Hei kaikki!!! Onko kellään tietoa että miksi eBuddyn Facebook ei hyväksy salasanaani tai sähköpostiosoitetta??? Oon kokeillu eBuddy Lite Messengerillä PSP:llä ja sama juttu tulee ku koneella!!! Mitä pitää tehdä?!?!?!?!? Mulla on oma Facebook tunnus ja tiedot ei kelpaa :( Kiitos etukätee jos joku auttaisi!!!
eBuddy Facebook mese ongelma. APUAAAA!!!
4
909
Vastaukset
Vielä että Facebookiin normaalisti jos meen ILMAN eBuddyä niin onnistuu kirjautuminen.
aaaaa tiedän miksi :D , anteeksi jos kirjoitan englanniksi (en tiedä usea suomea). You must create an account in Ebuddy (it's free) and then you must log with your ebuddy account and finally you can login with your facebook account. It's all. Jos haluat enemmän apua, lisää: [email protected]
Terveisiä Peru : )
Andres SanchezNyt se sanoo ettei ketään oo paikalla vaikka normisti ku katon ni on normi facebookissa. Annappas tulla kunnon ohjeet miten saan Facebook chat ebuddyyn, haluun sen takii jotta saisin PSP:lle teksti chatti facebookist...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232