa, niin lääkäri voi kirjoittaa todistuksen vaippojen käytöstä
      varten. Sitten toimitat tämän lapun takaisin kotisairaanhoitoon, niin tulet sitä kautta jatkossa saamaan
      vaippoja. Tällöin lasku menee kunnan terveysmenoihin. Näin olen itsekin toiminut aikanaan, ja nykyisin
      tulen saamaan käyttämäni vaipat sitä kautta.

    • kastelija

      Moi

      Harmi et ette oo saanu asiallisii vastauksii. Kiva kuitenki et ei tädin luona kastunu sänky.

      Jos ongelma on vaan öisin ni sillonhan niit vaippoi tarvis sit pitää. Vai sattuuks päivälki vahinkoi jos esim. sattuu torkkuu päiväunet?

      Eka vois kokeilla niit Liberoita. Jos pääsee vaa vähä pissaa yöl housuu ni ne voi riittää. Mut jos tulee enempi ni sit varmaan tarvii Tenan teippivaipat. Meil kokeiltii niit Liberoi eka mut sit jouduin vaihtaa Tenan teippivaippoihi. Koitan auttaa jos vaan osaan ja lisääki saa kysyy.

      • yökastelijan äiti

        Joo. Kiitos vinkeistä ! Mutta,kun sitä pissaa tulee vähän ja paljon . Ei oikein ikinä tiedä tuleeko sitä vähän vai paljon . Mää taidan kokeilla kokeilla kumminkin niitä liberoita ensin .Mun täytyy varmaan käydä ostaan niitä jo tänään nimittäin tänä yönä tuli kans jonkin verran sitä pissaa housuun . Et taidan aloittaa niiden käytön jo tänä yönä .Onneksi huomasin laittaa petauspatjan ja lakanoiden alle muovi liinan ettei pissaa menny patjalle.Onko teidän lapsille tai tutuille käynyt muuten mitään tällästä? Olis kiva tietää miten te toimitte asian kanssa.


      • yökastelijan äiti
        yökastelijan äiti kirjoitti:

        Joo. Kiitos vinkeistä ! Mutta,kun sitä pissaa tulee vähän ja paljon . Ei oikein ikinä tiedä tuleeko sitä vähän vai paljon . Mää taidan kokeilla kokeilla kumminkin niitä liberoita ensin .Mun täytyy varmaan käydä ostaan niitä jo tänään nimittäin tänä yönä tuli kans jonkin verran sitä pissaa housuun . Et taidan aloittaa niiden käytön jo tänä yönä .Onneksi huomasin laittaa petauspatjan ja lakanoiden alle muovi liinan ettei pissaa menny patjalle.Onko teidän lapsille tai tutuille käynyt muuten mitään tällästä? Olis kiva tietää miten te toimitte asian kanssa.

        Hän ei myöskään nuku päikkäreitä joten en tiedä pitäisikö hänelle silloinkinvarmuuden vuoksi laittaa vaippa?


      • Kastelija
        yökastelijan äiti kirjoitti:

        Joo. Kiitos vinkeistä ! Mutta,kun sitä pissaa tulee vähän ja paljon . Ei oikein ikinä tiedä tuleeko sitä vähän vai paljon . Mää taidan kokeilla kokeilla kumminkin niitä liberoita ensin .Mun täytyy varmaan käydä ostaan niitä jo tänään nimittäin tänä yönä tuli kans jonkin verran sitä pissaa housuun . Et taidan aloittaa niiden käytön jo tänä yönä .Onneksi huomasin laittaa petauspatjan ja lakanoiden alle muovi liinan ettei pissaa menny patjalle.Onko teidän lapsille tai tutuille käynyt muuten mitään tällästä? Olis kiva tietää miten te toimitte asian kanssa.

        Hei

        No aluks voi kokeilla niit Liberoi mut Tenan teippivaipat kyl suojaa huomattavast enempi jos pissaa tulee paljo. Muovilakana on hyvä suojaamaa patjaa. Jos ei nuku päiväl eikä pissaa housuu ku yöl, ni sit riittää vaipat vaa öisin. Oon ite kastelija niin siks tää on nii tuttuu. Voin neuvoo lisää jos haluut vaiks mailailla.


      • yökastelijan äiti
        Kastelija kirjoitti:

        Hei

        No aluks voi kokeilla niit Liberoi mut Tenan teippivaipat kyl suojaa huomattavast enempi jos pissaa tulee paljo. Muovilakana on hyvä suojaamaa patjaa. Jos ei nuku päiväl eikä pissaa housuu ku yöl, ni sit riittää vaipat vaa öisin. Oon ite kastelija niin siks tää on nii tuttuu. Voin neuvoo lisää jos haluut vaiks mailailla.

        Olisiko kellään lisävinkkejä tai jotain?


      • kastelija
        yökastelijan äiti kirjoitti:

        Olisiko kellään lisävinkkejä tai jotain?

        Mitä tai mihin tarviit lisävinkkei? Voitasko kirjotella vaikka sähköpostilla?


    • ZaTyRiCa

      Olen itse suht samankokoinen kuin poikasi, tosin hieman pidempi. Liberon vaipat kyllä mahtuvat, ovat ehkä aavistuksen verran tiukat. Riippunee paljonkin poikasi vyötärön koosta. Itselläni on vyötärönympärys n. 70 cm.

      Mutta jos välillä tulee enemmän pissaa ja välillä vähemmän, niin itse kyllä ottaisin tenat käyttöön, koska mun liberot nyt ei niin paljoa ime.

      Toivottavasti sait hakemiasi vastauksia, tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe