mp nelikymppiselle

Janos 2

Moi,
Mulla oli teininä Yamaha rd ypvs-86. Ajelin täysikäistyttyäni yhden kesän Honda 600 cbr:llä. Sitten hyvä harrastus jäi. Osaisitteko sanoa, millaisia motoja kannattaisi harkita nyt? En ole harlikkamiehiä, vaan ajatuksissa on matkapyörä, ei kuitenkaan äärettömän kallis. Mitähän niitä Yamahalla nyt olisi, balttiarallaa viisvuotiaita?

6

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mika2

.... ny jotain ehdottais, niin mieleen tulee TDM900 matkaenska joka on erinomainen matkakaveri, mutta ei kovin sporttinen ja enska kun on niin jonkin verran korkea. Toisaalta ajoasento on väljä ei puuduta ihan äkkiä matalaviritteinen twini murisee mukavasti matalalta ei ala pitkälläkään matkalla ärsyttää korvia. Sporttisempaan makuun voisi olla fjr tai xjr, joka on kylläkin naku, mutta kai silläkin voi reissua tehdä. Niin ja tsekkaa nyt myös se diversion onkos se nyt 900 kuutioinen se isompi. No ei tästä ehkä apua sulle ollut, mutta piti päästä suosittelemaan tuota TDM:ää kun se on mun oma lemppari pyörä ja sopii hyvin aikuiseen makuun olematta custom.

• Yamamoto

Ehkä Fjr tai 900:nen Diversion, hieman suojaavamman plexin vuoksi, sekä molemmissa huoleton kardaaniveto.

• virkamies too

Käyttöön. Tarviiko ajella hiekkaisia teitä, pelkkää asfalttia vai miten? All round pyörä kaikille teille...
      Hondalla keskikoon matkavehje nt deuaville, Yamahalla 600 Diversion, Susukilla 750 GXS-F bmw...
      (saattaa esiintyä kirainvireitä)

• Janos 2

Hyviä vinkkejä. En ollut tullut ajatelleeksi tdm-tyyppistä pyörää. Ajoni kolmen pienen lapsen isänä tulisi olemaan aika sekalaista, sisältäen enimmäkseen maantieajoa kodin ja työpaikan (30km) välillä. Deauvillekin voisi ajaa asian hyvin. Diversionistakaan en ollut kuullut aikaisemmin mitään.

• pako akkavallasta

Jos et ole vielä pyörää löytänyt, niin Diversion on varmasti kaikkein paras tai ainakin helpoin valinta. Helppohoitoinen, helppo ajettava, vakaa, tarpeeksi kuljetuskapasiteettia myös kahdelle, kardaanivetoinen ja ilmajäähdytteinen, joka on plussaa uudelleen aloittavalle motoristille jolle riittää muutakin opeteltavaa kuin nestepinnoista huolehtiminen. Divari toimii hyvin myös mutkateillä.
      Tarjontaa motonetissä on vuosimalleista 95-2003 ihan mukavasti. Hintaa on 3500-8500€ vuosimallista riippuen. Helpommin lähestyttävää ja luotettavampaa pyörää tuskin löydät.

• Jamppu rules

Olen luopumassa m-pyöräilystä ja myyn hienon fjr:ni pois. Pyörän ostin -05 uutena, ajanut olen sillä 19 tkm, 3 originaalia tavaralaukkua sisäkasseilla ym. Osta pois, saat hyvän merkkihuolletun laitteen järkiehdoilla. Laitan virallisemmin myyntiin tuonnempana, mutta jos kiinnostaa niin ota yhteyttä: bluefjr(at)luukku.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5655
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      3011
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      277
      2646
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2469
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      23
      2359
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1780
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      60
      1378
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1243
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1185
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90