Onko asia tosiaan niin ettei toisen asteen opiskelijat voi saada luottokorttia, minkäänlaista?
Koitin asiaa hiukan selvitellä ja sain sellaisen käsityksen, tietääkö joku muu asiasta?
Luottokorteista
4
317
Vastaukset
- xfgdfbfdyr
no tuskin se että on toisen asteen opiskelija vaikuttaa mihinkään. Eiköhän kyse ole
ennemminkin siitä että pitää olla täysi-ikäinen jonkinlaiset säännölliset tulot.- aleksandra88
Joo noin mäkin olen ajatellut mutta kaikista suunnista olen lukenut että pitää olla joko korkeakoulu opiskelija tai YO-opiskelija. Pitää olla tietty määrä opintopisteitä että voi saada luottokortin.
Epäreilua mielestäni kun mulla kumminkin on ihan säännölliset (riittävät) tulot maksamaan pieni kuukausimaksu ja ikääkin on ihan riittävästi. - asdasdsad
aleksandra88 kirjoitti:
Joo noin mäkin olen ajatellut mutta kaikista suunnista olen lukenut että pitää olla joko korkeakoulu opiskelija tai YO-opiskelija. Pitää olla tietty määrä opintopisteitä että voi saada luottokortin.
Epäreilua mielestäni kun mulla kumminkin on ihan säännölliset (riittävät) tulot maksamaan pieni kuukausimaksu ja ikääkin on ihan riittävästi.On erikseen luottokortteja opiskelijoille
- aleksandra88
asdasdsad kirjoitti:
On erikseen luottokortteja opiskelijoille
Mikäköhän luottokortti olisi sellainen? Kun itse en ole löytänyt, vaikka oon koittanu kattooki :)
Onkohan se sellanen missä on kuukausimaksu vai sellanen jota maksetaan niin paljon ku on käytetty?
Ku esimerkiks TUOHI mastercard on sellainen jossa on tietty kuukausimaksu joka maksetaan joka kuukausi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274