Markkinat

zefros

Missä on Rodoksen kaupungissa markkinat kun epäselvää tietoa on markkinoista jossain Zefros rannalla ke ja la sekä Agios Dimitriksessä jossain hautausmaan lähellä?? Onko halpaa ja löytyykö vaatteita, laukkuja koruja ym. eli ei siis vain ruokatavaraa!!

5

4950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AY1717

Kyllä hautausmaan vieressä ( 20min kävely vanhastakaupungista ) ja Vanhankaupungin takana jalkapallostadionin kupeessa. Lähinnä ruokatavaraa ja jotain rättejä.

• carina53

Zefiroksen isot markkinat lauantaisin. Myyntipöytiä n 130 paikkaa. Sieltä löytyy melkein mitä vain, vaatteet 1 e ylöspäin. Paljon ostajia turistija ja paikallisia.

• Jenni61

Markkinoilla myydään tosi paljon hedelmiä..vihanneksi...sitten on vaatteita,,leluja...kenkiä...laukkuja ja kaikenlaista krääsää...ei kovin laadukasta ja kannattaa olla tarkkana kun ostaa...että tuote on siisti ja ehjä.Ei ne paljoa maksa mutta mitä teet laukulla missä on risa vetoketju?tai kengillä mistä irtoo pohjat?

• jinna

Kävin viimevuonna lauantaina Rhodoksen markkinoilla ja täytyy sanoa että toiste en mene kuluttamaan puoltapäivää markkinoille missä oli pelkästään ruokaa,ja muutamia vaatteita ja joitakin kelloja ja muuta pientä krääsää. Ei mitään järkevää ostettavaa.

Tänä vuonna olen viisas ja kierrän markkinat kaukaa. :)

• Pari vuotta sitten olimme, ja toiste en mene rättejä ( en edes itselle saati tuliaisiksi kehtaa ostaa) hedelmiä ja ruokaa kaupan. Ja oli vielä poika joka myi korissa koiranpentuja..
      Se siitä Rodoksen markkinoista mielessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      97
      1625
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1041
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      962
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      762
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      81
      689
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe