Markkinat

zefros

Missä on Rodoksen kaupungissa markkinat kun epäselvää tietoa on markkinoista jossain Zefros rannalla ke ja la sekä Agios Dimitriksessä jossain hautausmaan lähellä?? Onko halpaa ja löytyykö vaatteita, laukkuja koruja ym. eli ei siis vain ruokatavaraa!!

5

4958

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AY1717

Kyllä hautausmaan vieressä ( 20min kävely vanhastakaupungista ) ja Vanhankaupungin takana jalkapallostadionin kupeessa. Lähinnä ruokatavaraa ja jotain rättejä.

• carina53

Zefiroksen isot markkinat lauantaisin. Myyntipöytiä n 130 paikkaa. Sieltä löytyy melkein mitä vain, vaatteet 1 e ylöspäin. Paljon ostajia turistija ja paikallisia.

• Jenni61

Markkinoilla myydään tosi paljon hedelmiä..vihanneksi...sitten on vaatteita,,leluja...kenkiä...laukkuja ja kaikenlaista krääsää...ei kovin laadukasta ja kannattaa olla tarkkana kun ostaa...että tuote on siisti ja ehjä.Ei ne paljoa maksa mutta mitä teet laukulla missä on risa vetoketju?tai kengillä mistä irtoo pohjat?

• jinna

Kävin viimevuonna lauantaina Rhodoksen markkinoilla ja täytyy sanoa että toiste en mene kuluttamaan puoltapäivää markkinoille missä oli pelkästään ruokaa,ja muutamia vaatteita ja joitakin kelloja ja muuta pientä krääsää. Ei mitään järkevää ostettavaa.

Tänä vuonna olen viisas ja kierrän markkinat kaukaa. :)

• Pari vuotta sitten olimme, ja toiste en mene rättejä ( en edes itselle saati tuliaisiksi kehtaa ostaa) hedelmiä ja ruokaa kaupan. Ja oli vielä poika joka myi korissa koiranpentuja..
      Se siitä Rodoksen markkinoista mielessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      80
      891
    2. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      58
      836
    3. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      63
      836
    4. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      264
      665
    5. 50
      662
    6. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      27
      646
    7. Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!

Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid
      Ikävä
      39
      511
    8. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      17
      502
    9. En tiedä sinusta

Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?
      Ikävä
      38
      502
    10. Ikä ei tule yksin

Huomaan, että olen rupsahtanut kasvoista aika paljon.
      Ikävä
      58
      488
    Aihe