Aivoverenkiertohäiriöön viittaavia oireita
* Toispuoleinen raajojen heikkous, tunnottomuus tai holtittomuus
* Suupielen roikkuminen
* Puhekyvyn häiriö
* Toisen tai molempien silmien näköhäiriö, kävelyvaikeus tai kaksoiskuvat
* Tasapainohäiriö, kävelyvaikeus ja voimakas huimaus yhdessä
* Aivoverenvuodossa joskus kova päänsärky.
Useimmiten oireet ovat kuitenkin kivuttomia.
Lisätietoja osoitteesta www.stroke.fi
Miehelleni nuo asiat tuli muutamassa minuutissa, itse olen nähnyt tuon sairaskohtauksen ja soittanut apua.. Ei sitä silloin tietty, että tämä kestää vuosikymmeniä tuo paraneminen, minä luulin että se on viikon tai kahden juttu.. vaan tästä onkin venynyt näin pitkä eli nyt jo kohta kaksi vuotta on tätä tuon kohtauksen jälkeistä aikaa eletty..
Minä en millään olis halunnut tuommoista, ei miehenikään.. ei kukaan halua.. vaan kun kaikki ei oo näköjään aina omasta tahdosta kiinni.. Kyllä minä olen purnannut paljonkin että miksi näin on ja koittanut hoitaa miestänikin niiden voimavarojen puitteissa mitä minä oon pystynyt kodin hoidon, erilaisten vapaaehtoistöiden rinnalla tekemään.. Töitä tietysti kaipaan, enkä omasta mielestäni ole koskaan halunnut olla työtön.. ikänihän olen tehnyt työtä jo aivan tuolta 1976 vuodesta lähtien.. ja yhä teen jos siihen vain annetaan mahdollisuus..
Aivohalvaus on hätätilanne
1
192
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2626026
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!623165- 962803
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei502340Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.4221794Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1061587SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä341349Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse101289Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST92771070Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u441029