Moi,
Mulla oli teininä Yamaha rd ypvs-86. Ajelin täysikäistyttyäni yhden kesän Honda 600 cbr:llä. Sitten hyvä harrastus jäi. Osaisitteko sanoa, millaisia motoja kannattaisi harkita nyt? En ole harlikkamiehiä, vaan ajatuksissa on matkapyörä, ei kuitenkaan äärettömän kallis. Mitähän niitä Yamahalla nyt olisi, balttiarallaa viisvuotiaita?
mp nelikymppiselle
6
515
Vastaukset
- mika2
.... ny jotain ehdottais, niin mieleen tulee TDM900 matkaenska joka on erinomainen matkakaveri, mutta ei kovin sporttinen ja enska kun on niin jonkin verran korkea. Toisaalta ajoasento on väljä ei puuduta ihan äkkiä matalaviritteinen twini murisee mukavasti matalalta ei ala pitkälläkään matkalla ärsyttää korvia. Sporttisempaan makuun voisi olla fjr tai xjr, joka on kylläkin naku, mutta kai silläkin voi reissua tehdä. Niin ja tsekkaa nyt myös se diversion onkos se nyt 900 kuutioinen se isompi. No ei tästä ehkä apua sulle ollut, mutta piti päästä suosittelemaan tuota TDM:ää kun se on mun oma lemppari pyörä ja sopii hyvin aikuiseen makuun olematta custom.
- Yamamoto
Ehkä Fjr tai 900:nen Diversion, hieman suojaavamman plexin vuoksi, sekä molemmissa huoleton kardaaniveto.
- virkamies too
Käyttöön. Tarviiko ajella hiekkaisia teitä, pelkkää asfalttia vai miten? All round pyörä kaikille teille...
Hondalla keskikoon matkavehje nt deuaville, Yamahalla 600 Diversion, Susukilla 750 GXS-F bmw...
(saattaa esiintyä kirainvireitä)- Janos 2
Hyviä vinkkejä. En ollut tullut ajatelleeksi tdm-tyyppistä pyörää. Ajoni kolmen pienen lapsen isänä tulisi olemaan aika sekalaista, sisältäen enimmäkseen maantieajoa kodin ja työpaikan (30km) välillä. Deauvillekin voisi ajaa asian hyvin. Diversionistakaan en ollut kuullut aikaisemmin mitään.
- pako akkavallasta
Jos et ole vielä pyörää löytänyt, niin Diversion on varmasti kaikkein paras tai ainakin helpoin valinta. Helppohoitoinen, helppo ajettava, vakaa, tarpeeksi kuljetuskapasiteettia myös kahdelle, kardaanivetoinen ja ilmajäähdytteinen, joka on plussaa uudelleen aloittavalle motoristille jolle riittää muutakin opeteltavaa kuin nestepinnoista huolehtiminen. Divari toimii hyvin myös mutkateillä.
Tarjontaa motonetissä on vuosimalleista 95-2003 ihan mukavasti. Hintaa on 3500-8500€ vuosimallista riippuen. Helpommin lähestyttävää ja luotettavampaa pyörää tuskin löydät. - Jamppu rules
Olen luopumassa m-pyöräilystä ja myyn hienon fjr:ni pois. Pyörän ostin -05 uutena, ajanut olen sillä 19 tkm, 3 originaalia tavaralaukkua sisäkasseilla ym. Osta pois, saat hyvän merkkihuolletun laitteen järkiehdoilla. Laitan virallisemmin myyntiin tuonnempana, mutta jos kiinnostaa niin ota yhteyttä: bluefjr(at)luukku.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289