Taas tuli oltua pari viikkoa reissun päällä ja tarttee sanoa ettei tumman tytön ja SEN lohen punaisen voittanutta ole ei !!!!
Gambiasta kajahtaa
16
1252
Vastaukset
- on lohta
Hapansilakkaa lienet syönyt ? Haju on mahtava, mutta maku kuulemma on hyvä. Unohda lohenpunaiset herkut ÄÄLIÖ !
- 764
Kiva kuulla onnistuneista miesten matkoista ainaisten suomihorojen keihäsmatkatarinoiden sijaan.
- 24
ne tytöt on luotu naimista ja lemmenleikkejä varten ei samalle viivalle pääse finskiturska viinirypäle reisineen.
- hottista
voin omasta puolestani sanoa että Gambia on miesten maanpäällinen taivas ! jos tykkää vaakamambosta todella kuumien kaunottarien kanssa on suuntana Gambiana must!
- helvetissä !
hottista kirjoitti:
voin omasta puolestani sanoa että Gambia on miesten maanpäällinen taivas ! jos tykkää vaakamambosta todella kuumien kaunottarien kanssa on suuntana Gambiana must!
Voi teitä rehveleitä ! Jos naapurin vasikka tai lammas lopettaa antamisen, teidän pitää mennä virtuaalimatkalle Gambiaan tai Thaimaahan. Käykää ihmeessä mielenterveysvastaanotolla, ennenkuin vedätte itsenne narun jatkosi. Paha, paha ongelma ! R-Kioskiltakin saa mielenterveyttä parantavia miestenlehtiä, jossa on naistenkuvia.
- ........
helvetissä ! kirjoitti:
Voi teitä rehveleitä ! Jos naapurin vasikka tai lammas lopettaa antamisen, teidän pitää mennä virtuaalimatkalle Gambiaan tai Thaimaahan. Käykää ihmeessä mielenterveysvastaanotolla, ennenkuin vedätte itsenne narun jatkosi. Paha, paha ongelma ! R-Kioskiltakin saa mielenterveyttä parantavia miestenlehtiä, jossa on naistenkuvia.
horo on mielenterveysongelma....ja luonnevika.
- ei tajuu
mutta mä olen ymmärtänyt, että Gambiassa suurin osa naisista on ympärileikattuja. Kuinkas ne lemmenleikit sellaisen naisen kanssa onnistuvat. Vai ovatko maksulliset naiset sitten ei ympärileikattuja. Tyhmää kysyä tällaista, mutta olen sen verran nuori, että on sivistyksessä aukkoja, jospa joku kokeneempi tietää näistä asioista.
- baarissa kuultua !
Kolmen kahvin jäkeen keskustelette moisia asioita, pidä vaan huoli, että takakumissa on riittävästi ilmaa ja ketjut kireällä, kun poljet kotiin onanoimaan !
- Varakas.
En ole menossa kotio, vaan Gambiaan. Oletko sinä kotona? On ymmärrettävää, että harmittaa, jos on ottanut pikavippejä.
- moilashyvää
Tuli käytyä ja taas penslataan, auts.
- musta makkara
muistat että joka siellä antaa turistille on huora, kai sentään suojasit itsesi koska moni muukin on ennen sinua saanut kunnian nauttia siitä "lohenpunaisesta".
- gööpeln von afrikka
Mitä vielä! Aitoa luonnontavaraa ja ei siellä tunneta kumeja yms.
- Mäfh
gööpeln von afrikka kirjoitti:
Mitä vielä! Aitoa luonnontavaraa ja ei siellä tunneta kumeja yms.
toi oli varmaan provo. ei kai kukaan niin hullu ole että suojautumatta paneskelee afrikassa? hyvään tuuriin ei kannata luottaa. mene hyvä ihminen testeihin. mä en muutenkaan ymmärrä ollenkaan miten joku voi olla mustan kanssa?
- Paperimies
on umpikiimassa aina!! Muistakaa pojjaat käyttää nämä mustat "moottorit" suihkussa ensin: NEEKERIHIKI NIMITTÄIN HAISOO!!
- ggggxxx
Gambian naiset siis ei ympärileikattuja, kun niiden kanssa vehtasit.
- Paperimies
ggggxxx kirjoitti:
Gambian naiset siis ei ympärileikattuja, kun niiden kanssa vehtasit.
oli leikkaamattomia. yhtä aenoota silivottua painoin persiiseen. pittööhän naesenkin saaha tuntoo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904