Gambiasta kajahtaa

panoxia löytyy

Taas tuli oltua pari viikkoa reissun päällä ja tarttee sanoa ettei tumman tytön ja SEN lohen punaisen voittanutta ole ei !!!!

16

1306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on lohta

Hapansilakkaa lienet syönyt ? Haju on mahtava, mutta maku kuulemma on hyvä. Unohda lohenpunaiset herkut ÄÄLIÖ !

• 764

Kiva kuulla onnistuneista miesten matkoista ainaisten suomihorojen keihäsmatkatarinoiden sijaan.

• 24

ne tytöt on luotu naimista ja lemmenleikkejä varten ei samalle viivalle pääse finskiturska viinirypäle reisineen.

• hottista

voin omasta puolestani sanoa että Gambia on miesten maanpäällinen taivas ! jos tykkää vaakamambosta todella kuumien kaunottarien kanssa on suuntana Gambiana must!

• helvetissä !
        hottista kirjoitti:

voin omasta puolestani sanoa että Gambia on miesten maanpäällinen taivas ! jos tykkää vaakamambosta todella kuumien kaunottarien kanssa on suuntana Gambiana must!

Voi teitä rehveleitä ! Jos naapurin vasikka tai lammas lopettaa antamisen, teidän pitää mennä virtuaalimatkalle Gambiaan tai Thaimaahan. Käykää ihmeessä mielenterveysvastaanotolla, ennenkuin vedätte itsenne narun jatkosi. Paha, paha ongelma ! R-Kioskiltakin saa mielenterveyttä parantavia miestenlehtiä, jossa on naistenkuvia.

• ........
        helvetissä ! kirjoitti:

Voi teitä rehveleitä ! Jos naapurin vasikka tai lammas lopettaa antamisen, teidän pitää mennä virtuaalimatkalle Gambiaan tai Thaimaahan. Käykää ihmeessä mielenterveysvastaanotolla, ennenkuin vedätte itsenne narun jatkosi. Paha, paha ongelma ! R-Kioskiltakin saa mielenterveyttä parantavia miestenlehtiä, jossa on naistenkuvia.

horo on mielenterveysongelma....ja luonnevika.

• ei tajuu

mutta mä olen ymmärtänyt, että Gambiassa suurin osa naisista on ympärileikattuja. Kuinkas ne lemmenleikit sellaisen naisen kanssa onnistuvat. Vai ovatko maksulliset naiset sitten ei ympärileikattuja. Tyhmää kysyä tällaista, mutta olen sen verran nuori, että on sivistyksessä aukkoja, jospa joku kokeneempi tietää näistä asioista.

• baarissa kuultua !

Kolmen kahvin jäkeen keskustelette moisia asioita, pidä vaan huoli, että takakumissa on riittävästi ilmaa ja ketjut kireällä, kun poljet kotiin onanoimaan !

• Varakas.

En ole menossa kotio, vaan Gambiaan. Oletko sinä kotona? On ymmärrettävää, että harmittaa, jos on ottanut pikavippejä.

• moilashyvää

Tuli käytyä ja taas penslataan, auts.

• musta makkara

muistat että joka siellä antaa turistille on huora, kai sentään suojasit itsesi koska moni muukin on ennen sinua saanut kunnian nauttia siitä "lohenpunaisesta".

• gööpeln von afrikka

Mitä vielä! Aitoa luonnontavaraa ja ei siellä tunneta kumeja yms.

• Mäfh
        gööpeln von afrikka kirjoitti:

Mitä vielä! Aitoa luonnontavaraa ja ei siellä tunneta kumeja yms.

toi oli varmaan provo. ei kai kukaan niin hullu ole että suojautumatta paneskelee afrikassa? hyvään tuuriin ei kannata luottaa. mene hyvä ihminen testeihin. mä en muutenkaan ymmärrä ollenkaan miten joku voi olla mustan kanssa?

• Paperimies

on umpikiimassa aina!! Muistakaa pojjaat käyttää nämä mustat "moottorit" suihkussa ensin: NEEKERIHIKI NIMITTÄIN HAISOO!!

• ggggxxx

Gambian naiset siis ei ympärileikattuja, kun niiden kanssa vehtasit.

• Paperimies
        ggggxxx kirjoitti:

Gambian naiset siis ei ympärileikattuja, kun niiden kanssa vehtasit.

oli leikkaamattomia. yhtä aenoota silivottua painoin persiiseen. pittööhän naesenkin saaha tuntoo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109